7 Kasım 2017 Salı

ŞEREF YOKSUNU 6



11.bölüm

Bugün sabah alarmla uyandım bir baktım mesaj gelmiş Mehmetten, günaydın yazmış sana da diyip yolladım Mehmetle okul dışında sürekli mesajlaşıyoruz ve konuşuyoruz neyse üstümü giyinmeliyim ve kahvaltımı yapıp çıktım okula gittiğimde herkes sıra olmuştu ben de sırama geçtim ve içeri girdik ilk ders biyolojiydi neyse girdik teneffüs zili çaldı Gülle bahçeye çıktık bi baktık Mehmet 'in elinde 3 tane tost ve çay vardı.

Mehmet : Kızlar afiyet olsun. Gül : Sağol kuzen. Sema : Sağol. Mehmet : Afiyet olsun eee nasılsın dünden sonra Sema ? Sema : Harikayım sen ? Mehmet : Ben de. Gül: Hey bende buradayım aşıklar beni unutmayın. Mehmet ve ben güldük aynı anda. Mehmet : Haftasonu buluşuyoruz dimi ? Sema : Evet tabi. Mehmet : Sevindim. Sema : Ben de. Gül : Bensiz gidin ya siz hiç sormayın bana iki aşık gezin siz. Aaah Gül onu deyince utandım. Ders zili çaldı hadi derse girelim diye konuyu değiştirmeye çalıştım Gül ve Mehmet aynı anda sırıttılar.

Mehmetten telefonunu vermesini istedim vermedi zorla aldım son aranan numara bu kim dedim ya kimse değil dedi arkadaşımın gmaili ben de açık kalmış ondan eklenmiş telefonuma valla dedi ve beni yumuşattı tamam dedim. Derse girdik Gül beni dürtüp durdu. Ne var diye bi bakış attım sırıttı yine herzamanki gibi beni utandırmayı başarmıştı. Bütün ders boyunca rutin şeylerle birlikte yine ve yine okul çıkışı hadi görüşürüz diyip metroya koştum Mehmet ve Gül yakında oturuyorlardı onların metroyla derdi yok tabi. Eve geldim ve yarın ne giyeceğimi düşündüm haftasonu geldi çattı yani zaman çabuk geçiyor neyse uyumalıyım sabah kahvaltıya gitcez önce sonra da gezicez o yüzden erkenden uyudum sabah alarmıyla uyandım üstümü giyindim ve Mehmetle buluşmaya gittim oturduk sipariş verdik.

Mehmet : Çok güzel olmuşsun. Sema : Sağol sende yakışıklı olmuşsun. Mehmet : Sağol burası çok güzel bir yer yemekleri de lezzetli. Evet yemekler de geldi üstüne bu ne hız, hemen tadına baktım. Gerçekten dediğin gibi lezzetliymiş ve mekan da çok güzel dedim. Mehmet : Evet öyledir yemeklerimizi bitirip gezmemize devam ederiz. Kafamı salladım tamam dermiş gibi. Yemekler bitti Mehmet hesabı ödedi ve çıktık gezmeye dolaştık durduk mağazalara falan girdik elimi tuttu falan güzeldi yine akşam olmuştu güzel anlaşıyor güzel vakit geçiyorduk umarım bu bozulmaz bu defa metroyla değil de dolmuşu tercih ettim bindik, Mehmetle birlikte yol boyu konuşmadık camdan dışarıyı izledim yine gözü telefonda neyse eve yaklaşmadan önceki durakta indim el salladım o da bana salladı eve geldim ayaklarım ağrıyordu annem çok sorgulamazdı beni neyse yarın pazar okul yok erken kalkma derdi yok güzelce dinlenirim bugün neler yaptığımızı düşünürken uyuya kaldım.

12.bölüm final

Bugün öğlen uyanmıştım dinlenmiş uyandım kalktım sonra bugün temizlik yapmaya karar verdim birden aklıma esti annem de yok masama not bırakmış ben komşuya gidiyorum diye kalktım kahvatımı yaptım ve başladım temizliğe bütün odaları yaptım yorulmuşum biraz ama olsun annem temiz görsün sonra ders çalıştım konu tekrarları ve test çözdüm elime telefonumu aldım memleketten kızlar yazmış onları da özledim onlara Mehmeti anlattım hepsi beğendi benim de hoşuma gitmişti.

