2 Ekim 2017 Pazartesi

İMKANSIZ AŞK FİNAL

11.bölüm

Kerem sen mi geldin dedi gözlerinden bir damla yaş aktı Sevdanın.

Kerem: Ben geldim seni öyle yerde görünce çok korktum çok şükür iyisin. Sevda: Neyim var benim doktor ne dedi? Kerem: Tansiyonun düşmüş dedi doktor ama tam olarak ne olduğunu anlamak için sana testler yapacaklarmış.

O arada hemşire odaya girdi ne işiniz var burada beyefendi hemen çıkın odadan yasak olduğunu bilmiyor musunuz?

Kerem: Tamam hemşire hanım onu gördüm ya yeter çıkıyorum.

Ve Kerem odadan çıktı, doktor Sevdayı kontrol etti, serumuna iğne yaptı ve Sevda tekrar uykuya daldı ama Keremi görünce mutlu olmuştu. Ve sabah oldu, Sevdanın ailesi geldi, kızının odasına girdi, çok şükür iyi dediler, ve işte hemşire geliyor testler için, Sevdayı götüreceklerdi ve bütün testleri yaptılar ve odasına getirdiler Sevdayı.

Leyla hanım : Doktor bey sonuçlar ne zaman çıkar söyler misiniz ? Doktor bey : 3 saat sürer.

Leyla hanım ve Cahit bey kafalarını salladılar tamam derecesine . Ve beklemeye başladılar ama zaman bir türlü geçmek bilmiyordu, bu arada Kerem de hastaneden gidememişti ama yukarı da çıkamıyordu, çok merak ediyordu Sevdanın neyi olduğunu, ve işte sonuçlar elinde doktor Sevdanın ailesine doğru yürüyor ve işte geldi.

Doktor bey : Sonuçlar çıktı fakat size sormam gereken bir şey var. Son zamanlarda baş ağrısı mide bulantısı baş dönmesi vs bunlar oluyor muydu? Leyla hanım : Evet yani hep söylüyordu ama geçer diye aldırış etmedik. Doktor bey : Bunu ihmal etmeniz iyi olmamış, nasıl söylesem kızınızın kafasında büyük bir tümör var. Cahit bey : Nasıl yani kurtulma şansı yok mu ? Doktor bey : Var ameliyatla tümörü alabiliriz fakat riski büyük. Cahit bey : Ne gerekiyorsa yapın kızımı kurtarın doktor bey en iyi doktorları getireyim ben de bir doktorum ben de gireyim ameliyata. Doktor bey : Olmaz siz giremezsiniz duygusallığa yer yok.

Ailesi Sevdaya anlatmak için odasına girdiler ve Sevdaya anlattılar fakat Sevda girmek istemedi ameliyata, yalvarıp yakardılar ve Sevda şart koştu, eğer şartımı kabul ederseniz ameliyata girerim. Nedir o şartın dedi Cahit bey ve Leyla hanım aynı anda.

Sevda: Keremi bana getirin şimdi ve ameliyattan sonra da onunla beraber olmama karışmayacaksınız kabul mü ?

Cahit bey ve Leyla hanım birbirinin yüzüne baktılar kızları için tamam dediler kabul ettiler. Ve Cahit bey adamlarına Keremi arayıp buraya getirin dedi ve onlar aramaya gittiler, zaten hastanenin önündeydi Kerem, alıp anlattılar her şeyi, Kerem koşa koşa yukarı çıktı odaya girdi, Sevda iyi misin dedi, Sevda iyiyim dedi ve Cahit beyle göz göze geldiler Cahit bey sorun yok dedi ve Sevdayı ameliyata götürdüler.


12.bölüm (Final)

Doktor bey ameliyattan çıkar ve başarılı geçti birazdan odasına getireceğiz der. Cahit bey ve Leyla hanım gülmsediler bir nefes verdiler, Kerem de oradaydı o da gülümsedi. Ve Sevdayı odasına getirirler, uyuyordu o.

Doktor bey : Siz gidebilirsiniz sabah uyanmış olur Sevdayı o zaman görebilirsiniz. Tamam derler bir ağızdan. Kerem eve gider ailesine her şeyi anlatır yakında düğün var inşallah. Ailesi hayırlısı olsun oğlum.

Ve işte sabah oldu güzelce giyindi bugün onun en mutlu günüydü çünkü Sevda iyiydi. Hastaneye giderler ve odaya girerler, Sevda uyanmıştı çoktan herkesi görünce sevindi.

