4 Kasım 2017 Cumartesi

ŞEREF YOKSUNU 3



5.bölüm

Bugün Pazar olduğu için geç kalktım biraz dinlenmek iyi geldi telefonuma bir baktım saat 1 olmuş annem dışarı gitmiş beni uyandırmadan, bugün ne yapsam bilmiyorum kalkıp menemen yaptım pek iyi değildi ama karnımı doyurdum mutfağı topladım odama geçtim konu tekrarları yaptım ödevlerimi yaptım ve test çözdüm sonra aklıma birden Mehmet geldi dün güzel vakit geçirmiştik bana güven dedi ama geçmişi silmek zor olacak fakat bunu yapmalıyım yarın okulda her şeyi konuşmalıyım hey memleketten arkadaşlar gruba yazmışlar baya sohbet koyu bana da yazıyorlar onlara Mehmetten bahsetmedim belki daha sonra anlatırım, mesaj sesi Gül’ den ara beni yazmış hemen Gülü aradım.

Sema : Alo efendim Gül. Gül : Dün neler oldu Mehmetle konuştum çok güzel geçti falan diyor baya hoşuna gitmiş. Sema : Ne sana böyle mi söyledi aslında doğru söylemiş evet güzel geçti amaa. Gül : Amaaa derken ? Sema : Bilmiyorum. Gül : Yarın konuşcaz her şeyi. Sema : Tamam. Gül ya her zamanki gibi meraklı yaaaa saat nasıl geçmiş annem geldi.

Annem : Semaaaaa ! Sema : Anne bağırma odamdayım. Annem : Ne yapıyorsun ? Sema : Ders anne ödevlerimi yaptım konu tekrarı ve test. Annem : Tamam hadi akşam yemeğini ye yemek yedin mi yoksa sen ? Sema : Akşam yemeği yemedim anne. Annem : Tamam hadi gel komşu bir şeyler yapmış güne gitmiştim ben doygunum hadi sen ye. Sema : Tamam anne.

Yemeğimi yedim ve yarın okul olduğu için anneme iyi geceler dileyip pijamamı giyip yattım yatarken yarın neler olacak onu düşündüm ve alarmı kurup uyudum.

6.bölüm

Alarm çaldı uyanma vakti kalkıp hazırlandım kahvaltı faslı bitti okul için metroya gittim tam zamanında yetiştim bindim ve okula vardım her zamanki gibi Gül beni bekliyordu.

Gül : Hey bana haftasonu ne yaptığını birbir anlatacaksın. Sema : Tamam ama şimdi derse gitmeliyiz. Gül : Tamam.

Derse girdik ve zil çaldı teneffüse girdik, Gülle bahçeye çıktık banka oturduk ona her şeyi anlattım, Gül gülümsedi. Sema : Neden güldün Gül ? Gül : Kapılıyoruz galiba. Sema : Kapılıyoruz derken ? Gül : Hoşlanıyorsun farkındasın değil mi anlatırken yüz ifadeni videoya çeksem görürdün. Sema : Öyle mi diyorsun yani bir şeyler hissettiğimi düşünüyorum evet ama güvenemiyorum. Gül : Peki anlıyorum seni bak Mehmet geliyor güvenini kazanmalı bence senin.

Mehmet : Merhaba kızlar nasıl gidiyor ? İyi gidiyor, senin, dedik Gülle aynı anda. Mehmet : Hım sevindim. Gül : Benim gitmem gerekiyor sevgilim bekler. Tamam dediler Semayla Mehmet.

Mehmet : Sana bir şey söylemek istiyorum. Sema : Tabi söyle. Mehmet : Senden hoşlanıyorum benimle çıkar mısın ? Sema : Bilmiyorum. Mehmet : Bilmiyorum derken ? Sema : Bak geçmişte yaşadığım güven kırıklığı var o yüzden güvenemiyorum kimseye. Mehmet : Anlatabilir misin ? Sema : Tamam anlatayım bak bundan bir kaç ay önce biriyle konuşuyordum aramızda mesafeler vardı ama iyiydik sonra bana soğuk davranmaya başladı ben de ne olduğunu anlamıyordum ama çok takmadım nedense o zaman, sonra benimle konuşurken biriyle çıktığını öğrendim ve bir de kuzenim beni aradı,  bu kız benim peşimden koşuyor kurtulmaya çalışıyorum diye konuşuyormuş herkese dedi ve kuzenim bana çok kızdı duyduklarım beni şok etti ve üstüne beni engelledi çok üzüldüm çok kırıldım şimdi anlıyor musun neden güvenmediğimi?

Mehmet : Vay be pislik senin gibi bir kızı üzmüş ama bana bir şans ver ben seni üzmiycem gerçekten. Sema : Bilmiyorum düşünmeme izin ver lütfen. Mehmet : Peki tamam.

Ders zili çaldı bile biz konuşurken, bir derse girmedik teneffüs zili olduğu için Gül koşa koşa geldi. Gül : Derse niye gelmedin Sema ? Sema : Mehmetle konuştuk biraz ona anlattım olanları. Gül anladı tabii her şeyi. Gül : Hım ne cavap verdin Mehmete ? Mehmet : Bana şans vermesini istedim biraz düşünüp öyle karar vericek kestirip atmayacak di mi Sema ? Sema : Düşünüp karar vericem evet. Gül: Son ders kaldı hadi ona da girelim bugünü atlatalım.

