2 Kasım 2017 Perşembe

ŞEREF YOKSUNU



1.bölüm

Bugün güzel bir gündü okuldan bir çocukla tanıştım adı Mehmet’di, arkadaşım tanıştırmıştı. Arkadaşım Gül.

Gül: Merhaba Sema nasılsın bak bu Mehmet, kuzenim. Mehmet : Merhaba. Sema: Merhaba. Mehmet: Tanıştığımıza memnun oldum. Sema: Ben de. Ders zili çaldı, hadi derse görüşürüz.

Sema ve Mehmet aynı anda görüşürüz dedi ve ayrıldılar.

(Sema anlatıyor) Okuldan çıkış yapmadan önceki son teneffüse çıktık. Ve karşılaştık.

Mehmet: Merhaba Sema nasılsın ? Sema: Merhaba iyiyim sen nasılsın? Mehmet : Ben de iyiyim okuldan sonra bir şeyler yapalım mı ? Sema: Hayır olmaz eve gitmem lazım. Mehmet: Tamam görüşürüz. Sema : Görüşürüz.

İlk tanıştığımız için ben çok yaklaşmadım henüz ortada daha bir şey yok metroya bindim ve bir yere oturdum kulaklığımı telefonuma taktım ve müzik açtım, müzik dinlemeyi seviyorum sonra da camdan dışarıyı izleye izleye gittim, evimin olduğu metro durağında indim ve metroyla evimin arasında yürüme mesafesi vardı ve yürümeye başladım, kulağımda hala kulaklık ve müzik bir yandan bugün tanıştığım çocuğu düşünüyordum, daha önceden yaşadığım şeyler bir daha başıma gelmesin istiyordum ve güven kırıklığını tamir etmek zordu ve eve geldim üstümü değiştirip yemek yedim annem evde yoktu komşuya gitmişti, benim kendi anahtarım vardı ve biraz uzansam iyi olacak ve bugün o çocuğu düşündüm, bana ne oluyordu bilmiyordum ve uyuyakaldım.

İkinci bölümü bekleyin, geliyor.

2.bölüm

Sabah uyanmıştım okul için hazırlandım annem kahvaltıyı hazırlamıştı bile kahvaltımı yaptım ve anneme hoşçakal deyip evden çıktım. Metroya bindim okulun orada indim dersin başlamasına biraz vakit vardı sıra olduk ve içeri girdik geç kalmadığıma sevinmiştim.

Gül: Sema nasılsın ?
Sema: İyiyim Gül sen nasılsın ?
Gül: Ben de iyiyim.

Ve hoca girdi ilk dersimiz matematikti. Hoca anlattı ve teneffüs zili çaldı. Bir rahatlama hissi geldi Gül ve bana, matematiği çok seven yoktur diye düşünüyorum. Bahçeye çıktık Gülle, Mehmetle karşılaştık.

Mehmet : Merhaba kızlar nasılsınız ?
Sema : İyiyim sen ?
Gül : İyiyim ben de.
Mehmet: Ben de iyiyim.
Gül : Hadi biraz dolaşalım şuradaki banka oturalım.

Mehmet ve Sema tamam deyip banka oturdular.

Mehmet : Eee kızlar anlatın sevgiliniz kızmasın benimle oturuyorsunuz diye.
Gül: Yok benimki kızmaz da sen kız konuları mı konuşuyorsun bizle?
Mehmet : Ya ne var bunda yanlış anlaşılmasın fazla arkadaşım olmadığından kuzen.
Gül: Hım peki öyle olsun kuzen.
Mehmet : Sema sen sessizsin neden cevap vermiyorsun?
Sema : Konuşmanızı bölmek istemedim, sevgilim yok benim.

Mehmet alttan alta şaşırdı niye şasırdığına anlam veremedim.

Sema: Mehmet neden şaşırdın, bana ne demek istiyorsun ?
Mehmet: Yanlış anlama senin gibi güzel kızı kapmamışlar, o yüzden şaşırdım.

Sema : Teşekkür ederim.

Zil çaldı ders zamanı Sema ve Gül aynı anda, görüşürüz Mehmet dediler. Aynı sınıfta değildik Mehmetle o yüzden orada ayrıldık ve derse girdik diğer teneffüsler görüşmedik okul çıkışı karşılaştık birlikte metroya yürüdük ve Gülle Mehmet beni bindirdiler, ben de kulaklığımı her zamanki gibi taktım müzik dinlemeye başladım, evimin durağında indim ve eve yürüdüm, üstümü değiştirip yemeğimi yedim ve odama girdim. Mehmet ne demek istedi hala düşünüyordum aslında tahmin ediyordum ama şu an bunun için erkendi ders çalışmam gerekiyordu, sınavlar yaklaşıyor ve çalışmaya başladım, konu tekrarları yaptım ve test çözdüm, vaktin nasıl geçtiğini anlamamışım, bir baktım bizim kızlar yazmış, memleketten vakit geçirdiğim kızlardı, onlarla konuşmak iyi geliyordu bana, derdimi onlarla paylaşmayı seviyorum ne kadar uzak otursak da kopmamak güzel bir şey.

