11 Haziran 2017 Pazar

UYKUSUZ KİTAPLARI


Uykusuz, mizah severlerin okuduğu, bildiği eski dergilerden. Penguen de kapanınca efsanelerden o var artık piyasada. Uykusuz çizerlerinin arada kitapları da yayınlanır elbette.

Cihangir Günlüğü:

Erdoğan Dağlar’ın mizah sevenlerin iyi bildiği hikayeleri. Dergilerde iken kitaba da taşındı. Cihangir’deki yaşamı anlatan kısa öyküler. Öğrencilerin, sanatçıların mekanı Cihangir’de yaşamı pek keyifli anlatıyor. Olay olmayan gün yok elbette.

Amatör:

Ersin Karabulut’un ünlü hikayesi Amaör. Uykusuz’da bir köşe kapmaya çalışan bir çömez karikarüstün yaşamı ve hayalleri. Çizer olarak ünlenip kendine bir kız arkadaş bulmaya çalışan bir amatör bir çizer. Uykusuz çizerleri de var öyküde ve derginin mutfağını da anlatıyor. Keyifli. Çizer olmak isteyenler özellikle sevecektir.

14 yorum:

  1. Uykusuzun kitapları da güzelmiş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      çok seviyom ivit :)

      Sil
  2. Çağla, Karikatür Evi var Kadıköy Belediyesi'nin, takip ediyor musun bilmem. Orada karikatüristlerle harika söyleşiler oluyor haberin olsun

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      tımams aklımda olsun :)

      Sil
  3. ne güzelmiş karikatür kitaplarını unutmuşum sanki mizahı da mı unuttum bu işe eğilmeliyim ivedilikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      ay mizahsız olmaz kiii yaa :)

      Sil
  4. Dergi alışkanlığını bir türlü edinemedim.Sayende edineceğim inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ha haaa zamanın olursa artık :)

      Sil
  5. Kapanmasa keske dergiler.

    YanıtlaSil
  6. ben Yiğit Özgür'ün yeni kitabını bekliyorum, favorim o:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ben de çok severiiim alıyom arada kitaplarısınıı :)

      Sil
  7. Dergi okuyamayanlardan mısınız? Evet :) okuyamiyom deepsi. Aktuel arkeolojiyi bile okuyamadim daha hic halbu ki ödevlerimden biri o dergiyi okumak :)

    YanıtlaSil