Mehmet ve Sema aynı anda tamam dediler. Ve derse girdiler. Son dersimiz Kimyaydı hocamız güzel anlatıyordu o yüzden sıkılmadık. Zil çaldı çıkış için hazırlandık ve Gülle dışarı çıktık, Mehmet de geldi ve beni metroya bıraktılar, ben binmeden önce Mehmet kulağıma fısıldadı, iyi düşün dedi.

Ben de kafamı salladım tamam dermiş gibi ve metroya bindim eve gittim üstümü değiştirip yemek yedim ödevlerimi yaptım dersimi hallettim ve uzandım düşünmeye başladım acaba şans vermeli miyim diye ve o şansı vericem galiba ve bugün biraz yoruldum konular ilerledikçe zorlaşıyor çok çalışmam gerekiyor uyumak iyi geliyor alarm kurdum ve erkenden heyecanla uykuya daldım.

7.bölümü bekleyin.

24 yorum:

  1. Heyecanla 7.bölümü bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Öykü olarak okurken çok güzel tabii. Bir yandan da gerçek hayat geliyor okurken akla.

    Lise, o dönemdekilerin tam sünger gibi oldukları zamanlar. Ekim, dikim zamanı kültür için, hayatın daha daha sonraları için. Kendimden de biliyorum. Ne var ne yok kitapmış, Romanmış, Nobeliymiş, Nobelsizmiş, şiirmiş, öyküymüş, felsefeymiş okumanın, bugün ders yarın bilgi, kültür olacakların tam sırası olan yaşlar.

    Daha sonralar, daha yaşanacak daha rahat zamanlar var zaten. Öğrencilik telaşı ya da üniversite sınavı derdinin bittiği dönemler yani. Böyle şeyler için lise çağı aslında erken. Ama demek ki bazen kavak yelleri kuvvetli esebilir. Olur da. Normal.

    Ancak, o çağda atılıyor en güzel arkadaşlık temelleri. Sonradan atılamıyor, hep biliyoruz eminim. Bir de üniversitede olabilir sağlam temele dayalı arkadaşlık kurmalar. Lisede, sonraları kardeşlik gibi algılanacak arkadaşlıklar kurulursa ileride bu büyük kazanç. Oysa henüz çocuk duygularıyla duygusallık yaşanırsa ilerisi için böylesi değerli arkadaşlıklar değil kayıplar yaşanabilecektir. En güzeli lisede sınıf, sıra, okul arkadaşlığı olan arkadaşlıklar galiba. Tabii bu şimdiki nesil için ne kadar geçerlidir fikrim yok, aslında var :))) Ama lise, ilginin derse yöneldiğinde ileride başın ağrımayacağı çağ. Üniversitede sonu ne olur bilinmez; ama ciddiye alınan arkadaşlıklar olabilir. Aslında olsun da. Çünkü tanıma imkanı daha fazla. Sınıfta, sosyal ortamda.

    Şimdi bu bağlamda :))))) diye bağlayalım artık :)))
    Bu bağlamda, Sema ve Mehmet umarım ileride ya iki iyi arkadaş ya da el ele mutlu olurlar.

    Okuyacağız, göreceğiz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet lise üniversite önemli bakalım :)

      Sil
  3. Bakalım sonrasında ne olacak?

    YanıtlaSil
  4. Himm bakalım neleler olacak bekliyoruz devamını 😊

    YanıtlaSil
  5. Mehmet Sema'nın güvenini kazanır mı? Kazansa bile ilerde kızın güveni yine zedelenir mi?Kimbilir?
    Merakla bekliyorum.Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık Sevde'cim, sahi kendi bloğunda da yayınlasana hikayelerini madem kendin yazıyorsun, neden kendi bloğunda da yayınlamıyorsun meraktan soruyorum, yanlış anlama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ya benim takiçin az olduğun dan bunu nasıl ayarlarım pek bir bilgim yok zaten arada yazıyorum deepten rica ediyorum oda paylaşıyor sağolsun yanlış anlamadım bu arada :)

      Sil
    2. Takipçi sayının az olmasına takma. Sen hikayelerini bloğunda yazarsan takipçin de artar.:))))

      Sil
    3. İnşallah bir daha yazdığım da orada paylaşırım okumaya gelirsiniz :)

      Sil
  7. Derincim Sevde konuk yazar galiba değil mi? Çok hoş hikayaler çok sevdik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öyle oldu galiba :)

      Sil
  8. Deep sen mi yazdın derken şimdi anladım :)

    YanıtlaSil
  9. aslında güzel bir hikayeye benziyor,eğer düşünürsen kitabın ismi; "şeref yoksunu" olabilir.. :) emeğine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün birinde belki inşallah dediğim gibi teşekkür ederim beğendiğiniz için :)

      Sil
  10. Güzelmiş kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim devam edin hepsini okuyun son bölüme yorum yapın :)

      Sil