16 Haziran 2017 Cuma

ŞARKI LİSTESİ



Chisu-Sabotage
Glenn Medeiros-Nothing Gonna Change My Love For You
Nazan Öncel-Sen Beni Öldürüyorsun
Johanna Kurkela-Kuolevainen
Jenni Vartiainen-Ihmisten Edessa
Cheek-Anna Ma Meen
Loituma-Levan Pollka
Edip Bülbül-Yola Girme Sen
Cengiz Özkan-Bir Ay Doğar
Blondie-One Way or Another
Jeanette-Porque Te Vas
Sen Yağmur Dök-Ayrıklar
Rehber-Malum
Train-Bruises
Ashley Monroe-Like a Rose
Pistol Annies-Hush Hush
Aquillo-Silhoutte
Dado Polumenta-Ja Bicu Tu
Dino Merlin-Sve Je Laz
Aca Lukas-Ti Dobro Znas

32 yorum:

  1. Çok farklı parçalardan bir liste olmuş. Türkçeler, hiç dinlemediğim parçalarmış. İçli. Dokunaklılar.

    Bana en sevdiğim şarkılar sorulsa donup kalırım ki var; ama aklıma hemen gelmez. Duyunca gelirler ama :) Nasıl hazırlıyorsun bu listeleri şaşıyorum.

    Kimisinin dokunacağı teller olacak sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      akşamları haftasonları sürekli müzik dinliyorum. yutuptan veya radyodan. sevip sürekli dinlemeye aldıklarımı listeliyorum. telefonlarımızda da dinleme listesi yapıyoruz. ne bileyim diyelim 700 şarkılık bir liste oluyor sürekli dinliyorsun onları :)

      Sil
  2. "Glenn Medeiros-Nothing Gonna Change My Love For You" ,en sevdiğim göz ağrım parça..tşkr deepçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      bilerek koydum zateeeen kiii :)

      Sil
    2. o zaman bir kez daha tşkr ederim.. 😊

      Sil
    3. yazar yıldırım.

      bişi bişi diil :)

      Sil
  3. Çok seviyorum senin bu listelerini 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      heyooo o zaman devam ederim bu her telden müzik listelerinee :)

      Sil
  4. Şahane... Dinleyeyim öyleyse😌 Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Listede bilmediğim o kadar çok şarkı var ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      olacak o kadar yaniiii hihihi :)

      Sil
  6. güzele benziyorlar dinleyem bakam

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ben bu şarkı listelerine yetişemiyorum artık.Bu listede sadece 2'yi biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      yetişmeeee yetişemeee hihihii :)

      Sil
  8. güzel liste Nazan öncel severim :) emeğine sağlık güzel insan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      ben de seviyor onu :)

      Sil
  9. Boys Over Flowers'ı izlemişsindir mutlaka deep.Hani meşhur bir şarkısı vardır:Starlight Tears.Aynı şarkıyı 49 Days'te oynayan Nam Gyu Ri seslendirmiş,bir de onun ağzından dinle.Herkes benim kadar sevmedi ama ben orijinalinden daha çok sevdim.Fikrini merak ediyorum bakalım beğenecek misin :)
    One Way or Another'ın One Direction yorumunu daha çok seviyorum nedense...Bu arada grupta pert olmuş,ayrılan ayrılana.Ben daha yeni öğreniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      haberleer haberleeer saoool :)

      Sil
  10. Listelerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerem esena.

      her telden şarkı geçidi :)

      Sil
  11. Yeeeey hemen hepsini dinliceeem :D
    Sağol Deep sağol müzik ^_^

    YanıtlaSil
  12. Sabotage'a bayıldım...
    Fince şarkılar dinliyorsun bakıyorum.Hepsi çok güzeel.Hepsini indiriyorum. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel.

      finler iyi evet yaaa sabotage evet evet :)

      Sil
  13. Senin şu şarkı listelerine bayılıyorum DEep! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      eğlenceli listeler yiaaa :)

      Sil
  14. Bugünlerde Canavar diye bir şarkı var ya ona taktım beni beğenmeyenlere gitsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      derya uluğ eğlenceli şarkıymışşş :)

      Sil
  15. Glenn Medeiros-Nothing Gonna Change My Love For You tamamen ortaokul dönemim aklıma geliyor aklıma da değil resmen burnuma da o dönemki kokular gözüme yaşlar :) ne tuhaf anıları bir şarkı ile hatırlamak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defnenin masalı.

      ayyyy kıyamaaaam :)

      Sil