Leyla hanım : Kızım şükür kurtuldun. Cahit bey : Nasılsın kızım bir yerin ağrımıyor değil mi ? Sevda: Hayır ağrımıyor iyiyim şartlarımı kabul ettin cayma yok değil mi baba ? Cahit bey : Hayır cayma yok madem bundan sonra hayatımızda olacak bir şeyler düşüneceğiz artık. Sevda ve Kerem aynı yüz ifadesiyle ne demek istiyorsun der gibi baktılar. Cahit bey Kereme döndü gelip hastanede çalışacaksın ben sana uygun bir iş ayarlıycam. Kerem ve Sevda birbirlerine baktılar, Sevda kabul et dermiş gibi kafasını salladı.

Kerem : Tamam Cahit bey kabul ediyorum. Sevda Kereme ve babasına bakıp gülümsedi. Ve Cahit beyin telefonu çaldı izninizle bunu açmam lazım önemli olabilir işten arıyorlar dedi ve odadan çıktı. Arayan adamıydı patron sana kötü haberim var. Cahit bey : Söyle.

Adamı : Patron senin gizli sırrını öğrendiler. Cahit bey : Kim öğrendi sen nerden duydun? Adamı : Karşı hastanedeki düşmanınız adamını yolluyor ailenize her şeyi anlatacak sonra da sizi polise ihbar edecekmiş o hastanede adamımız vardı biliyorsunuz o duymuş konuşmaları. Cahit bey : Durdur o adamı. Adamı : Artık çok geç patron gelmek üzere benim haddime değil ama o gelmeden siz ailenize anlatın bence. Cahit bey : Tamam kapat.

Ve ailesinin yanına odaya gelir size bir şey anlatmam lazım. Hepsi merakla bakarlar. Ve söze başlar Cahit bey, benim sizden sakladığım bir sırrım var ve onu artık size söylemem lazım ben hastane dışında karanlık taraftayım bir sürü adamım bu yüzden var, Keremi kaçırdığım depoda işleri görüyoruz.

Leyla hanım : Cahit sen ne diyorsun, yani  mafya mı oldun sen ? Cahit bey : Evet Leyla. Sevda: Baba sen ne diyorsun ne demek mafya ne zamandır var bu ? Cahit bey : Uzun zamandır var ne kadar zamandır var bilmiyorum. Sevda : Peki baba bunları neden şimdi anlatıyorsun ? Cahit bey : Çünkü , karşı hastanemizdeki düşmanımız benim bu sırrımı öğrenmiş ve size anlatmaya geliyor şu an ama ben başkasından duymak yerine benden duyun istedim. Sevda : Bu konuda iyi yaptın baba başkasından duysaydık daha kötü olurdu. Cahit bey : Ben gidip polise teslim olucam cezamı çekicem söz veriyorum ama ondan önce senin mutlu olmanı, gelinlik içinde görmek istiyorum bunu bana çok görme.

Sevda ve Kerem bakıştılar, Kerem anlamıştı bir şeyleri. Ama önce Sevdanın iyileşmesi gerekiyordu o yüzden bekledier ve her şeyi anlatmaya gelen o adama dönelim, o hastaneye geldi ve Sevdanın ailesi ona bizim her şeyden haberimiz var git dediler ve o da bozularak gitti.

Ve aradan bir ay geçti, bu süre içinde Cahit bey de Leyla hanım da Kerem de hep yanında oldu. Zamanı geldi, Kerem düşünmeye başladı, nasıl evlenme teklifi etmeliyim diye ve buldu ve Sevdayı aradı.

Kerem : Sevda nasılsın ? Sevda : İyiyim Kerem sen ? Kerem : Ben de iyiyim sana bir şey soracaktım. Sevda heyecanlandı ve cevap verdi sor dedi. Kerem : Akşama bir zamanlar buluştuğumuz o mekana gelir misin artık orayı basacak biri yok. Sevda : Tamam olur. Kerem : Aynı o günki gibi ol tamam mı? Sevda : Tamam. Ve Kerem o mekanı tıpkı ilk buluşmasındaki gibi hazırladı, Sevda da öyle, kendini hazırladı. Yalnız, Kerem mekanı kapatmıştı artık onun geliri vardı çünkü. Oturacağı masanın etrafına kalpli balonlar koydu masayı güllerle donattı.

Ve işte Sevda girdi mekana, Kerem sandalyesini çekti ve oturdular. Kerem : Nasıl beğendin mi ? Sevda: Evet beğendim. Ve artık beklemek istemiyordu Kerem.

Kerem : Sevda. Sevda : Efendim Kerem. Kerem : Seni seviyorum benimle evlenir misin ? Sevda çok sevinmişti, evet dedi. Ve Kerem yüzüğü çıkardı, Sevdanın parmağına taktı. Ve aynı yemekleri yediler. Sonra evlerine ayrıldılar, ikisi de ailelerine söylediler ve Kerem sevdaya mesaj attı ,istemeye yarın gelelim mi ? Sevda ailesine sordu, onlar da gelebilirler dedi. Ve bunu Kereme mesaj attı. Kerem de tamam diye cevap yazdı. Ertesi günü herkes hazırlandı, isteme işlemi oldu, yüzükler takıldı, hemen gidip tarih aldılar bir hafta sonraya. Ve herkes hazırlıklara başladı zaman çabuk geçiyordu.

