5 Mayıs 2017 Cuma

PSİKO ANALİST



John Katzenbach

Koridor Yayıncılık

Psiko Analist, gerilim romanlarını sevenlerin mutlulukla okuyacağı kitaplardan.

İyi adam bir psiko analist, kötü adam da çok zeki ve çok ince bir planı var. Kitabın yarısında olaylar tamamen başka bir yöne dönüyor. Sonu da iyi bitiyor.

Doktor Starks, bir gün bir not alıyor, ya kendini öldür ya da yakınlarınızdan bazılarını öldüreceğiz diye. İnsan psikolojisi ile ilgili bir doktor olduğuna göre ilk akla gelen ya eski bir hastası ya da eski bir hastasının yakını ondan intikam almak istiyor.

Doktorun karar vermek için onbeş günü var. Doktor, kötü adamın peşine düşüyor. Onbeş gün içinde kötü adamı bulmalı. Ve bulunca da ne yapacağı belli değil. Bir doktor kendisini ortadan kaldırmak isteyen bir adamı öldürebilir mi?

Heyecanı düşmeyen kurgunun keyfini çıkarmak için bu tür romanlar kısa zamanda okunmalı. Günde birkaç sayfa okunarak zevki çıkmaz. Kaptırıp birkaç günde bitirmeli.

Tam tatil romanı, yazlık roman.

Not:3/4

34 yorum:

  1. Peki canı yupo çekenler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telden şef.

      yemeliii o güzel şeydeen :)

      Sil
  2. Hiç tatili olmayanlar napmalıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      haftasonları okumalııııı :)

      Sil
  3. Bu tür kitapları öyle çok okudum ki,heyecan vermemeye başladı artık.Aynı tür kapaklar.Aynı hikaye,farklı karakterler.Ama bir kitap dikkatimi çekiyor şu ara:Kafes.Okudun mu?Okuduysan nasıl buldun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      haklısın ama ben okuyom yine de. kafes gerilimden çok korku. biraz değişik o. okuyabilirsin :) ben de kafesin filmini izlemek istiyorum :)

      Sil
  4. benimle ilgili ne yazdın kitabındaa, çoook merak ettim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      ayy ne bileyiiim hatırlamıyoooom :)

      Sil
    2. ay dayanamicem, şimdi sipariş edeyim de kapıda falan öderim artıkin :) :P

      Sil
    3. dr. coffee.

      kapıda bitirirsin sen kitabı zağtensi :)

      Sil
    4. :D :D bitiririm kii :P frambuazı sevmiştim zaten, eminim bu da güzeldir :))

      Sil
    5. dr. coffee.

      bu kitap denişik biraz. günlük anı gibi biraz :)

      Sil
  5. Konusu güzelmiş. Sever miyim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşim.

      gerilim türü olarak iyi vallası :)

      Sil
  6. resimde 2 tane biküvi mi var..yani bununla "yupo dev jelly çilek ve kola ile iyi gider" diyosun.. :)) yanına bide nescafe olursa gerilim romanı okumanın tadına varılır..psikoanaliz iyi bi kitap..bi de şu insanların dalgınlığından yararlanıp dolandırıcılık yapanlarla ilgili de bir psiko-analiz kitap tanıtımı yaparsan yerinde olur..sanmıyorsam bununjla ilgilide polisiye /roman türünde kitaplar olması lazımdı..araştırılması gerekiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      jelibom onlar evet öyle demek istiyorum :) neskafe de evet gerilim okumak da pek keyifli yaa doğru. iyi gerilim bu roman evet zeki kitap :) hımmm vardır öyle kitap da doğru :)

      Sil
  7. Konusu çok ilgi çekici. Güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      vallahi iyi gerilimdi yanii :)

      Sil
  8. Aslında konusu güzel ama gerilim olunca emin olamadım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      kurgu gerilim nasıl olsaaa :)

      Sil
  9. severek okudum ben kitabı... psikolojik gerilim olarak da başarılı buldum.

    blogumda çekiliş var beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine öztürk.

      evet di mi. gördümdü sendeee :) çekiliş duyurayım tımams :)

      Sil
  10. FREUD VE JUNG BİR ARAYA GELSE DAHA İYİSİNİ YAZAMAZDI.
    Daha da ötesi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      doğru demişler çünkü psikolojik gerilim bu :)

      Sil
  11. Benim de aklımda olsun bu kitap Deep, güzele benziyor, konusu ilgimi çekti. Elimdekileri azaltınca alırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı rujlu blog.

      çok iyi gerilim bu vallası :)

      Sil
  12. Deeeep aynı kitap bende de var deep. Çoktan okudum deep. (gözleri kalp kalp)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      oleeeey :)

      Sil
  13. Ya bu tip kitaplara hastaydım bir aralar. Uzun süredir gerilim okumuyordum dram kitapları ve klasiklerden bu yaz okuyacağım tarz belirlendi sayende ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      yazın gerilim iyi gider evet :)

      Sil
  14. Bu kitabı merak ediyorum ama ne zaman kitabı alacak olsam kalmamış oluyordu bir türlü alamadım. :D Hep yazarın başka kitaplarını buluyor bunu bulamıyordum, belki bir daha ki sefere bulurum ya yaz geliyor iyi gider. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esma tezgi.

      evet yazlık ve çok heycanlı yaa :)

      Sil
  15. Ben de bu kitabı sevmiştim ama bu tip kitaplarda bir tane de bırakmakta fayda var çünkü şablon tekrar ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      doğru diyon sen. bu yazarın üç kitabını aldım. psiko analist çok iyidi yaa, profesörde gerilim düşüktü, bi de şizofreni okuycam tamam yeter. ama kitaplarından yapılan filmleri izliycem bi de filmler iyi diyolar :)

      Sil