6 Ekim 2017 Cuma

ŞARKILAR


Peach Pit-Alrighty Aphrodite
John Lurie-Big Trouble
Iggy Pop-Break Into Your Heart
Evanesence-Going Under
Gürkan Uygun-Bu Şehir Girdap Gülüm
İkiye On Kala-Düşersem Tut Beni
Ceylan Ertem-Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Joshua Bell-Teaching Andrea
Youth-Daughter
Melihat Gülses-Akşamı Süzme Deniz
Jason Derulo-If I'm Lucky
Vega-Dünyacım
Vega-Komşu Işıklar
Vega-Delinin Yıldızı
Çağatay Akman-Karanlığa Çak Bir Kibrit
Fazıl Say-İnsan İnsan
Emre Aydın-Sen Beni Unutamazsın
Ahmet Kaya-İyimser Bir Gül
Efkan Şeşen-Dokuz Altı Yolları
One Ok Rock-Pierce

42 yorum:

  1. Çagatay Akman'nın bu kadar tanınması ilginç geliyor bana.Geçen sene konu komşu,bebe belik hep beraber söylüyorduk.Tek bir şarkı ile büyük bir kitle...(düşündüklerimi tam anlatamadım ama yeni şarkısı da güzel)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysan.

      iyi ki tanındı ya. ikisi de güzel şarkı. geçen kış evet ya ilkokul sınıflarında bile bağırarak sölüyorlardı. bunun gibi iki güzel şarkı daha var, koştum hekime, misal :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      evet iyi oldu bu listeee :)

      Sil
  3. Bilmediklerim çoğunlukta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      olsun öğrenirsin ki işteee :)

      Sil
  4. Melihat Gülses?! Artık bu sanatçının söylediği şarkılardan tınılar bile duymak zor. Ama bana kek poğaça çay kokusuna karışmış kolonya kokusu ile çocukluğumdaki misafirlikleri anımsatıyor. Sen de duymuşsun, yazmışsın bir yerde unutulmasına engel olmak gibi bir şey. Gürkan Uygun güzel söylüyor şarkıyı. Güzel liste, eline sağlık olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      şarkı bence çok iyi bir şarkı yaaa :)

      Sil
  5. Şarkıları sevmek, benimsemek sanırım daha çok zevkler,beğeniler, anılar ve yaşantıyla ilgili. Bir anda liste başı olan şarkılar bana çok anlamlı gelmiyor nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      müzik işte en birleştirici şey diy mi insanlarııı :)

      Sil
  6. Sarkılar ahhh bu şarkıların gözü kor olsun:)
    Bilmediğim baya şarkı varmış.Bunları dinleyeceğim.Eminim ki hepsi birbirinden güzeldir.👏👏👏👏
    Yine grip oldum ama takindeyim canım
    😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inciden notlar.

      geçmiş olsun anlamıştıım :)

      Sil
  7. çoğunu biliyorum, çok romantiğiz galiba ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tolga.

      ooo nerdesin sen yaaaa :) yok öyle değil yaa, her seçkide değişiyor atmosfer, tesadüfen yanii :)

      Sil
  8. Karışık ama güzel🙃
    Şaşırtmaya devam ediyorsunuz efendim✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiremit hanem.

      hihi yaparım been :)

      Sil
  9. Ben bilmiyorum bunlariii 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      nerden bilcen ayol hepsini :)

      Sil
  10. Joshua Bell metroda kimsenin tanımadığı kemancı. Metrodan çıktıktan sonra bileti 100$ olan konserde çalıyor. Hayatta reklam şart:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      heey evet o işte, inanılmaz hikaye di mi yaaa :)

      Sil
  11. Ben de yeni bir şarkı keşfettim bak dinle mutlakaa

    Brother - Kodaline

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      oleeey sağool şarkı tavsiyesi en sevdiiğğim. sen sevdiysen severim zatensii ben akıllım :)

      Sil
  12. Offf Emre Aydın der susarım..

    YanıtlaSil
  13. Çok azını biliyorum bennn o.O Hemen hepsine tek tek bakmam gerek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      seversin bi de işallah :)

      Sil
  14. Birkaç gündür servis haliyle kaptan değişti. Giden kaptanın en büyük katkısı sabahları Türkçe parçalar çalan bir radyo açmasıydı. Şimdiki Konya havası dinliyor. Yür filan denilenden :))) O sayede bazı şarkıları öğrendim. Kimisi çok dokunaklı ve söylediği aslında dileği de sanki.

    İki parçayı biliyorum bu sayede. Diğerlerini de dinleyince tanıyabilir ve "Haa, o muymuş" diyebilirim büyük ihtimalle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hehe servisler evet ve dolmuşlar, en iyi şarkılar orlarda çalıyoo :)

      Sil
  15. "Rafet El Roman - Seni Seviyorum" Bidaki sefere bunu da ekle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      piku, güzel şarkııı :)

      Sil
  16. Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun'u severim. Hele Emel Sayın okursa..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      sevilir tabii :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. çiçekler.

      çiçekler, bebekler, kuşlar, en sevdikleriiim :)

      Sil
  18. Senin seçki yazılarını hep sevmişimdir Deep, yine çok hoş bir yazı olmuş. Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
  19. Şurada artık BTS ,EXO ,GOT7 yada FUDANJUKU yazıları görmek istiyorum ^_^ çok mu şey istedim Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervenur aydina.

      yok yok yazarım tabikideee :)

      Sil
    2. mervenur.

      şiriiin :)

      Sil
  20. Ben bu ara bi grup keşfettim adı "yuzyuzeyken konuşalım" dı sanırım. O da değişik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şahin.

      yüzyüzeyken konuşuruz. iyi grup ivit. var seçkilerimdeee :)

      Sil