12 Kasım 2017 Pazar

MÜZİK LİSTESİ 3


Juana Molina-Lo Decidi Yo
Juana Molina-Un Dia
Pauwel De Meyer-Witches
Pauwel De Meyer-Woods
CryJaxx ft. Davi-N.S.N.
Romy Cave-Something Just Like This
Fuat Saka-Şimdi Ne Yapar?
Lorn-Acid Rain
Lorn-Anvil
Lusine-Just a Cloud
Paradis-Garde Le Pour Toi
Liz-All Them Boys
Deniz Tekin-Bende Bir Problem Var
Albert Cummings-Lonely Bed
JT Coldfire-She's Crazy
Emily Wells-Becomes the Color
Lindsey Stirling-Roundtable Rival
Lindsey Stirling-Shadows
Flaer Smin-Wish You Were Here
Last Of The Wilds-Nightwish

16 yorum:

  1. Kaydettim,önümdeki tatil günlerinde bakacağım Deep :)
    Bir Lindsey gördüm sanki? :D
    Sen benim son yazımı okudun muu? ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      ivit ne güzel yazmışsın her zamanki gibiii :)

      Sil
  2. Yepyeni isimleri dinleme vakti :)
    Bayılıyorum bu listelerine, içinden çok güzel tınılar keşfediyorum👏👏😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inciden notlar.

      ivit ben de hep keşfediyom işteee :)

      Sil
  3. süpersin Deepcim, bu arada resim çok hoş, balkabaklarına bayılıyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler deep, benim için hepsi yeni keşif, fırsat buldukça dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Şarkı Arayıcı'sı ödülünü almaya hak kazandınız!

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim ne güzel liste bu <3

    YanıtlaSil
  7. bu güzel listeye 👍ben de bi tane eklim..
    R.E.M. - Losing My Religion 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      güzel şarkı ivit bu şarkının olduğu albüm de toptan güzel zaten. tımıms eklerim daha sonraki seçkilerdee :)

      Sil
  8. Yabancı müzik öyle az dinliyorum ki.Anca sözsüz klasik müzik dinlerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      klasik müzik iyi bişi tabikideee :)

      Sil