10 Haziran 2017 Cumartesi

MÜZİK SEÇKİSİ


Aron Chupa-Little Swing (ft. Little Sis Nora)
Melanie Martinez-Mad Hatter
Mikky Ekko-Who Are You, Really?
Feyyaz Yiğit-8 9 Senedir Kendimi İyi Hissetmiyorum
Zakkum-Sen Hala Benimlesin
Sabahat Akkiraz-Ne Ağlarsın Zülfü Siyahım
Sophie Hunger-Le Vent Nous Portera
Birdy-Skinny Love
AAA-Miss You
Red Velvet-Happiness
Kovacs-My Love
Ghalia Benali-Ya Msafer
Dem Ferde-Çöl
Dream Ami-Hayaku Aitai
Ariana Grandi-Side To Side
Ed Sheeran-Shape of You
Indila-Run Run
Le Trio Joubran-Shajan
Deniz Tekin-Güneşe Doğru
Helix-Rock You
Gorillaz-Strobelite
Idir-A Vava Inouva

Yine her telden keyifli bir müzik turu oldu.

26 yorum:

  1. Ed Sheeran bu yılın şarkısına imza attı sanırsam :) Red Velvet mi gördüm sankiiii ^^

    YanıtlaSil
  2. Yeni müzikler arayışına girmişken bu liste iyi geldi 😇🙈💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif tobur.

      iyidir yaaa denişik şarkılar dinlemek :)

      Sil
  3. Güzel liste olmuş emeğine sağlık güzel insan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      oleeey saool :)

      Sil
  4. Yola çıkıyorum müzik listesi lazımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      eve gidiyoon ne güzeeel :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      öyle mi diyosooon :)

      Sil
  6. Sabahat Akkiraz -Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahım https://www.youtube.com/watch?v=vhAJUkTJrjM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      akkiraz ivit ivit :)

      Sil
  7. Güzel liste👍 Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      dinleyene de sağlııık :)

      Sil
  8. Ed Sheeran - Shape of You pek bi sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir liste yarın eylül e kahvaltı hazırlarken dinlemek için birsürü sarki😊 Teşekkürler deep 💙

    YanıtlaSil
  10. Ariana nasıl şarkı yapmışsa çevremdeki herkeste bu şarkıyı görüyorum bir şekil :D Run Run'a hala ısınamamışımdır :D Liste için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  11. Birkaçiki biliyorumdur ama isimleri asla aklimda tutamam ki duyunca anlarim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      hihi olsun ya tutmaaa :)

      Sil
  12. Red Velvet'i hiç sevmiyorum ya :\

    YanıtlaSil
  13. Guzel listee :) nell de dinle deepsii :)

    YanıtlaSil