11 Ağustos 2017 Cuma

MÜZİK



Della Miles-Yalnızım Ben
Zamiq Hüseynov-Kaman
David Guetta-Hey Mama
Major Lazer and DJ Snake-Lean On
Punch-Stay With Me
Yalın-Kader Ne Söylüyorsa
Charlie Puth-We Don't Talk Anymore
The Piano Guys/Lindsey Stirling-Mission Impossible
2NE1-Come Back Home
G Dragon-Süperstar
Snow Patrol-Called Out in the Dark
Lemon Tree-Fools Garden
Winner-Really Really
Bee Gees-Holiday
10cc-Things We Do for Love
Maximilian Hecker-The Whereabouts of Love
Dick and Jane-Sidney York
Reamonn-Tonight
Elif Çağlar-Jamaica
Elif Çağlar-You Got Me

34 yorum:

  1. Yine Deep'ten harika secki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      öyle mi diyosoon :)

      Sil
  2. G-dragonlu Winnerlı çok mu çok hit bir liste olmuş şimdidenn :D

    YanıtlaSil
  3. Yine kulağımızın pası silinsin bakalım:)

    YanıtlaSil
  4. Sayende bir sürü yabancı şarkı öğreniyorum 😊 emeğine sağlık güzel insan 😊sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Renkli bir liste... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Deep sayesinde yine yepis yeni şarkılar keşfedeceğim :)

    We Don't Talk Anymore şarkısını uzun süre dinlemiştim şuan listede gördüğümde o geldi aklıma.
    En kısa sürede hepsini tek tek dinleyeceğim.
    Tavsiye için teşekkürler. Vesselam...

    YanıtlaSil
  7. Lemon Tree

    I'm sitting here in a boring room, it's just another rainy
    Sunday afternoon. I'm wasting my time, I got nothing to do.
    I'm hanging around, I'm waiting for you,
    But nothing ever happens - and I wonder.

    I'm driving around in my car, I'm driving too fast, I'm
    Driving too far. I'd like to change my point of view.
    I feel so lonely, I'm waiting for you,
    But nothing ever happens - and I wonder.

    I wonder how, I wonder why yesterday you told me
    'Bout the blue blue sky and all that I can see is just
    A yellow lemon tree. I'm turning my head up and down
    I'm turning, turning, turning, turning, turning around.
    And all that I can see is just another lemon tree.

    Ben bu parçayı yıllar önce dinlemiştim..Harika bir sesti..Yanlız youtube,deki kalın ses gibi değildi..İnce ve güzel bir sesti..Sanmıyorsam orjinal mp3 cd,den dinlemiştim..Şimdi nerde bir türlü bulamıyorum..Hatırlattığın için tşkr deepcim.. :)

    bu arada senin Google+ neden yok? FB sayfanda iptal edilmiş gibi..Sorun mu yaşıyorsun? Hadi sen de gel Google+'ya..Seni ve diğer blog yazarlarını "Dünya blog yazarları meslek topluluğu"na bekliyorum..Davetimdir hadi gelin.. :)

    Dünya blog yazarları meslek topluluğu
    https://plus.google.com/communities/114730696115656790551

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      meslek topluluğunu blogumda duyurayım da herkes gelsin barik. google plus kullanmıyom ama ben :)

      Sil
  8. Hay Allah, hiç birini de bilmiyorum! en yakın zamanda dinlemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm tahmazoğlu.

      olsuuun hepsini bilmeyiveer :)

      Sil
  9. link eklememişsin üşenenler napıcak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. randle.

      ben de linke üşeniyom yiaa :)

      Sil
  10. Yine bir kpop gördüm sanki ;)
    En yakın zamanda dinlenecek bunların hepsi Deep harikasın ^_^

    YanıtlaSil
  11. Günlük ruh gıdası menümüz hazır :)

    YanıtlaSil
  12. Ben geldim,internetim yoktu müzik bile dinleyemedim.Müziksiz yaşanmıyor yavrucuğum,ruhum soldu yahu 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      ayyy kıyamazlaar :)

      Sil
  13. Lemon Tree ile bütün senemi geçirmiştim geçen sene :)

    "Tonight I Feel Like Kafka" adlı şarkıyı da ben öneririm ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      piki dinliyoom onu daa :)

      Sil
  14. Lean On ve We Don't Talk Anymore çok sevdiğim şarkılar ^_^ Eline sağlık Deep! :)

    YanıtlaSil
  15. Hepsi harika çingusuuu ama G Dragon Baby! hahah :D 2ne1'ın dağılmasına hala alışamadım hala yeni albüm yapacaklarmış gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  16. Charlie puth-we don't anymore sarkisinin replay tusunuuu ben bozdum.🙋O kadar severim😅💕Guzel listeee elinize saglik...

    YanıtlaSil