4 Haziran 2017 Pazar

13 REASONS WHY


İlk sezonu biten, ikinci sezonunu beklediğimiz liseli gençlik dizisi.

Hannah adlı bir liseli kız yaşamına son verir ancak arkasında 13 adet kaset bırakır. Ölümünden sorumlu tuttuğu 13 kişiye de gider bu kasetler. Her biri bir şekilde sorumludur ve her birinin tepkisi farklıdır kasetlere. Clay adlı bir çocuk ise en çok etkilenen olur.

Dizi, insanlara söylediğimiz ve söyleyemediğimiz sözlerin, yaptığımız veya yapmadığımız davranışların insanlara olan etkisini anlatıyor. Özellikle lise yıllarında, okullarda, en hassas olduğumuz dönemlerdeki arkadaşlıklarımızın üzerimizde oluşturduğu etkiler gösteriliyor. Arkadaşlık ne kadar önemli ve zor bunu görüyoruz.

Konu, kurgu, oyuncular, müzik, her şey iyi. Heyecanlı, sürükleyici, gizemli, parlak bir dizi. Farklı yönetmenler çekmiş bölümleri, aralarında Gregg Araki de var. İlk sezon 13 bölüm ve heyecandan diziye ara vermek çok zor.

Biraz da hüzünlü elbette.

66 yorum:

  1. Televizyonun bütün ayarları bozulmuş. Bilgisayarlar da burada hep bir sorun çıkarır. Bir yere üç bilgisayar ile gidilir mi? Burası böyle. Çünkü o, öyle...

    Rüzgar var, o dinleniliyor. Kuşlar var, onlar seyrediliyor. Bazen deprem de çeşni katıyor. Bir dizi dopdolu şeyler yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      senin dizi daha güzel tabikideee :)

      Sil
  2. Baya methini duydum,izlemek nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      dün öğlen başladım, dün on bölüm izledim, bugün de üç bölüm, öğlen bitirdim, soluk soluğa :)

      Sil
  3. Ay bende izlicem izlicem bugün yarïn başlicam aklımdaa :))

    YanıtlaSil
  4. Yaa harika bir diziiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      valla sayende izledim nefisti nefis :)

      Sil
  5. Çok duyduk artık izlemesek olmaz:) Fazla gözüme gözüme girince de izleme hevesim kaçar benim ^^ ne zamandır aklımda bakalım bi ara bakacaz hangi ara bilmiyorum ama:))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir dizi. Herkesin izlemesi ve ders çıkartması gerektiğini düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  7. Daha kac defa karsilasacagim acaba bu dizi ile :) Ben de baslayayim diyorum bu kadar cok oneri uzerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      başla yaa soluk almadan izledim yaa :)

      Sil
  8. Ay herkes yazmış diziyi :D bir izlemeyen benim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      çok güzel amaaa sen de izleeee :)

      Sil
    2. deep iki bölüm izledim ama beni sarmadı galiba , mantık hataları var gibi geldi :D belki iler ki bölümler güzeldir bilmiyorum :D

      Sil
    3. saliha.

      satmadıysa o zamaan bak blogumda diziler başlığında bir dolu dizi var seçersin yaaa :)

      Sil
  9. izleyeceklerim arasında ama diziye başlamadan önce acaba kitabını mı okusam diyorum? Selena Gomez oynuyor diimi dizide? ilk onun sayfasında görmüştüm diye hatırlıyorum bu diziyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. culturella.

      kitabını okumadım. ama kitapla dizi pek aynı değilmiş sanıyorum. yok selena oynamıyo ki :)

      Sil
  10. Dün de arkadaşım başlamıştı diziye sen de izle diyordu :D

    YanıtlaSil
  11. Arkadaş seçimi çok önemli gerçekten.


    Duaların manalarını da ekledim yazıya. :)

    BURADA

    YanıtlaSil
  12. hangi kanalda gösteriliyo bu dizi/filmler? onu da belirtirsen çok iyi olur deepçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yildirim.

      yutupta ya istee :)

      Sil
    2. Dizipub'ta var altyazılısı. Orijinali de netflix

      Sil
    3. mehmet lütfi.

      netflixde de mi varmış hımm :)

      Sil
  13. Hımm, ben de bakayım.

    YanıtlaSil
  14. bu dizi oldukça beğenilmiş sanırım izlerim belki yazın..

    YanıtlaSil
  15. hmmm tamam bi göz atçaz artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      nerdesin sen yaaa :)

      Sil
  16. bloglarda güzel yorumlar var bu dizi ile ilgili bende izleyeceğim

    YanıtlaSil
  17. İnsanoğlu hem en merhametli hem de acımasız varlıktır derim hep. İşte kanıtı dizi:DDD

    YanıtlaSil
  18. Bitirdim ben de diziyi hem de final haftamdan hemen önce :D gerçekten güzel mesajlar veriyor aslında. Bunun yanında da içimize öküz oturtuyor

    YanıtlaSil
  19. Çok gizemli ve esrar dolu bi diziye benziyorr. Merak merak merak :) Hemen başlamalı.. :D

    YanıtlaSil
  20. Yorumunu görüp geldim deep. :) Ben de izledim ve çok beğendim, acayip sarmıştı bu dizi. Devamı da gelcek diyolar ama bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Bende geçenlerde başladım. Çok güzel gidiyor, evde deli gibi kaset aramaya başladım hatta ses kaydedicem diye :D

    YanıtlaSil
  22. Son zamanlarda sık sık karşılaşıyorum bu diziyle ama hala kararsızım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabucak bitiyor yaa izle bence :)

      Sil
    2. kagit salincak.

      izlee kisacik zateen.

      Sil
  23. Deep hannahı küvveti bulunca annesinin verdiği tepki nasıldı beni bitirdi valla oraya kadar tutmuştum kendimi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      evet yaaa ben de agladim bikac yerde iste oyle.

      Sil
  24. Dizinin ikinci sezonu yok Deep'cim. Gerçekliği iyice yansıtmak için tek sezonluk bir dizi oluşturdular diye biliyorum. Ama keşke o kadar çabuk bitirmeseydim diziyi yahu :/ Selena Gomez yapımcılığını üstlenmiş bu arada yorumlarda görmüşken yazayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisanur.

      :) ya ben de bir haftasonunda bitirdim yaaa :)

      Sil
  25. bu diziyi seyretmedim daha ama kitabini aldim ilk önce. okuduktan sonra diziye de bakacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu kader.

      hımm öylesi daha iyi tabi ivit :)

      Sil
  26. Ben de çok beğendim bu diziyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      hiç yazmıyon ama diziii :)

      Sil
  27. Bu diziyi çok beğendim hatta blogumda inceleme yazısını da paylaştım. Gerçekten övgüleri hak ediyor. Sen de çok güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  28. evet güzel diziydi ama çok abartılmamış mıydı yoksa bir bana mı öyle gelmişti ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      bilmem çok heycanla izledim fark etmedim yanii :)

      Sil
  29. Kitabı baya güzeldi de dizinin ikinci sezonuyla ilgili kaygılarım var. Sonuçta her şey bitti ve ikinci kitap yok, senaristin hayal gücüne bağlı her şey. Tek sezonluk olabilirdi bu yüzden umarım bozmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      böyle tadı damağımızda kalsın diyosun yanii evet olabiler :)

      Sil
  30. Cok guzellllll 😊😊😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil