24 Nisan 2018 Salı

Puding



Öğrenciyken bizim evde ders çalışmak için toplanmıştık. Ders ama biz sohbete daldık tabii.

Beş kişiydik. Akşam. Biz gündüzden bir arkadaşla bir plan yapmıştık. Puding yapacaktık, içine de toz müshil ilacı koyacaktık. Diğer üç kız yiyecekti, biz de gülecektik.

Yaptık pudingi, koyduk tozu. Altı kase çıkmıştı. İkisine koymadık. Hepsini dolaba koyduk, ikisini ayrı koymuştuk.

Akşam ders çalıştık, eğlendik ama pudingleri unuttuk, yattık. Annem babam da evdeydi. Sabah uyandık, tuvaletin başına geldik. Babam çıkmıyor hiç tuvaletten.

Meğerse gece üçte uyanmış, bir tabak yemiş, çok sevmiş, bir tabak daha yemiş. Sabah da tuvaletten çıktığında, midem bozulmuş, kusura bakmayın çocuklar diyordu.

Biz de o arkadaşla hiç bozuntuya vermedik.

62 yorum:

  1. tüh yaa, boşa gitmiş şakaları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      eveeet başkasına dokundu ucuu :)

      Sil
  2. Muziplikte sınır tanımayan Deeptone 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berlin berlin.

      muziplik tatliş bişi ki yaa :)

      Sil
  3. Ay babanıza yazık olmuş ama ne günahı var adamcağızın :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      ha haaa di mi ama yaaa :)

      Sil
  4. :))))) yanlışlıkla yapan yedi beklentisine girdim :)) babaya yazık oldu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı.

      öyle olmadı neyse kiiii :)

      Sil
  5. Ay buna benzer bir bölüm vardı Hababam Sınıfı'nda. O geldi aklıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      yaaa öyle miii, hababam sınıfının çekildiği köşke gitmeyi düşünüyom ben deeee :)

      Sil
  6. Hah ha...İlahi deep.Ben de sütlaç yaptıydım, üstüne senin puding öykün denk geldi iyimi 😄 şimdi yedikçe seni hatırlayıp güleceğim 😂😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      hihi, komik ama di miii :)

      Sil
  7. Bir de sizin yaptığınızı bilse

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. özden ak.

      kötü ama komik işteee :)

      Sil
  9. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil
  10. Ahahaha :D Gece yemek yemek zararlıdır çünkü. :D

    YanıtlaSil
  11. Oldukça soylu ve gıcık bir şaka...

    YanıtlaSil
  12. Uçurtmalar bayağı şekil değiştirmiş. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      şimdikiler daha neşeli iştee :)

      Sil
  13. Yazık babana :(

    Üstelik o şakada hiç hoş değil deep sana yakıştıramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogçu sultan.

      cıks cıks banaaaa çok ayıııp :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      oluyo işteee :)

      Sil
  15. Baban yazılarını okumuyordur umarım :))

    YanıtlaSil
  16. Etikette Öyküler yazdığına göre senin başına gelen bir şey değil di mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem.

      ivit öykü, müshili koyan ben değilim tabikideee ama çevremde oldu işteee :)

      Sil
  17. Aaaa yazık ama babaya :( cık cık cık olmadı şimdi^^

    Şu ders için toplanılıp ama hiç ders çalışmamaca çok zevkli olmuyor mu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      çoook zevkli bişi di miii :)

      Sil
  18. çok fenalarmış :)) Deep o güzel yorumunu yeniden yapar mısın rica etmesem yayında karışıklık oldu da Bunun için çok özür dilerim :(
    Sevgiler güzel insan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      yaptım tabikideee :)

      Sil
  19. Hiiii, yazık adamcağıza amaa! Kıyamam, çok fena empati yaptım valla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete.

      gül iştee yapma empatiii :)

      Sil
  20. Tatlının tatsızlığı olmuş yanlış adreste :)

    YanıtlaSil
  21. Büyük bomba 😀 Peki peder beyin şimdi haberi var mı?

    YanıtlaSil
  22. Yazık olmuş adamcağıza ,eminim hala söylememişsinizdir gerçeği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog defterimiz.

      doğru söledin :)

      Sil
  23. Sevgili Deep'in babası o pudinglere kızınız müshil koymuşşşş :))))

    YanıtlaSil
  24. babanın öğrenmediği iyi olmuş olayı :-))

    YanıtlaSil
  25. Olan babaya olmus yani kime niyet kime kismet 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      di mi di mi :)

      Sil
  26. epeycedir uğramamışım görüldüğü üzere. Pudingler bile gitmiş. :)

    YanıtlaSil
  27. Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      olcak o kadaaar :)

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      evet yaa :)

      Sil