1 Kasım 2017 Çarşamba

TAVIR



Bir grup arkadaşla çok samimiydik. Ama insanları yakından tanıyınca bazı kişisel özelliklerini görmeye başlıyor insan. Bunlardan birisi dışında hepsi insanların arkasından konuşuyor, kimseyi beğenmiyor, kendilerini çok havalı ve herkesten üstün görüyordu. Bu huyları dışında bir zararları yoktu ve eğlenceli, neşeliydiler. Yine de bu huylarından rahatsız olmaya başlamıştım.

Benim başka bir arkadaşım da benim yanıma geldiğinde onlarla sohbet etmeyi seviyor ve onlara her istediklerinde yardım da ediyordu. Bir gün o arkadaşım gittikten sonra gruptakilerden birisi bu niye hep yanımıza geliyor ki falan dedi küçümser gibi. Ben de, arkadaşım sonuçta sizi de seviyor, dedim. Ama gereken tepkiyi vermediğim için pişmanım.

Onlardan iyice uzaklaştım, yanlarında çok fazla durmadım, sadece selamlaştım o günden sonra. İçlerinden dedikoduyu sevmeyen var demiştim ya o da bu konudan rahatsızmış aslında. Zamanla araları açıldı. O benle daha çok yakınlaşıp onlardan uzaklaşınca ona baskı yapmışlar, bana neden bu kadar yakın davrandığını sorgulamışlar, üstüne gidip kızı ağlatmışlar.

Bir gün telefonuma bakarak yürüyordum. Bir yerden geçerken o gruptakilerden biri seslendi. Ayaküstü konuştum. Acelem olduğundan ve biraz da hasta hissettiğimden çok muhabbet edemedim. Telefonum  da çalıyor, sürekli beni bekleyen arkadaş arıyor. Sonra görüşürüz acelem var dedim ayrıldım oradan. Ama ona burun kıvırdığımı tavır yaptığımı düşünmüş.

Sonraları da benden uzak durdular. Yüzüme bakmadılar. Ben kaç kez yanımdan geçerlerken gözlerine baktım, bana bakmadılar, sonra da bir arkadaşıma benim neden onlara tavır yaptığımı sormuşlar, sanki ben yüzlerine bakmamışım gibi ilk başta. Beni görmezden gelenler onlar ama. Ben o ağlayan arkadaşla samimiyim diye bana karşı negatif hisler beslediklerinden bu şekilde düşünüyorlar.Halbuki gerçek bir arkadaş gelir der ki, durgunsun neyin var?

Onlar ona tavır yaptığımı düşündü, ben de onların bana karşı tavır aldığını. Çok yoruyor böyle ilişkiler.

70 yorum:

  1. Böyle ilişkiler yoruyor, giderek de arttı bu tür durumlar. Elimizdekileri özenle tutup, gözlerinin içine bakıyoruz adeta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağısı.

      evet evet :)

      Sil
  2. Ya hepten iletişimsizlik ya da iletişimin nasıl sağlıklı kurılacağını bilemediğimizde bazen de hatta sıklıkla huylarımız nedeniyle böyle şeyler çokça oluyor. Bak senin de başına gelmiş güzel kızçemiz. Üzmüş seni arkadaşlarım :))))

    Galiba iletişimi kotaramamaktan,sırf o yüzden bütün gözler telefonlarda. Kitap okuyanlar da var, insanlarla değil kitaplarla vakit geçirenler. Dizilerdeki tiplemeleri arkadaş sananlar da :)

    Kangren olmuş kolu keserlermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      oluyo ivit. bu öykü kurguydu ama oluyo tabikide, bana pek olmaz, böyle durumlara düşcek durumlara hiç girmem zaten. iletişim zor, kitaplar doğa daha iyi, insan değil de onun ürünleri daha iyi, kültür sanat filan yani, bir de doğa yeter insana :) aman evet sıkıntıya ne gerek var hemen kesilir :)

      Sil
  3. Ben olsam direkt gider konuşurdum derdiniz ne diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      yaparsın seeen :)

      Sil
  4. Amam deep'ciğim, konuşsan bir türlü, konuşmasan. Genç olmak da zor. Gerçi benim gençken de fazla arkadaşım yoktu. Hiç gelemem böyle triplere. Bence insanlarda empati noksanlığı var, hem de çoğunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      ne empatisi yaaa yok evet. aman arkadaş dert yaaa :)

      Sil
  5. Yeminle okurken ben de yoruldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal kahvem.

      aman da kim gelmiiiş :)

      Sil
  6. Açıkça konuşulmayan meseleler çığ gibi büyüyor. Hiç olmadığı yerlere gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      ivit çok doğruuuu :)

      Sil
  7. İnsanlar zaten birbirlerini yanlış anlamakta mükemmeller . Dedikoducu tipleri de hiç sevmem . En güzelini yapmışsınız ...

