3 Kasım 2017 Cuma

ŞEREF YOKSUNU 2



3.bölüm

Alarm sesiyle uyandım dün çok yorulmuş olmalıyım zorla kalktım üstümü giyindim kahvaltımı yaptım ve metroya bindim oturdum camdan dışarı bakarken düşüncelere daldım kendimi düşünmekten alamıyordum bana ne oluyordu böyle bilmiyorum düşündüğüm şeyin olmasını aslında istemiyordum işte okula vardım ve Gül beni bekliyordu okulda.

Gül: Semaaa buradayım gel herkes girdi nerde kaldın ? Sema: Dün gece çok yorulmuşum uyanamadım bir de metro geç geldi biraz. Gül: Hım anladım hadi koş koş derse geç kalmayalım. Sema: Tamam.

Ve sınıfa koştuk hocayla karşılaştık bu hiç iyi olmadı fizikçi biraz sertti ve kızdı derse başladık. Zil çaldı tenefüse çıktık Gülle.

Gül: Sema Mehmeti nasıl buldun ? Sema: Nasıl buldun derken ? Gül : Hadi ama ne sorduğumu biliyorsun. Sema: Yani iyi birine benziyor. Gül : Yakışıklı yani ondan hoşlandın mı? Sema : Gül biliyorsun daha önce yaşadıklarımı ve güven kaybım olduğunu ve tekrar kırılmak istemiyorum. Gül: Biliyorum ama Mehmet iyi biridir böyle bir şey yapmaz. Sema : Gül yapmaz dediğin insandan korkacaksın. Gül: Biliyorum ama herşeyi akışına bırak. Sema: Peki dediğin gibi olsun.

Ve ders zili çaldı girsek iyi olacak. Gül ve Sema derse girdi. Okul çıkışı Gülle giderken Mehmet geldi.

Mehmet: Selam kızlar haftasonu bir şeyler yapalım mı ? Gül : Olur Sema sende gelirsin dimi ? Sema : Peki tamam. Hadi görüşürüz.

Ve metroya bindim tekrar eve gittim haftasonu için neler yapıcaz acaba meraktayım.

4.bölümü bekleyin.

 4.bölüm

Bugün haftasonu güzel bir gün olacak umarım cafede beni bekliyorlardır hemen gitmeliyim, metroya bindim ve cafeye gittim, Mehmet oradaydı. Mehmet: Hoşgeldin. Sema : Hoşbulduk Gül nerde ? Mehmet : Bilmiyorum ben de yeni geldim sayılır. İkisine birden mesaj geldi, Güldendi, ben gelemiyorum annemle bir yere gidecekmişiz göndermiyor siz takılın. Ah Gül! Mehmetle birbirimize baktık.

Mehmet : Benden rahatsız olduysan gidebiliriz. Sema : Yok olur mu öyle şey. Mehmet : Hadi bir şeyler sipariş verelim. Sema : Tamam. Ve bir şeyler söyledik yedik. Mehmet : Biraz dolaşalım mı ? Sema : Olur. Beraber gezdik saatin farkına varamamışız akşam olmuş.

Sema: Çok geç olmuş gitsek mi ? Mehmet : Tamam olur metroya gidelim seni bırakayım. Sema : Tamam. Metroya vardık, beklerken. Mehmet : Numaranı verir misin konuşuruz. Sema : Bilmiyorum sana güvenmeli miyim ? Mehmet : Evet güvenebilirsin her zaman. İçimden numaramı vermek geldi o an ve verdim. Mehmet : Kaydettim. Sema : Tamam.

Metro geldi ve bindim eve gittim aaa aklıma dank etti şimdi ben onunkini almayı unuttum artık onun aramasını bekliycem.

Uyuma vakti geldi çattı galiba. Tam yatmaya hazırlanırken telefonuma mesaj geldi. Tanımadığım numara, mesajda şöyle yazıyordu. "Mehmet ben, sen benim numaramı almayı unutmuşsun o yüzden ben mesaj atayım dedim, bugün güzel bir gündü teşekkür ederim iyi geceler, sen de numaramı kaydet." Ben de mesaj olarak "Teşekkür ederim kaydettim iyi geceler " diye attım ve yattım uyudum.


5.bölümü bekleyin.

30 yorum:

  1. Önce 1'i okuyayım, 2 için dönerim birazdan :)

    YanıtlaSil
  2. Merakta kaldık ama....

    Güvensizlik duyacak neler yaşamış olabilir acaba Sema? Mehmet iyidir sanırım :) Meraktayız kısacası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine göre yaşadığı şeyler var malesef güven kırıklıkları diyelim teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merakla bekliyorum. Hikayenin sonu nasıl bitecek acaba (:

    YanıtlaSil
  4. Mehmet, Sema'nın güvenini kazanacak mı göreceğiz bakalım. Sema niye güven problemi yaşıyor acaba? Mutlu son var mı merak ediyorum.:) Kalemine sağlık Sevde'nin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum mehmet biraz uğraşacak semanın güven problemi aşması çok zaman almayacak diyeyim bu da bir tüyo olsun teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

      Sil
  5. Semanın güven sorunu hepimize merak oldu:)) Bakalım Mehmet le nasıl gidecek .

    YanıtlaSil
  6. Mehmet'e nedense ben de güvenmiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. yeni kitabına hazırlık yapıyosun anladığım kadarıyla..tebrik ederim.. :) bu arada izleyiciler gadgeti sayfasını neden sildin? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap yazmayı çok düşünmüyorum aslın da arada yazıyorum deepde paylaşıyor sağolsun beğendiğine sevindim :)

      Sil
    2. hımm! yazın bence harika,kitap çıkartabilirsin..madem canciğersiniz deep sana bu konuda yardımcı olabilir..:) tebrik ederim.. :)

      aslında ben deep'e sölemiştim,"o sayfayı neden sildi?" diye..önemli deil,cevap vermese de olur..tşkr ederim.. :)

      Sil
    3. Önemli değil deep görmemiştir verir cevap deeple bi samimiyetimizin olduğu dogrudur kitap yazmayı belki bir gün yaparım bilmiyorum inşallah diyelim teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  8. Bakalım görelim neler olacak?

    YanıtlaSil
  9. 3'ü bulacağım diye gelmiştim :)

    YanıtlaSil
  10. Hımm... Acaba devamında neler olacak??? :)

    YanıtlaSil
  11. Bakalım Sema ve Mehmet'i neler bekliyor diğer kısma geçiyorum heyecanla :))

    YanıtlaSil
  12. Devamına gidiyorum güzel gidiyor 😊

    YanıtlaSil