6 Kasım 2017 Pazartesi

ŞEREF YOKSUNU 5



9.bölüm

1 hafta sonra

Artık iyiyim bu süre zarfında arkadaşlarım ve ailem hep destek oldular sağolsunlar. Alarm öttü okul vakti geldi üstümü giyindim kahvaltımı yaptım ve metroya koştum ve yetiştim bugün içimde kelebekler uçuşuyordu, 1 haftadır çıkıyorduk sadece yokluğumda neler yaptı acaba beyefendi okula geldim, Gül ve Mehmet yan yana beni bekliyorlardı. Gül koşa koşa bana sarıldı Mehmet desen elinde telefon beni farketmedi bile, Gül Mehmeti dürtükledi, Mehmet bir baktı geldi o da sarıldı.

Sema : Hayırdır napıyorsun o telefonla yokluğumda birini mi buldun yoksa ? Mehmet : Yok yaa dalmışım. Sema : Tamam. Gül : Hadi derse gidelim. Sema : Tamam Gül. Sınıfa girdik telefonum titredi mesaj Mehmettendi " Haftasonu bir işin var mı ? Ben de yok diye cevap verdim, Mehmette " o zaman gezebiliriz hem kitabını da alırız”. Tamam diye cevap verdim ben de.

Gül : Hey Sema ne oldu ? Sema : Mesajı gösterdi. Gül : Vay iyi gezmeler size. Hocanın sesiyle kendimize geldik. Hoca : Sessiz olun ! Tamam hocam dedik aynı anda, Gülle ortak yönlerimiz fazlasıyla var. Ders bitti bugün hocaların toplantısı varmış, o yüzden erken bıraktılar bizi.

Gül : Hadi cafeye gidelim bir şeyler yiyelim sonra da evlerimize gideriz. Sema : Tamam. Mehmet : Siz tamamsanız bende tamamım.

Bir şeyler yedik ve eve dağıldık. Çok yorgunum uyumak istiyordum ama Mehmetten şüphelendim bunu araştırmam gerek. Neyse uyudum ben.

10.bölüm

Sabah alarmla uyandım üstümü giyindim ve okulun yolunda giderken düşündüm kendi kendime fazla kuruntu yapıyorsun belki bu defa olur diye sessizce söylenirken okula varmıştım, Mehmetle Gül beni bekliyordu biraz olsun mutlu olmak istiyordum, Mehmetle birbirimize güldük birinci günümüzdü bugün okulu ektik, hiç etik olmayan bir şeydi ama vakit geçirmek için ideal bir şeydi, cafeye gittik Gül beni idare edecekti okulda canım arkadaşım Güle sarıldım ve Mehmetle beraber el salladık. Cafeye vardık, Mehmet sandalyemi çekti ve oturduk sipariş verdik kısa sürede geldi.

Sema : Mehmet sana bir şey sormak istiyorum. Mehmet : Sor tabi. Sema : Geçen o telefonda ne yapıyordun kimle konuşuyordun bana doğruyu söyle. Mehmet : Bir şey yapmıyordum gerçekten. Sema : Tamam. Mehmet : Haftasonu bir şeyler yapalım mı ? Sema : Olur. Yüzündeki o tavır hiç hoşuma gitmedi ama neyse bugünü kötü hatırlamak istemiyorum o yüzden kabul ettim. Mehmet : Yemeğimizi yedik hadi biraz yürüyüş yapalım olur mu ? Sema : Tamam olur. Ve yürüdük günün nasıl geçtiğini anlamamışız Mehmet beni metroya bıraktı ve gitti eve gittim odama girdim ve mesaj geldi Mehmet den bugün güzeldi ve gülücük koymuş yazının yanına da bence de diyip cevap verdim görüşürüz yazdı bende aynısını dedim ve yatağıma uzandım telefon çaldı arayan Güldü.  Sema : Efendim Gül. Gül : Nasıl geçti gününüz ? Sema : Güzeldi. Gül : Hım sevindim sana ödevleri mesaj olarak attım haberin olsun. Sema : Tamam sağol görüşürüz. Gül : Görüşürüz. Ve ödevlerimi hemen yaptım alarm kurdum ve uyudum.


11.bölümü bekleyin.

14 yorum:

  1. bu arkadaşlar lise öğrencisi mi üniversite öğrencisi mi:)

    YanıtlaSil
  2. Lise öğrencileri ile ilgili hikayeler çok tutuluyor. Eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Bekliyoruz diğer bölümleri :))

    YanıtlaSil
  4. Hayatın güzellikleiryle karşılaşsınlar diliyor insan; ama sanki sarpa mı sarıyor bir şeyler ?

    YanıtlaSil
  5. Şu arkadaşlarda az değil. Bakalım devamında ne olacak?:)

    YanıtlaSil
  6. Her yeni güne alarmla başlamak... Neyse ki alarm kurduğum günler geride kaldı.
    6. his denen duyuyu seviyorum. Bir sonraki bölümü de hemen okuyorum :)
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim evet 6.his önemli :)

    YanıtlaSil
  8. evet geldim merakla diğer sayfaları okuyacağım bir şeyler oluyor orada :)

    YanıtlaSil