    Bloğunuzu takibe aldım , bana da beklerim :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehra çelik baltacı.

      hoşgeldiiiin :)

      Sil
  8. Şükür kavuşturana nihayet gelebildim tekrar blog dünyasına. Son cümler çok doğru böyle ilişkile gerçekten çok yoruyor insanı. Ben okurken yoruldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilhan üçer.

      :) ne güzeeel sizi görmeek.

      Sil
  9. Şu ilk paragrafta yazdıkların gibi olan kaç insandan uzaklaştım bilmiyorum. Bazen tavır almak iyidir.

    YanıtlaSil
  10. Insanlar böyle açık açık gelip konuşmuyorlar dertlerini sonrada tavırlar surat asmalar filan. Asla umrumda olmuyor öyle insanlar. Önce derdini anlatmayı iletişim kurmayı öğrensin bir zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınar ç.

      öğrensinler eveeeet yaaaa :)

      Sil
  11. en iyisini yapmışsın off yormasınlar kimseyi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı.

      di mi amaaa :)

      Sil
  12. İnsanlar birbirini yanlış anlamaya meyilliler. Bu da yoruyor insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      birbirimizi dinlemediğimiz için işteee :)

      Sil
  13. Herkese hak ettiği değeri vereceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      atasözü gibi olduuuu :)

      Sil
  14. Leyleğin ömrü lak lakla geçermiş yavrucuğum,fazla lak lak yapandan uzak durmak lazım.Ömür hızlı tren gibi,vıztt geçiyor,üreten ,fayda veren insanlar beri gelsin 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      aman aman evet :)

      Sil
  15. Tavır sahibi olmakta ısrar eden insanlardan uzaklaşıp rahatlıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      oh en güzeliiii :)

      Sil
  16. havalı olmak neyse de kendilerini üstün görenleri ben de çekemem doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      aman aman gitsinler başkalarına atsınlar o hevayııı :)

      Sil
  17. herkesin hayatında böyle davranan kişiler elbette olabiliyor. güzel bir konuya değinmişsin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      oluyor ivit maleselef :)

      Sil
  18. Yol verrrr gitsin,az insan çok huzur :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      eveeeet :)

      Sil
  19. Bir adım sonrası da 'kim ne isterse düşünsün umurumda değil' oluyor. Sanırım bazı zamanlarda en iyisi bu yöntem.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telden şef.

      hıhım öyleeee :)

      Sil
  20. tavır yapan ve negatif hissettiğim herkesten uzaklaşmak ve reddetmek gibi bi halim var benim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      iyi yöntem :)

      Sil
  21. Deeeeepp sende mi evlendin?

    YanıtlaSil
  22. Arkadaş dediğin herzaman yanında olur sen hasta olduğun da endişelenir falan neyse boyle arkadaş da dost da bulunmuyor malesef deep

    YanıtlaSil
  23. Dipoooş! Bir şeyler sorucaktım ya gelsenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      irmiğiik hanıım :)

      Sil
  24. 😂😂 ahh deepciigimm cok yakin gecmiste yasadik bir iletisim problemi 😂 gercekten zor seyler yaaa .. Kediye bayildim bitttim yumoş..bir sayi soyl..ehehe şaka şaka 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      şekerkadın şeker :)

      Sil
  25. Fotoğraf çok güzel ya :)

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. anne kaleminden.

      tabikideee :)

      Sil
  27. Böyle insanlar benden uzak Allah’a yakın olsun.

    YanıtlaSil
  28. İnsanlar yoruyor deep 🙃

    YanıtlaSil
  29. İnsanları tanıyınca bazen ben de uzaklaşmak istiyorum, bence iyi olmuş gruptan kurtulmuş oldu :D

    YanıtlaSil
  30. Alaçatida Aşki Kuşadasinda okumustuuuuum deepcim😂😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      hımm pikiii :)

      Sil
  31. Kesinlikle Deep, bu tür ilişkiler çöl yorucu. :) Ne olursa olsun kendi çizginde yürümen harika! ^_^

    YanıtlaSil
  32. Benzer şeyleri ilk üçüncü sınıfta yaşamaya başladım. Ortaokulda lisede aynı şeyler olmaya devam edince uzaklaştım insañlardan. Hala da mantıklı bir karar olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elena.

      bence de mantıklııı :)

      Sil
  33. aaa grup olarak arkadaşlık zor zanaat ya , çok ta şey yapmamak lazım , takılacaksın yetecek :D

    YanıtlaSil
  34. Aman ben iyi ki inzivada yaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Arkadan dedikodu yapan, söylenen gördün mü kaçacaksın o kişiden. bu kadar net :)

    YanıtlaSil