Ve işte günü geldi ve evlendiler.

Cahit beye gelelim, verdiği sözü tuttu ve nikahtan sonra polise teslim oldu.

SON!

Not : İmkansız diye bir şey yoktur sen yeter ki mücadele et savaşını ver elinden gelen her şeyi yap ondan sonra imkansızı imkanlı yapan Allah kün fe ye kün ( ol der ve olur). Saygılarımla.

(Hikayenin şarkısı: Resul Aydemir-Misal)

40 yorum:

  1. En son not kısmında var ya, yanımda olsan bir sarılırdım ki öyle böyle değil. Her bir cümle için ayrı ayrı.. En sonuna da gönül rahatlığı ile ekleyebilirsin, Deep Tone Production gururla sunar... Şarkıyı ben ilk defa dinledim, rap müzik de girdi hikayeye tam oldu. Görseldeki çift biz onlar değildik diyerek bir şeyler derse şarkıdaki gibi bir bağır blogger burada mı diye herkes gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      ne güzel yorum buuu :)

      Sil
  2. Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine. İmkansız görünenler imkanlı hale gelebiliyormuş. Mutlu sonları severim ben. Kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ben de severiiim :)

      Sil
  3. Oleyyyyyyy mutlu sonnnnnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ivit ivit :)

      Sil
  4. Ay mutlu sonnnnn yehhaaa!!! 👏👏😘😍😍😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra sağlam.

      di mi di mi :)

      Sil
  5. Mutlu son olmasa düşüp bayılırdım yeminle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      aman neyse ki mutlu son :)

      Sil
  6. Son not ile güzel final olmuş.Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  7. Başta nasıl olacak acaba sonu diye düşünüyordum ama güzel bitti. Ben hikaye türünde istesem de yazamıyorum o yüzden ayrıca tebrikler, kaleminize sağlık. Bu işler pek hesaba bakmıyor, evvela kısmet evvela kader işte.
    Allah'a emanet olun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varolan.

      ivit kısmet diy mi :)

      Sil
  8. aklıma kızma ama Friends`de Joey`in oynadığı pembe dizi geldi :D Ne bileyim pek senin tarzın değil böyle hikayeler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady.

      friends. joey. tatliş. oluyo işte bazen denişiklik :)

      Sil
  9. Aaaa ben başını okumadan sonunu okumuş oldum, tüh :(( Neyse gideyim başını da okuyayım.Kalemine sağlık Deep...

    YanıtlaSil
  10. Okuduktan sonra içim bi titredi resmen, imkansızlık kazandı sonunda :D

    YanıtlaSil
  11. Mutlu soonn, yaşasınn! 😊

    YanıtlaSil
  12. mücadele edip teslimiyeti yaşama olgunluğu hepimizi bulsun inşallah... iyi ki mutlu bitti:)

    YanıtlaSil
  13. Yaa not kısmı harika olmuş Deep! ^_^ Çok haklısın, önce elimizden geleni yapmalı, mücadele etmeli sonra da Allah'a sığınmalıyız. ^_^ Tekrardan kalemine sağlık Deep, okuması çok keyifliydi. ^_^

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım çok güzeldi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sena.

      bayılmak iyi değiil :)

      Sil
  15. Mutlu sonları severimm :) Sonda ki notta her şeyi özetlemiş zaten :))
    Emeğine sağlık Deep.

    YanıtlaSil
  16. Sabah bir yorum göndermiş olmalıuydım. Göremedim. Belki saat henüz altı bile olmadığından uyuyup kalmıştır bir köşede. Yeniden o zaman. Hatırlayabildiğimce;

    Sevda, sağlığına kavuşarak geleceğinin kararmasından kurtuldu.
    Kerem, başka başka gözükmekten ve üstlendiği rolden kurtuldu.
    Sevda'nın babası da karanlık yanının karabasanından kurtuldu.
    Biz de meraktan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bir önceki yazıya yapmışsın yorum :) herkes muradına erdi yaniii :)

      Sil
  17. Deepcim o kadar mutlu etti ki bu hikaye beni şu an, resmen ihtiyacım varmış buna, eline sağlık harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ayyy öyle mi ne güzeeeel :)

      Sil
  18. Mutlu son olsun hep yaa 😆

    YanıtlaSil
  19. Geniş bir zaman da gelip bu aşk hikayesini okumalıyım.
    Sen yazdıysan güzeldir kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merih.

      eh beğenirsin işallah :)

      Sil