12 Kasım 2017 Pazar

FİLM SEÇKİSİ 29



BARRY SEAL:KAÇAKÇI

American Made

Tom Cruise, 2017, A.B.D.

Nikaragua’da Escobar zamanında uyuşturucu taşıyan Amerikalı pilotun gerçek hayatı. Korkusuz pilot kendi alanında başarılıdır. İyi aksiyon. Not:3/4

SELAMÜN ALEYKÜM PEKİN

ASSALAMUALAIKUM BEIJING, 2014, Endonezya

Esma adındaki Endonezyalı ve inançlı bir kız, hayatındaki bir dramdan sonra Pekin’de iş bulur ve gider. Orda Çinli bir oğlanla tanışır ve birbirlerini severler. Aralarında kültür ve din farkları vardır. İyi film. Not:3/4

AŞKIN 500 GÜNÜ

500 Days of Summer

Zooey Deschanel, 2009, A.B.D.

Keyifli bir romantik dram komedi. Genç bir adam bir kıza aşık olur ama kız aşka inanmaz. Adam bağlanmak istedikçe kız özgür olmak ister. Not:3/4

BEGINNERS

Ewan McGregor, 2010, A.B.D.

Genç bir adamın karmaşık hayatı. Annesi öldükten babası bir eşcinsel olduğuna karar verir. Genç adam, babasını anlamaya çalışırken kendi de aşık olur ancak babasıyla da sevdiğiyle de hayatını düzene sokmak zordur onun için. Hafif ve ilginç bir komedi. Not:3/4

SUBMARINE

Richard Ayoade, 2010, İngiltere

Klas bir yetişme çağı komedisi. Bir ergen oğlan, bir kıza aşık olur ama kız ile düzenli bir ilişkiyi beceremez bir türlü. Bu arada annesi ile babasının ilişkisi de sıkıcıdır ve evlerinin yanına annesinin eski sevgilisi taşınır. Oğlan, hem anne babasının evliliğini kurtarmaya çalışır hem de kendi ilişkisini düzeltmeye. Değişik bir mücevher. Müzikler de Arctic Monkeys’den Alex Turner’a ait. Not:4/4

36 yorum:

  1. Aşkın beş yüz günü çok tatlı film:)

    YanıtlaSil
  2. Kaçakçı dikkkatimi çekti :)
    Pazar günü iyi gider. Sevgiler canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inciden notlar.

      çok eğlenceli ooo :)

      Sil
    2. Narcos'da Hitler'i seven bir herif vardı. Uçağı ile Miami'ye uyuşturucu taşıyan bu film o pisliğimi anlatıyor.

      Sil
    3. semih yazıcı.

      onu anlatıyor sanırım ama hitleri sevdiğini hatırlamıyorum :)

      Sil
  3. Esma'yı 1 saat önce izledim ve çoook güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aden ferde.

      başka filmler de var onun gibiii :)

      Sil
  4. Bu film listelerin çok iyi oluyor Deep. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      di mi amaaaa :) senin izlediklerin deee bana iyi oluyooo :)

      Sil
  5. Komedilerden başlayıp izleyeyim hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s.

      haftasonu iyi gidiyo filmler bol bol :)

      Sil
  6. Beginners ve Aşkın 500 Günü filmlerini izlemişim. Beginners'i tuhaf bulduğumu hatırlıyorum. Komedi miydi? Emin değilim. Gülmeden izlemiş olmalıyım. Ewan McGregor'u en son sinemada T2 de izlemiştim. Onu her türlü izlerim. Seviyorum yani :)
    Bu hafta vizyona girecek filmler arasında Beginner filmi var ismi çok tanıdık gelmiş yerli film olduğunu görünce araştırmamıştım. Meğer aşinalığı Beginners filminden geliyormuş :)
    Aşkın 500 Günü güzel filmdi sakin bir gidişi var. Az önce hatırlamak için hızlandırılmış bir izleme yaptım. Sonu çok tatlı bitmiş. Bizde nasıl Mayıs, Nisan, Eylül isimleri varsa Amerikalılarda da Summer, Autumn gibi çok hoş isimler var. Rastlantılara anlam yüklemek lazım :)
    American Made tarafımdan izlenmeyi bekliyor. Gerçekten yaşanmış olması, Amerikan gizli teşkilatlarının nasıl çalıştıkları göstermesi (sanırım bu da var filmde) ilgimi çekmişti. Taze bir film. Ama sıra ne zaman gelir ve izlerim bu nokta biraz karanlık...
    Submarine filminin fragmanını izlemiştim. Juno filminin tadı var gibi sanki. Notumda zaten var, izleneceklerim arasına almıştım. :)
    Son olarak son izlediğim film isimlerini bırakıp kaçayım; Altına Hücum 1925, Paper Moon (1973), Toy Story (1995) ve The Eagle Huntress (2016)
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ewan iyi oyuncu tabikide :) summer ivit ivit :) barry seal iyi eğlencelik ivit :) submarine çok iyi. junoo evet :) eagle huntress izlemedim aldım listeyeee :)