1 ay sonra

Bugün tam 1 ay oldu Mehmetle çıkalı çok mutluyum, face ye uzun zamandır girmedim bir girip bakayım dedim Mehmetin facesine girdim ve şok olmuştum profil resmi bir kızla inanamıyorum fotoğrafta elini tutuyordu, başımdan aşşağı kaynar sular dökülmüştü sanki iki kişiyi idare etmiş yani ona çok şans vermemeliydim yine yanlış yaptım hiç benim yüzüm gülmeyecek mi, aradım Mehmeti ağzıma geleni saydım nasıl yaparsın neden kendine güvenmeme izin verdin dedim hiç birşey demedi yine kırılmıştım hem de en derinden yüzüne kapattım sonra benim kuzenim Sima ya anlattım kızdı çok sonra kızlar öğrendi bir sürü şey, atlatabilecek miyim bilmiyorum zor olacak ama atlatmalıyım kızın kim olduğunu öğrendim ona herşeyi yazmak istedim ama kanıt yoktu resimleri kimse görmesin diye silmiştim hemen Gülü aradım. Alo Gül bize gel acil çok kötüyüm dedim.

Gül : Tamam geliyorum hemen. Aradan 20 dakika geçmişti Gül geldi. Gül : Noldu sana böyle. Sema : Bilmiyormuş gibi yapma hadi Gül. Gül : Hayır bilmiyorum ben bir şey ya. Ona her şeyi anlattım şok oldu. Gül : Ya nasıl böyle bir şey yapar ben ona sorarım bunu. Sema : Gül sen karışma arayıp ağzıma geleni saydım ben ona bir daha aynı şeyi yaşamak istemiyordum Gül ama yine oldu şimdi daha fazla yıkıldım kendimi sanki bütün kemiklerim kırılmış gibi ağrı var üstüm de ben ne yanlış yaptım Gül söyle.

Gül : Sema kendine gel sen bi yanlış yapmadın onlar senin değerini bilemeyecek kadar aptallar senin gibi bir insanı onlar kaybetti kim o kız ben tanıyorumdur belki. Sema : Artık bir önemi yok olanlar bana oldu o kıza da üzüldüm ama şu an kendimi iyi hissetmiyorum paramparça oldum Gül 1 ay nasıl ya aklım almıyor ben ondan şüphelendim kaç sefa sordum kimle konuşuyorsun o telefonla diye bir şey yok dedi kendine inandırdı beni ve hep yumuşatmayı başardı ona kendi içimde çok şans verdim ama o iki kişiyi idare edecek kadar şeref yoksunu bir insan artık bitti bundan sonra kimse beni üzemeyecek.

Gül : Özür dilerim biraz da benim suçum var. Sema : Gül sen nereden bilecektin böyle bir insan olduğunu hayatımda yer almayacak artık o karar verdim ve gerçekten tekrar güvendim buna inandım ama yine dibe çakıldım nasıl unuturum bilmiyorum ama unutmak zorundayım hayatıma devam etmem için bunu yapmalıyım sen de bana destek olacaksın he eğer kuzenini seçeceksen de ben de hayatında olan o köşesinden çıkarım. Gül : Tabiki ben senin yanındayım sen haklısın ve bizim dostluğumuz kardeşliğimiz ölene kadar sürecek. Gülün bu sözlerinin peşine gülümsedim ben artık kimseye güvenemem eğer sende sözün de durmazsan ben biterim Gül. Gül : Sözümde durucam.

Aradan 1 hafta geçti kendimi biraz daha iyi hissediyorum Gül de hep yanımdaydı sözünde durdu ona Mehmet hakkında tek bir kelime etmemesini söylemiştim o da öyle yaptı Mehmetle konuşsa da bana söylemedi artık yeni başlangıç yapmak istiyorum.

