17 Mayıs 2017 Çarşamba

KUAFÖRCÜLÜK


Evde eskiden annem ben ve kardeşim hep çekişirdik. Annem bize hep doğru davranmayı öğretmeye çalışırdı. Bir anneler gününde, bak ben sizin için bir dolu şey yapıyorum, bu anneler gününde siz de bana bir organizasyon yapın demişti.

Biz de kek yapmıştık ve ona fitness takımı almıştık. Salona gittiği için. Pek mutlu olmuştu. Annemize, sen aramızda en delisin derdik, ben ikinci deli, kardeşim de üçüncü deli. Her ailede olduğu gibi biz de kardeşimle geçinemezdik. Kardeşim bana derdi, sen hastanede karışmışsın, bizden değilsin.

Ben derslere düşkündüm, o makyaja giyime. Kardeşim olsa da kıskanırdım onu. Ben takıntılıydım o rahattı. Onunla çok uğraşırdım. O da ben onu üzünce gider annemize, o beni incitti derdi. Ben de onun taklidini çıkarırdım. Ben çalışkan olsam da onun rahatlığı hasta ederdi beni. Bir elinde cımbız bir elinde aynaydı.

Ona gıcığımdan hep ters bir şeyler yapmak isterdim. Yapboz severdi, bir tek yapbozu saklardım, araya araya helak olurdu. Onun çizgi film sidilerini saklardım. O da anneme şikayet ederdi. Bir gün babam benim çizgi film sidilerimi yok etti, attı yani, bana kızıp. Bu en ağır ceza olmuştu. Ama en eğlenceli zararım My Little Pony olayı idi.

Benim saçlar kısa kardeşiminkiler uzundu. Onu da kıskanıyordum. Bir plan yaptım. Kardeşim My Little Pony hastasıydı. Tam yirmi tane oyuncak ponysi vardı. Gel dedim kuaförcülük oynayalım. Ponylerin saçlarını keselim. Kardeşim benimle oyun oynamanın mutluluğu ile şaşkındı. Yirmi ponynin saçlarını kestik. Çok komikti. Çok güldük. Ama iş bitince kardeşim cıyak cıyak ağlamaya başladı. Çok üzülmüştü.

Sonra annem ertesi gün kardeşime iki yeni pony aldı.

68 yorum:

  1. Hahahahahaa sen kestiğinle kalmışsın,yeniler yine kardeşe gitmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      ya işte maleselef :)

      Sil
  2. Ayy koptum gülmekten ya :))) kardeş kavgalarını gel bizim evde gör bide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah önen.

      sizin insta hikayeler çok tatlııı :)

      Sil
  3. Pony resmen aileyi çökertmiş :D

    YanıtlaSil
  4. ahahahaaa :)))
    Kuaförcülük oynamayı kabul etmeseydi o da :)))

    Kardeş kavgası candır can ♥

    YanıtlaSil
  5. Okurken o kadar çok tanıdık geldi ki :) Kardeşi olan herkes yaşamıştır benzer durumları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koramanya.

      ha ha sen de annatsanaa :)

      Sil
  6. Ben de çocukken ortak oynadığımız bebeğin içine leblebi kaçınca çok ağlayarak bebeğin kafasını kestirmiş ve leblebiye ulaşmıştım.Ablam sonradan bebeğin o halini görünce çok ağlamıştı :)) O geldi benim de aklıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bu da iyi bi anıymış hihi :)

      Sil
  7. Hatırlıyorum bu Ponny'leri ve reklamlarını.. Her kardeş arasında böyle tatlı talı çekişmeler oluyor ama bazıları unutulmaz anılar da olabiliyor,senin bizlerle paylaştığın gibi Deep,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      poniler tatlı yaa :) ay sen de annatsanaaaa yaaa :)

      Sil
  8. Kardeş kıskançlıgi çok kötü yaaa. İleriki yaşlarda bile etkisini gösteriyor.

    YanıtlaSil
  9. Kardeşler arasında yaşanan çekişmeler böyle tatlı anı olarak anlatılabiliyorsa ne mutlu sizlere...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      hihi ivit böylesi iyi di mii :)

      Sil
  10. ay çok fena bir abla imiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      insanlık halleri iştee :)

      Sil
  11. Tek çocuk olduğumdan kardeşler arasındaki bu çekişmeyi ve bağı pek anlayamıyorum. Ama çocukken inanılmaz kıskanç olduğumu hatırladığımdan yaptıkların bana yakın geldi. Muhtemelen ben daha kötülerini yapardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      tek çocuklar da kıskanç olur de miii :)

      Sil
  12. Deep ya güldürdün vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      gülmek de sağlıklı diy mii :)

      Sil
  13. ÇOK ŞEKERSİN BENİMKİSİ ACILI TEBESSÜM OLSUN...SEN MÜSAAİT OLDUĞUNDA BEN SANA BİR HİKAYE GÖNDEREYİM...ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  14. Ben 18 yıl tek çocuk kaldım,sonradan geldi bir tane erkek.Şimdi küçük sayılır hala o yüzden yıpratamıyorum istediğim gibi :)

    YanıtlaSil
  15. Anılarda anılar ne kadar çok anın varmış :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. danışman hocam.

