4 Temmuz 2017 Salı

CEHENNEM DERESİ



Gülsen Varol

Yazarın daha önce de Albümdekiler adlı romanını okumuştuk. O romanında bir ailenin birkaç şehirde yaşanmış birkaç kuşaklık hikayesini anlatmıştı bizlere. Su gibi akıp giden duygusal bir romandı.

Bu kez daha dar bir çevrede geçiyor konu. Birkaç kişi. Yine birkaç şehir. Karadenizde, Güneydoğuda, Antalya’da, Norveç’de yaşanıyor bu kitapta olaylar. Bir ailenin başından geçenler ve yine duygusal bir roman.

Yazar, dramatik dünya yaratmayı ve bir hikaye anlatmayı iyi biliyor. Ercan ve Nihan aşkıyla başlıyor roman. Şanssızlıklar geliyor başlarına. Ercan’ın babası Erhan da oğluna üzülüyor. Bu olayların ardından birçok iyi ve kötü tesadüf geliyor başlarına. Nihan, Erhan, Nihan’ın iş arkadaşı Aysel, Ercan’ın oğlu Emir ana karakterler.

Hayatın kendisi gibi üzücü olaylar da mutlu olaylar da yaşanıyor. Neşelenerek, hüzünlenerek okuyoruz romanı. Albümdekiler gibi yine akıp gidiyor, sürükleyici. Ay hadi mutlu olsunlar diye diye kitabın sonu geliyor. Türk filmi gibi biraz da, tam bizden bir hikaye yani.

Şiir kitapları da olan yazarın yeni romanlarını bekliyoruz. Öykü, deneme de olabilir.

Not:3/4

Sevgili Gülsen abla yıllardır blog arkadaşımız. Adresi de:

http://albumdekiler.blogspot.com.tr/

27 yorum:

  1. Bana geçmiş güzel anıları yeniden yaşattın sevgili Deep tone.. Hem de böyle güzel hatırlayış ve hatırlanışlara çok ihtiyaç duyduğum şu günlerde.. Güzel düşüncelerin, sunuşundaki doğallık ve derinlik için sonsuz teşekkürlerimi bırakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabınızın satışı var mı acaba?

      Sil
    2. "İKİNCİ ADAM " yayın evine sormak gerektiğini söyleyebilirim.. Ya da internete sormak gerekebilir . Şuna inanmalısınız ki mevcut kitabım olsa tereddütsüz yollardım size sevgili Emre. Sevgilerimle.

      Sil
    3. gülsen varol.

      ayy hatırlarız hatırlatırız tabiiiii yaaaa :)

      Sil
    4. emre bozkuş.

      netten aldım ben :)

      Sil
    5. gülsen varol.

      var nette satışta :)

      Sil
    6. Teşekkür ederim, netten alayım en yakın zamanda :)

      Sil
  2. Okuru bol olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      iyi romancı yaaa :)

      Sil
  3. Aynı zamanda blog sahibi de olan yazarların kitaplarından haberdar olmak beni çok sevindiriyor.

    Yazar Gülsen Varol'u kutlarım. Haberdar olup bizleri de haberdar ettiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      gülsen ablanın "albümdekiler" adlı romanını ve hanife mert'in "düşbatımı" adlı romanlarını çok sevdim. sen de seversin. yerel romanlar. ünye gibi yerlerde geçiyor :)

      Sil
  4. Adı bana korku kitabı izlenimi vermişti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      karadenizde bir yörenin ismiymiş yiaaa :)

      Sil
  5. Yazarını tebrik ediyorum ve hemen bir ziyaretine gidiyorum. Haberdar ettiğin için de sana teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      gittin arkadaş oldun bileneee :)

      Sil
  6. güzel kitap..yazarın kitap gelirlerini mehmetçik vakfı,Çölyak Derneği gibi kuruluşlara bağışlaması da çok anlamlı olmuş..tebrik ediyorum,hayırlı bol satışlar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      ah ah kitapların geliri olsa da bağışlasak yaaa :) kitap yazmak zarar yaa :)

      Sil
  7. Hayatımızın içinden bir roman gibi.. Bizle de paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      vallahi de öyle :)

      Sil
  8. Gülsen öğretmenimizin kitabını severek okumuştum. Tanıtımda da duşüncelerimi belirtmiştim. Anlatım dïlì çok özenle seçilmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ivit hatırlıyorum çok olumlu yazmıştınız :)

      Sil
  9. Anaaa, hem de Türk filmi tadında.
    Tam benlik yani diyosuuuunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      eveet öyle diyoruuum :)

      Sil
  10. Gülsen Hocam, bir tanedir. Ve çok iyi yazar.

    YanıtlaSil