11 Ekim 2017 Çarşamba

MÜZİK LİSTESİ


Resul Aydemir-Misal
Dead Posey-Don't Stop the Devil
Shahin Najafi-Fou
Son Feci Bisiklet-Galiba Sevmiyorlar
Gülay-Ayrılık da Sevdadandır
Sezen Aksu/Cihan Okan-Yine mi Çiçek
Zager and Evans-In the Year 2525
Feist-My Moon My Man
Emine Koç-Dalları Bastı Kiraz
Ayfer Vardar-Kızılırmak Can İncitme
Aysun Gültekin-Yeşil Ayna Takındın mı Beline
Züleyha-Geline Bak Geline
Fatma Türkan-Su ver Leylam Yanıyorum
Hüsnü Arkan/Birsen Tezer-Öyle Bir Rüya
Dave Edmunds-I Hear You Knocking
Skott-Mermaid
Skott-Porcelain
Skott-Remain
Skott-Lack Of Emotion
Bridgit Mendler-Library

16 yorum:

  1. Yine güzel bir liste olmuş.Ozanan ben dinlemeye başlıyorum.
    Sevgiler 😍 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inciden notlar.

      dinle tabikidee :)

      Sil
  2. Bilmediğim bir sürü şarkı vaar. Bakayım ben bi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      sevdiklerin olur işallah aralarındaaa :)

      Sil
  3. Harika müziklerden oluşan bir müzik listesi daha
    ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervenur aydina.

      öyle mi diyosooon :)

      Sil
  4. Sevdiğim parçalar var :D Deep spotify listen varsa ifşa etsene burdaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady.

      yok vallahi, yutuptan dinliyom ben de rastgelee :)

      Sil
  5. Harika bir liste olmuş :) Müziksiz olmaz.

    YanıtlaSil
  6. Skott mu gördüm orada??? Ve Bridgit? İşte budur Deep! :)

    YanıtlaSil
  7. In the year 2525 çocukken yaşgünlerimde çaldığım plaklardandı...hala hatırlıyorum çok severdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      ne tatlı şarkı diy miii. sizin de anınız varmış ne güzel bir anı ki bu :)

      Sil
  8. Son feci bisiklet favorim:)

    YanıtlaSil