      Sil
  7. ilginç filmler, submarine'i merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      o çok güzel filiiim :)

      Sil
  8. bunların hiç birini görmemiştim bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      ay hepsini nasıl izliceez :)

      Sil
  9. Alırız bir popcorn keyfi...

    YanıtlaSil
  10. Barry seal'in ismini ilk Narcos dizisinde duymuştum. Filmi görünce merak ettim ama çok başarılı bulmadım. Hatta tom cruise olmasa bu kadar popüler olur muydu emin değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemakale.

      eh işte idare eder bir aksiyon :)

      Sil
  11. Şimdiye dek gördüğüm en pembiş Deep listesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      ay işte hep farklı filmler kültürler sinemalar izlemek istiyom da ondan yanii :)

      Sil
  12. Bir tek Barry Seal'i seyretmişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer.

      sen bir gezentisiiiin :)

      Sil
  13. Son önerdiğin film ilgimi çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      senin sevdiğin gençlik filmlerinden bu ivit çok da güzeel :)

      Sil
    2. Summer'ın beş yüz gününü 2-3 ay önce izledim çok beğendim..ben de önereyim mi bikaç tane:"midnight in Paris-blow-up-requiem for a dream-seventh seal"tabii izlemediysen:)

      Sil
    3. yeşim.

      dördünü de izledim. blow up en sevdiklerimden. requiem çok iyi. midnight da çok iyi. yedinci mühür. bergman. bayılırım o yönetmene. güz sonatı, fanny alexander persona izleseneee :)

      Sil
  14. Ahaa süpersin:)biliyorum hepsini izledim..bergman adamım benim yaa..sihirbazla yaban çilekleri de çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim.

      bergman tabikideee :) bak sana en sevdiğim bikaç yönetmeni sayayım. kieslowski, tornatore, angelopoulos, claude sautet, kim ki duk. duk'un dört mevsimi en sevdiğim filmdir. avrupa sineması özellikle fransız sineması hayranıyım onun ardından da italyan sineması. bak blogumda seçkiler yanında listeler de var. bir de, yeni yılda en iyi filmler listeleri yapıcam, izlediklerimden :) bi deee türk bergmanı var. metin erksan. onun sevmek zamanı bence sinemamızın en iyi filmisiii :)

      Sil
  15. Yaw buraya yazdığım upuzuunn yorumum nereye gitmiş:( hatırlamam ki tekrar yazayım..

    Kieslowski.evet, süper, en sevdiklerimden .

    Diğerlerini pek bilmiyorum, dört mevsimi izledim bitek..

    Sevmek zamanı çok iyi gerçekten.

    Ama haneke'yi tarkovsky'yi lynch'i farhadi'yi söylemezsek olmaz dimiii :))benim favorilerim de Haneke'den "cache" tarkovsky'den "the offret" ve "zerkalo" lynch'den "mullholland dr." Farhadi neredeyse hepsi:) hadi bu kadar bıdı bıdı yeter..görüşürüüüzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim.

      ay yorum yoktu başkaaa :) haneke tarkovsky dicektim bi önceki notumda :) bi de bak robert bresson var. favorilerin de iyiymiiş :) ay ne zevkli konu di mii. yakında yapcam listeler bak onları da konuşuruuz :)

      Sil
  16. Ay evet çok zevkli:) çevremde bunları paylaşacak kimse yok..iyi ki buldum seni yaa😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim.

      eveeet benim için de çok güzel oldu kiiii amaaaa yaaaa :)

      Sil