      öykü bunlar işteee :)

      Sil
  16. Bizde 3 kız kardeşiz ablalarim bende 6,7 yaş büyükler buna rağmen biz bile çok kavga ederdik tatli atismalar olurdu aramizda ama hep derim onlar benim küçük annelerim. Allah bana 3 tane anne vermiş ❤ yüreğine sağlık deep senin yazılarını ne zaman okusam ruhum olduğunu hissediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül annesi.

      ay ne tatlı ailen var senin :)

      Sil
  17. Ne içten bir yazı olmuş deep kardeş olmak güzel duygular pembe güllerde ayrı güzel ...

    YanıtlaSil
  18. Çok fenaymışsın. Ben böyle bir şey yapmadım. Yalnız komikmiş de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safiye.

      sen de başka şeyler yapmışsındııır :)

      Sil
  19. Hala öyle; ama çocukken saçlarım öyle düzdü Ki gözümün önüne gelmesin diye Annem incecik bant bağlardı arkaya tarayıp, saçlarım akar ortadan ayrılı verirdi.

    Çocukluk öykülerini okusak mı zaman zaman? Senin. Haylaz değil; ama çocukluğunu da yaşamış çocukluk öykülerini ben çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      yazarım tabi kide :)

      Sil
  20. Yorumlarım, yolculuklarını sağ salim tamamlayıp ulaşabildiler mi? Yoksa bugünlük yanımda misafir olan, beni zorlayan mikroskobik bilgisayarda bir yerlerde kayıp mı oldular.

    Yorumlarım nerede?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      yorumların iyiler selam sölüyolar sana :)

      Sil
  21. Pony saç kesimi haaaa😆😆😆
    Sonuç senin için yine hüsran

    YanıtlaSil
  22. Derslerine düskn olmanin avantaji isteeee.Zekani kullanmissin haha 😁 bende kibar olan taraftim hep.Hemen aglardim.Amannn yinede cok düskndük birbirimze :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.


      düşkünsünüzdür tabiiii :)

      Sil
  23. ama o pony'ler de kesilmeyecek gibi değiller yani..

    YanıtlaSil
  24. abimle sürekli kavga ederdik. ciyak ciyak bağırıp annemden yardım isterdim :) sobada ısıttığı demiri elime ayağıma değirirdi :) pisikopat ama iş birliği yaptığımızda olurdu :)) henüz konuşmaya başlamamış komşu çocuklarını çimdikler ağlamalarına gülerdik ne kadar zalim çocuklarmışız :) güldüğüme bakma şuan 20 aylık bir kızım var ve komşunun çocuğu kızıma öyle birşey yapmaya kalksa onun ümüğünü sıkarım :) hahaha :) hem gülüyor hem yazıyorum korkma ya hiçte pisikopat bir anne değilim bu ana olmuş olmanın getirdikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilbercem.

      Allah seni yaaa beni de çok güldürdüün :)

      Sil
    2. emin ol yazarken bende çok güldüm :)) ümüğnü sıkmak nerden aklıma geldi bilemiyorum :))

      Sil
    3. dilbercem.

      kikiriki :)

      Sil
  25. ben 1,5 yaşındayken kardeşim doğmuş ve o beşikteyken tarağı alıp kafasına vurmuşum :/ hiç hatırlamıyorum sonrasında da hep didişirdik zaten . :(:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      iyidir iyidir didişmek diy mi :)

      Sil
  26. Bende kardeşim olaydı onla uğraşaydım dedim şu an okuyunca :) yalnız kazanan gene kardeşin olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruhuna renk kat.

      ay evet olsaydı tabii :)

      Sil
  27. Ne yalan söyleyeyim, üç delinin arasında; o adamı merak ettim doğrusu! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      ha haaa haklısıın :)

      Sil
  28. :)))) Ne yamanmışsın sen de ya. Acıdım kardeşine vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      hihi ivit ivit haklısın :)

      Sil
  29. Ya üzüldüm şimdi kardeşinin o hali gözümde canlanınca :( Ben de kardeşimin bir oyuncağına takılıp düşmüştüm sonra da o öfkeyle oyuncak arabalarından birini duvara vurmuştum, baya ağlamıştı. Hâlâ vicdan azabı çekiyorum hatırladıkça, uykusuz kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      unut ya boşver artık :)

      Sil
  30. yaa deep :) Tuğbayla ben de öyleyiz bu öyküdeki gibi ama bu kadar abartmadan :)

    YanıtlaSil
  31. Yanıtlar
    1. gözlerinden öper.

      hımmm öyle mi diyosuun :)

      Sil