9 Kasım 2017 Perşembe

ÇEKİLİŞLER VE OKUNASI BLOGLAR



KİREMİTHANEM

Sevgili arkadaşımız oyun çadırı ve başka hediyeler veriyoooo.


KOZMETİK PSİKOLOJİSİ

Sevgili arkadaşımız bir dolu kozmetik ürünü hediye ediyooooo.


ZEHRA ÇELİK BALTACI

Yeni arkadaşımız, gezi yazıları ve fotoları ile aramızdaaa.


ANNE KALEMİNDEN

Saçlarını Tararken adlı çok duygusal bir yazı yazdııı.


BURCU GÖZOĞLU

Sevgili yazar ve çevirmen arkadaşımız artık anne olduuuu.


BUSENİN GEZEGENİ

Aramıza yeni katılan arkadaşımız kişisel bakım yazıyoooo.


GÜLÜMSEYEN ŞEYLER

Seda arkadaşımız her konuda keyifli yazılar yazıyooo.


DEVRİK CÜMLELER

Ne güzeeeel kitaplar ve diziler yazıyooooo.


SEVDANIN ZİLLİSİ

Kişisel bakım yazıyo geneldeee, hadi onu da keşfediiin.


İLHAN UÇER

Nefis yemek tarifleriyle yine aramızdaa.

31 yorum:

  1. Adımı görünce çok şaşırdım ve de çok sevindim sağolasın. Bu da beni motive ediyor. Diğer blogları da not ettim hemen bu akşam ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Galiba bilmediklerim var. Dolanma vakti :)

    YanıtlaSil
  3. Yine birilerini öneriyorsun 😊 çok güzel bir şey yapıyorsun bende yeniydim ve senin gibi destekleyen bloggerlar sayesimde çok kişiyle tanıştım çok teşekkür ederim 😊 hemen hepsini ziyaret ediyorum 😊😊

    YanıtlaSil
  4. Bilmedigim bloglar var bakacagim.

    YanıtlaSil
  5. Dolaşıyorum, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler güzel önerilerin için ^^

    YanıtlaSil
  7. Bu bloglarla ilgili yazıların çok güzel oluyooor 😉

    YanıtlaSil
  8. Hemen bakmaliyim tanimadiklarim var teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel deep :) yavaş yavaş ziyarete gidelim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Yeni yeni bloglar tanımak çok güzel :))

    YanıtlaSil
  11. Sayende yeni keşifler olacak.:)

    YanıtlaSil
  12. Bloğunda bana da yer vererek destek olduğun için çok teşekkür ederim . 😊

    YanıtlaSil
  13. Himm benimde bilmediklerim var galiba 🤔 tesekkurler deep :)

    YanıtlaSil
  14. Ya deep senden önce yeni bir blog keşfetmek mümkün olmayacak mı?Tam yeni bir blog keşfettim diyorum,bir bakıyorum (dağa ilk tırmanan dağcının bayrağı zirveye dikmesi gibi) bizim deep o bloga yorum bırakmış. :) :) :)

    YanıtlaSil
  15. Sabah gezmesi var desene🙃
    Hemen ziyaret ediyorum.

    YanıtlaSil
  16. yaa çok teşekkür ederim :) herkesi bekliyorum çekilişime :)

    YanıtlaSil
  17. harika bir paylaşım Deepcim, eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. Yaa Deep 💙
    Çok teşekkürler, mutlu ettin beni çok 💙
    Listedeki diğer arkadaşları takibe alıyorum hemen ben de :)

    YanıtlaSil
  19. Allah razı olsun canım benim uğruyorum arkadaşlara <3

    YanıtlaSil
  20. Sayende bloglar keşfediyoruz Deep, harikasın! ^_^

    YanıtlaSil
  21. Ne tatlı ne hoşsun:) çok teşekkür ederim sevgilerimle *.*

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler Deep :) Sayende keşiflere devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  23. kocaman teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Ben çok çok yeniyim.ve sayenizde belki öğrenip bi yol alabilirim.umarim.su an çok hevesliyim.bakalim.bana şans dileyin lütfen.

    YanıtlaSil
  25. Ben çok yeniyim.ve hevesliyim.bakalim umarım bu işi çevirebilirim sizi keşfetmek çok iyi oldu.sayenizde daha çok blog görüp hepsinden bişey ogrenecem inş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. tişkirler arkadaşlarııım. yine yazcam seçmeler yakında :)

    YanıtlaSil
  27. Canımsın Deep. Bu aralar işyerindeki server sorunu nedeni ile bloglardan uzak kaldım. Çok teşekkür ediyorum sana :))

    YanıtlaSil