5 Kasım 2017 Pazar

ŞEREF YOKSUNU 4



7.bölüm

Alarm sesiyle uyandım ama başımda bir ağrı var burnum da akıyor kendimi pek iyi hissetmiyorum anneme söylesem iyi olacak. Sema : Anne. Annem : Efendim Sema. Sema : Bugün kendimi iyi hissetmiyorum başım ağrıyor burnum akıyor bir baksana ateşim mi var ? Annem : Bakayım evet var biraz doktora gidelim üstünü giyin. Sema : Tamam anne. Bugün gerçekten üstümde bir ağırlık var her yerim de ağrıyor. Annem : Sema hadi hazırım ben. Sema : Tamam anne.

Doktora geldik sabah erken saat olunca çok fazla kişi yoktu Allah'tan sıra bana kolay geldi. Doktor bey adımı seslendi ve içeri girdim. Doktor bey şikayetin nedir diye sordu ? Ben de şikayetlerimi tek tek anlattım doktor bey muayene etti beni. Sema : Benim neyim var ? Doktor bey : Önemli bir şeyin yok grip olmuşsun benim yazdığım ilaçları kullan 1 hafta dinlen hiç bir yere gitme evden çıkma bulaşıcı etkisi var sana vereceğim bu maskeyi al evde bunu tak odandan çıkacağın zaman geçmiş olsun. Annem : Doktor bey kızımın okulu var onu nasıl yapıcaz rapor verir misiniz ? Doktor bey : Tabi 4 gün vereyim zaten hafta sonu da tatil pazartesi gününe bir şeyi kalmaz. Annem : Teşekkürler kolay gelsin. Ve hastaneden çıktık eve geldik yatağıma yattım aç karnına içeceğim ilaçlarımı içtim ve uykuya daldım, telefonumun sesiyle uyandım.

8.bölüm

Gül arıyordu açtım telefonu. Sema : Alo efendim Gül. Gül : Niye gelmedin bugün okula sesin kötü geliyor hasta mısın ? Sema : Evet fenayım. Gül : Doktora gittin mi ? Sema : Evet gittim yeni geldik sayılır. Gül : Neyin varmış ? Sema : Grip olmuşum 1 hafta yatacaksın dedi. Gül : Hım anladım geliyorum ben. Sema : Ya sana da bulaşabilir ama doktor öyle dedi maske verdi onunla geziyorum evde. Gül : Duymamış olayım hemen geliyoruz. Sema : Geliyoruz derken Gül ? Gül : Mehmette yanımda. Sema : Ya Gül bu halde mi şu an çok berbat bi haldeyim anlıyorsun dimi ? Gül : Anlıyorum ama duyuyor şuan seni kulaklığın teki onda. Of rezil oldum ah Gül. Mehmet : Merak etme hasta insanın nasıl olduğunu biliyoruz sorun etme.

Gül ve Mehmet aynı anda görüşürüz diyip kapattılar hiç bir şey yapacak halim yok beni böyle görsünler napim. Sema : Anne arkadaşlarım geliyor haberin olsun. Annem : Bulaşmasın. Sema : Gülü biliyorsun sorun etmez. Annem : Evet doğru tamam sen dinlen ben senin kahvaltını getireyim. Sema : Tamam anne. Çok geçmeden kapı çaldı geldiler. Gül : Sema geçmiş olsun arkadaşım. Mehmet : Geçmiş olsun. Sema : Sağolun otursanıza odamda koltuk var. Ve oturdular. Mehmet : Hastasın biliyorum ama Gül yabancı değil ondan çekinmiyorum teklifi düşündün mü ? Sema : Önemli değil hasta olmam kararımı söylemeye engel değil şu an, evet. Mehmet : Evet mi kabul ediyorsun yani. Sema : Evet. Mehmet : Çok sevindim. Gül : Tamam sakin ol Mehmet.

Annem geldi arkadaşlarıma da hazırlamış kahvaltıyı odama masa koyduk ve yedik. Gül : Sema ellerinize sağlık ama bizim okula dönmemiz lazım senin ödevlerini dert etme Mehmet yapacak. Sema: Çok iyi olur teşekkür ederim. Mehmet : Önemli değil hadi biz kalkalım hiç bozulma yerinden biz gideriz. Sema : Görüşürüz. Görüşürüz dediler aynı anda.

Annem: Nereye gidiyorsunuz çocuklar ? Gül : Okula dönmemiz gerekiyor tekrar geçmiş olsun görüşürüz. Ve gittiler artık benim bir sevgilim var diye düşünürken uykuya daldım.

9.bölümü bekleyin.

18 yorum:

  1. Bakalım bu yeni sevgili ne tecrübeler kazandıracak 😊

    YanıtlaSil
  2. Akıbeti hayrolur umarım.:)

    YanıtlaSil
  3. ay Deepcim çok özledim seni, vaktim olunca uzun uzun okuyacağım inşallah seni, sevgiler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  4. Bekleyelim o zaman 9. bölümü.

    YanıtlaSil
  5. Bekliyorum o halde :D Çok akıcı yazıyorsunuz bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yarın gelin tekrar :)

      Sil
  6. öykün çok iyi gidiyor ama konuşmalarda sema diye belirtmeyebilirsin belki? onun bakış açısından yazıyorsun zaten..
    kolay gelsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru söylüyorsun teşekkür ederim Sağol :)

      Sil
  7. Hikayeyi sıkı takip ediyorum.😊 :)

    YanıtlaSil
  8. hepsini okudum :) çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. toplu yayın yapılmışş geç girdim bloga yarın inş gelip okuyacağım hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ne zaman isterseniz o zaman okuyun evet 12.bölüm final 2 bölüm günlük paylaşım

      Sil