Neyse artık uyumalıyım yarın sabah tekrar okul için erken kalkıcam, alarmı kurup yattım yatağıma ve uyku moduna geçtim.

3.bölümü bekleyin.

(Deep Not): Bu öyküyü, daha önce de blogumda öyküler yazan Sevde arkadaşımız yazıyor. Sevde, Ankara'da yaşıyor, blogunda şiirler yazıyor, hoş hikayeler de yazıyor işte, arada bir blogumda hikaye yayınlıyor.

38 yorum:

  1. guzelmiş...
    senin yazı tarzına benzemeyince yeni bir şeyler mi deniyor deep acaba dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet deep daha değişik hikaye yazıyor ikimizin biraz farklı :)

      Sil
  2. Böyle yazılan hikayeleri okumayı çok seviyorum. Bir zamanlar koyu bir watpadd kullankcısıydım 😁 çok güzel sevdeciğim. Bir merak uyandırdın içimde. Ancak biraz daha ayrıntılı yazmalısın bence. Devamını merakla bekliyorum 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim devamı gelecek :)

      Sil
  3. Sevde'nin ellerine sağlık merak da bıraktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim merak bazen iyidir :)

      Sil
  4. Hoş hikaye. Başlık hikayenin gidisatini iyice merak etmeme neden oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başlık için uyarlanmış bir hikaye olacak zamanı gelip okuduğunuz da neden şeref yoksun olduğunu anlayacaksınız teşekkür ederim beğendiğiniz için :)

      Sil
  5. Wow Sema,Mehmet ve Gül be bekliyor acaba onları 🤗 👦❤👧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görücez bakalım teşekkür ederim :)

      Sil
  6. çok sevimli bir hikaye :)

    YanıtlaSil
  7. ahah güzelmiş hafif aşk modu var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem olabilir teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok yalın çok hoş ve sürükleyici :)))

    YanıtlaSil
  9. Ben de okumaya başlayınca acaba tarz mı değiştirdi diye düşünmüştüm.Demek ki iyice öğrenmişiz tarzını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      hımmm bir tarzım var mı yaniii yaaa bilmiyoduum :)

      Sil
  10. O zaman bloğunada uğrayayım Sevde'nin harika bir hikaye olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  12. Aa, bir an Deep tarzını mı değiştirmiş dedim :D Ellerine sağlık Sevde çok hoştu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Deeple farklı yazıyoruz ben genelde alt alta yazıyorum teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  13. 3. bölümü merakla bekliyoruzz :)

    YanıtlaSil
  14. Mehmet nasıl biri çıkacak merak içinde kaldım. Hikayenin adıyla ilgisi olan o mu acaba?

    Sevde'nin Ankaralı olduğunu bilmiyordum. Sema zaten tipik Ankaralı yaşam akışı içinde. Kendimden biliyorum da :) Tek müzik telefondan değil de mp3'den de olabilir :)

    Sevde, merhaba. Hüdaydalısından <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Merhaba mehmet'in nasıl biri olduğunu okuyup görücez ben aslen artvinliyim ama senelerdir yaşadığım için ankarada pek yadırgamıyorum evet ama sema telefonla dinlemeyi tercih ediyor teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  15. Sevde'nin kalemine sağlık öyleyse Deep. :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de geldimm:) Ne güzel hikaye olmuş birden 10 yıl öncesine, ortaokul dönemime geri gittim. Umarım mutlu sonla biten bir hikaye olur :)

    YanıtlaSil
  17. oo eline , emeğine sağlık sevde , iyi işmiş , lisede mi bu gençler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lise teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

      Sil
  18. Çok naif ve güzel bir hikaye hemen devamına gidiyorum 😊güze insan deepe teşekkür ediyorum böyle güzel insanlarla ve böyle güzel hikâyelerle karşılaştırıyor buda çok güzel oluyor ikinizde emeğine yüreğine sağlık 😊👏💕hemen gidiyorum bloguna Sevde hanımın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğine sevindim tabi buyur gel evet deep candır :)

      Sil