3 Ekim 2017 Salı

BLOGLARDAN SEÇMELER



DEEP

Sevgili adaşım bir blog keşif etkinliği düzenledi. Hepimiz için yararlı bu. Arkadaşları tanımak, kendimizi tanıtmak için.


KAFA DERGİ

Bizim Ters Düz yazarı Mert, yeni öyküsüne başladı. Irmak'ın macerası.


KİREMİTHANEM

Sevgili arkadaşımız, Gözlerinden Öper blogunu kapatıp yeni bloguna geçti.


YILDIZ

Sevgili arkadaşımız, bir öykü yarışması duyurusu yaptı. Her Hastalık Bir Hikayedir.


GİZEM ÖZDEMİR

Aramıza yeni katıldı. Kişisel bakım yazıyor. Yazıları, yorumları, arkadaşlığı da tatlı. Aktif de.


GÜLİZ GÜL

Tatliş ailesiyle ev hayatını bize anlatmaya devam ediyor.


ANNE KALEMİNDEN

Sarımsak kokulu hikayeler adında sevimli, duygusal bir yazı yazdııı.


BEGONVİL SOKAĞI

Aksekili Hasne Anayı anlatmış. Huzurlu, doğa içinde bir hoş hikaye.


LADY

Ah bizim sevgili Lady Witch döndü. Yine bomba gibi. Aramızda en eğlenceli yazanlardan o.


SENA

Bizim Aydaki Fangirl okula başladı ve ilk günlerini anlattııı.


CHADAQIEL

Bizim biricik Chadaqiel'imiz de yeniden yazmaya başladııı.


İREM AKAY

Kitap, sinema, müzik favorileri yazısı her zamanki gibi süper ve dolu dolu. Seç seç al.


Hepimize iyi ve neşeli haftalar.

33 yorum:

  1. Evet internete özel bir hikaye serisi. :) Hatta şu an ikinci bölümü yayımladim Deep. :)

    YanıtlaSil
  2. Oo süper! Yeni yeni bir dolu keşif :)

    YanıtlaSil
  3. Dönme sözünü kendime defalarca vermeme rağmen bu sefer gerçekten döndüm :) Beni unutmadığın için teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim deep banada yer verdiğin için:)

    YanıtlaSil
  5. Çoğu belkihepsi bildiğim ve izlediğim bloglar.

    Lady hoş gelmiş. Peki SadeDinle, Yağmur Yağar ve Miss Nobody? Nobody blogunu kapattı sanırım. Gözükmemeleri endişelendiriyor.


    Bloglara zamanım elverdiğince uğrayacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Bir kaç yazar daha tanımış oldum. Teşekkürler liste için

    YanıtlaSil
  7. Ben yavaştan yavaştan eskiyorum, şimdi yeni heyecan kattın bana teşekkür ediyorum, sağ ol var ol.. Yeni bloglara da bir bakayım, sınıfın en çalışkanı sensin:)

    YanıtlaSil
  8. Yaa hepsi harika yine ♥

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Deep çoğunu tanımıyordum :)

    YanıtlaSil
  10. Süper süper keşifler yaptık yine 😊

    YanıtlaSil
  11. Ciciş❤
    Çok teşekkür ederim çoğu bildiğim arkadaşlar eline yüreğine sağlık.
    Vefalı dostum💕

    YanıtlaSil
  12. Yeni bloglar, yeni dünyalar...

    YanıtlaSil
  13. Yer verdiğin için teşekkürler Deep ^-^ Bitanesin :)

    YanıtlaSil
  14. Çoğu bildiklerimden olsa da bilmediklerimi keşfe çıkayım.:)

    YanıtlaSil
  15. Yeni dostlar ve tanıdıklarımız. :D Büyüksün Deep

    YanıtlaSil
  16. yeni bloglar var ama bazılarında izle butonu yokmuş :-(

    YanıtlaSil
  17. Bahsettiğin için çok teşekkürler canım. Bilmediğim bloglara uğrayacağım ben de :))

    YanıtlaSil
  18. Çok tatlısın, iyi ki varsın deeep, teşekkürler :)))))

    YanıtlaSil
  19. Çok iyi oldu hemen bakayım :)

    YanıtlaSil
  20. 2 blog takibimde değilmiş.Sayende onları da tanıdım :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. Yeni bloglar keşfettim deep sayende:))))

    YanıtlaSil
  22. Ah bende her hafta yapıyordum ama artık vaktim olmuyor :( Güzel paylaşımın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkürler en kısa zamanda diğer bloglara bakmaya çalışacağım :*

    YanıtlaSil
  24. Yine bomba bi listeee :) hepside var bende ve hepside ayri güzel dimi deep 💕

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkür ederim Deep, iyi ki varsın... :)

    YanıtlaSil
  26. Cansın can ;) Sayende yeni kesiflerdeyim😍

    YanıtlaSil
  27. Bu arada izle kısmım açıık gözünüzden aman sakın kaçırmayın :)

    YanıtlaSil
  28. tişkirler sevgili arkadaşlarıım. yine yazcam seçmeler bir süre sonraaa :)

    YanıtlaSil
  29. Yaaaaa deep teşekkürler :D utandırdın beni :D

    YanıtlaSil
  30. Eksiklerim var bakayim listeye. Deep yeni bloglar gördükçe kopya çekecegim senden 😄

    YanıtlaSil
  31. Uzun zamandır yoktum buralarda bir ara listeleri kontrol etmeliyim :)

    YanıtlaSil