Not : Herkese çok teşekkür ederim belki erken bitirdin diyeceksiniz ama maalesef bitirmek zorundayım belki başka zaman yine yazarım siz severseniz yine okursunuz işte şeref yoksunu hikayemizin sonuna geldik şunu belirtmek istiyorum hikayemde ne kadar çok kurgu olsa da bazı yerlerinde yaşanmışlık da vardı hepinize tekrar teşekkür ederim hayatınız da ki insanları iyi seçin diyerek saygılarımı sunuyorum. Yani, anlayacağınız şeref yoksunu Mehmet.

Umarım altına paylaştığım En Derinden şiirimi de beğenirsiniz. Sevde


En Derinden

Paramparça olmuş hayallerimiz,
Ne yaparsak yapalım fayda etmez olmuş.
Belki çok kırıldık, çok üzüldük.
Zamanın kıymetini bilemedik,
Varlıkta yokluk yaşadık.
Hep bir yanımız eksik,
Hayatın sillesi vurmuş yüzümüze.
Nereye gidersen git, peşimizi bırakmayacak.
Kalbimizi etkileyecek belki en derinden,
İncittiler bizi en derinden.
Gerçekten yok olduk,
Paramparça olmuş hayallerimiz,
Ne yaparsak yapalım fayda etmez olmuş,
Yüreğimizi parçaladılar,
Yıkıldık.
Her zaman herşey etkiler en derinden.

http://sevdeninsiirler.blogspot.com.tr/

14 yorum:

  1. Daha çoook erkendi zaten bu konular için. SEma kültür, bilgi, hobi, gezme, öğrenme konularında ne yolalmıştı ki bunlara zaman ayıracaktı... Yani öykü bile olsa ciddiye alıyoruz galiba. Böyle düşündürtüyor.

    Mehmet güzel şeyler yapmasa da adı çoook güzeldi.

    Aynı anda iki arkadaşı var; birisi sosyal medyada alenen profil resminde... Başlığı anlamış olduk :)

    Emekleriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet'in facede ki kızla da görüşüyordu dışarıda cumartesi sema pazar o kız gibi beğendiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Hayatta hep güzel şeyler olmuyor. Gerçekler de var böyle. Bize merakla okuttun Sevde. Evet, böyle şeyler yapanlara hitap nazikçe olamıyor.

      Gerçek hayatta güzellikler bırakmasın ama :)

      Sil
    3. Evet öyle malesef iyi seçmek gerekiyor ve dikkatli olmak gerekiyor teşekkür ederim begendine sevindim :)

      Sil
  2. Adam senin yazdığın gibi şerefsizin teki çıktı:(((
    Eline sağlık Sevde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet adı üstünde şeref yoksunu teşekkür ederim beğendiğin için :)

      Sil
  3. Sema'nın alması gereken daha çok yol var. Umarım hayatımıza hep güzel insanlar girer. Kaleminize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah hepimizi hayatına iyi insanlar kaplasın :)

      Sil
  4. Gençlik aşkları iz bırakıyor. Hatta yıllarca unutulmuyor... Yaşanan olumsuzluklar kahramanımıza hayatın toz pembe olmayacağını öğretmiş bu iyi bir şey bence. Diğer yandan acı çekmesini hiç istemezdim...
    Hikayeyi merakla okudum. Bu duygu hep ayakta kaldı. Kaleminize sağlık Sevde :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim hayatta daha çok mücadele vermesi gerekiyor bencede :)

    YanıtlaSil
  6. Lise yılları ve gençlik kurgu da olsa benzerlerini yüzlerce genç yaşıyor eminim.
    Dikkatli olmak ve acele etmemek gerekiyor ama gel de o yaşa bunu anlat:)
    Daima güzellikler için de ol Sevde ve hep yazmaya devam et. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle dikkat etmek gerekiyor teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Acı son ama film gibi olmuş. Erken bitmesine rağmen. Malesef hayatın her evresinde oluyor bunlar. Yüreği temiz ve duygusal özelliği ağır basan insanlar yaşıyor bunları. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Malesef ever hayatta yaşanıyor böyle şeyler iyi insanlar hep zarar görür bu dünya da ama iyi insanlar diğer dünya da kazanacak insallah kötüler kaybedecek teşekkür ederim yorumun için

    YanıtlaSil