6 Mayıs 2017 Cumartesi

ŞARKI LİSTESİ


The Chainsmokers-Don't Let Me Down
Esra Istrefi-Bonbon
Jay-Jay Johanson-You'll Miss Me When I'm Gone
Russian Red-I Want To Break Free
Deniz Tekin-İzmir'de Gün Batımı
Feride Hilal Akın-Bilir Mi
Yeni Türkü-Fırtına
İkiye On Kala-Bu Şarkıda Senden Bahsetmek İstemezdim
Jacob Gurevitsch-Lovers in Paris
Nara Noian-Hier Encore
Jill Barber-Sous le Ciel de Paris
Buika-No habra nadie en el mundo
Ghost-Year Zero
XYLO-Afterlife
John Bellion-80's Films
Tove Lo-True Disaster
Kazım Koyuncu-Yalnızlığı Anla
Dexys Midnight Runners-Come On Eileen
Rare Earth-Get Ready
Reluctant Heroes-Nate Wants to Battle
Adamlar-Rüyalarda Buruşmuşuz

Eskilerden yenilerden ve farklı türlerden bir şarkı gezisi oldu.

34 yorum:

  1. Merhaba! :)

    Filmleri izlemek biraz daha fazla emek istiyor; ama bu şarkıları en kısa zamanda dinleyeceğim. Bakalım, nelermiş ve de nasıllarmış :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      güzeldir işallah çoğusu :)

      Sil
  2. Nara Noinan değil "Noian" olcaktı.. :) üşenmedim sadece yabancı olanları kontrol ettim..çoğu klasik nostalji parçalar..içlerinde bi kaçtane hareketli parça vardı..Tove Lo - True Disaster (Part of Fairy Dust),Reluctant Heroes-Nate Wants to Battle bunlardan ikisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      fena değiller işte, çeşitli müzik olduuu :)

      Sil
  3. Oo yine birbirinden guzel sarkilar goruyorum. Tesekkurler Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      sen seversin müzik eveet :)

      Sil
  4. Deniz Tekin, Adamlar, Kazım Koyuncu-Yalnızlığı Anla, İkiye On Kala-Bu Şarkıda Senden Bahsetmek İstemezdim / Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var
    Sözlerini anlamak istediğim Türkçe olan bu şarkıları dinledim.
    İkiye On Kala ile tanıştığıma sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ben de sevindim güzel ivit :)

      Sil
  5. Heeey, ortak zevklerimiz varmııış:))) Beş tanesi benim listemde de var, diğerleri de kolaçan edileceeek:D

    YanıtlaSil
  6. Deeptone,
    Yine harika bir liste çıkartmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabia nihal.

      nerdesin seeeen :)

      Sil
    2. Senin şu denişik listene kapılmış gidiyorum :)

      Sil
  7. Çok ilginç bir liste :) hiç bilmediğim şarkılar var.. youtube da tek tek açıp fikir edineceğim bakalım.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel ya, hemen listeye aldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      ilginç liste oldu ivit :)

      Sil
  9. Adamlar, ghost, yeni türkü... Hep sevdiklerim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      ghost. sende görmüştüüm :)

      Sil
  10. ghost year zero favorilerimden..

    YanıtlaSil
  11. Bende bu aralar nostalji takılıyorum..Bu listede ilk defa dinleyeceğim şarkılar var,teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  12. O laf var ya şarkıdaki, yolumuz bozkırdan geçse de sokaklar denize çıkar. O deniz, derya anlamlı değil... Bozkır denizi! Ve başka bir şey daha şarkı sever,çello çalar, kek yapar, mantı hamuru açar kızçemiz:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bu fotoyu dikilide çekmiştim. bence de hep denize çıkar sokaklar yaa :) çello çalmıyorum ki. ama çalmak isterdim. çello çalan kurgu kahramanım gece, yani adlı kitaptaki. ama klasik müzik dinleyicisiyim. severim. müzik çok severim evet. yemek de seviyorum. aslında yazmaktan daha çok iki şey seviyorum. kitap ve yemek. bu ikisi bence yaşamak için yeter :) ama genelde sebze ve balık yemekleri yapmayı seviyorum. hamur işleri pek de türüm sayılmaz. müzik aleti olarak da gitar ve vurmalıları denedim ama beceremedim. yazmakla kendimi daha iyi ifade ettiğime karar verdim işte :)

      Sil
  13. Şarkıların çoğunu bilince mutlu oldum. Ortak bir müzik zevkimiz mi var yoksa ikimiz de ortaya karışık bir şeyler dinlediğimiz için mi böyle bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      ha ha bence ikimiz de ortaya karışık bişiler dinliyoruz :)

      Sil
  14. Dont let me down en sevdiğimdi zamanında,şimdi modası geçti tabii :) Aldım birkaçını listeye ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      yapcam böyle listeler bol bol :)

      Sil