10 Kasım 2017 Cuma

FİLM SEÇKİSİ 28



ORANGE

2015, Japonya

Öğrenci bir kız, on yıl sonraki kendisinden mektup alır. Mektuptaki kendisi, küçük haline, gelecekte neler olduğunu anlatır mektubunda. O da, kendisi ve bir grup arkadaşının geleceğini değiştirmek ister. Hafif bir seyirlik. Not:3/4

DANGAL

Aamir Khan, 2016, Hindistan

Hindistan’da bir baba kızlarını güreşçi yapmak ister ve çok çalışırlar. Eğlenceli, sürükleyici, duygusal film. Erkeklerle güreşmek zorundadırlar. Pek keyifli. Not:3/4

RECEP İVEDİK 5

Şahan Gökbakar, 2017

Şahan Gökbakar’dan her zamanki gibi kaba ama komik film. Bu kez İvedik, olimpiyatlara katılır. Not:3/4

SHOT CALLER

Ric Roman Waugh, 2017, A.B.D.

Klas bir suç filmi. Hapishane filmi. Genç bir adam trafik kazası yapar ailesi ile, sonra hapise girer ve hapishane hayatına alışmaya çalışır, hapishane içinde ve dışında suç çeteleri ile ilişkiye girmek zorunda kalır. Sıkı aksiyon. Not:3/4

KOY

The Cove

Louie Psihoyos, 2009, A.B.D.

Bir grup bilimadamı, yunuslara yapılan işkenceyi önlemeye çalışır, yunus avının önüne geçmeye çabalar. Çevreci ve hayvan dostu, önemli film. Not:4/4

28 yorum:

  1. Recep İvedik bana da kaba geliyor yeni çıktığında ilk bölümü izlemiştim ama kaldıramıyorum diğer filmler dikkatimi çekti..Yunuslarla ilgili film ağlatacak gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiremithanem.

      yunuslu film çok önemli yaa.

      Sil
  2. Orange ilgimi çekti konusuyla.. İzlemeye gidiyorumm. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      hafif ama tatlı film. vanilyalı puding gibi :)

      Sil
  3. Yunuslarla ilgili film çok iyiymiş.

    YanıtlaSil
  4. Dangalı izlemek istiyorum da çok uzun diye gözüm kesmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      uzun ama öyle sürükleyici kiii :)

      Sil
  5. Dangal listemde var ama bir türlü izleyemedim. Koy da ilgimi çekti. Bir listeye alayım bakayım. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Orange farklı duruyor. Merak ettim. Listeme onu da alayım. Dangal ve The Cove da müthiş zaten. The Cove'u bana sen tavsiye etmiştin. O yüzden tavsiyelerine çok çok güveniyorum. Herkes izlemeli... Çok güzel bir yazı olmuş Deep ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      hımm bak ama dört verdiklerimi tavsiye ediyom amaaa :)

      Sil
  7. Ben de Orange'dan yana oyumu kullanıyorumm :))

    YanıtlaSil
  8. Vay be, Orange'nin ve The Cove'un konuları çok güzelmiş Deep! Bu güzel paylaşım için teşekkürler! ^_^

    YanıtlaSil
  9. recep ivedik 5....! azeri boksör sahnesi azerileri kızdırdı yalnız.. 😡 favorilerim,KOY,DANGAL ve ORANGE.. 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      güzel yoruum :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. soluk gölge.

      taam onu da yazarıım :)

      Sil
  11. Bu aralar listemde Dangal var, ama bir türlü fırsat bulamadım. Ama bak senin paylaşımını işaret sayıyorum ve izliciiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruhuna renk kat.

      dangal çokoş yaaa :)

      Sil
  12. Dangaaalll coookkkk gguuussselll.😍Amir khanin oynadigi filmlerin hangisi kotu ki gerci?Koy ve orange ilgimi cekti.Izlenir🖒💕Sevgiler deepcim...😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büsra sağlam.

      ama bunlar korku diil kii :)

      Sil
  13. Recep İvedik karakteri bana çok itici geliyor bir tanesinin yarısına bakabilmiştim ya ilk ya da ikinciydi. Sırf bu karakter yüzünden Şahan'ı hiç bir yerde izlemiyorum diyebilirim
    Dangal izlemek bir nasip olmadı en kısa zamanda onu izleyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı.

      e evet onu herkesin midesi kaldırmaz :)

      Sil