19 Mayıs 2017 Cuma

FİLM SEÇKİSİ 16


ANNE

Mama

Julio Medem, 2015, İspanya

Meme kanseri olduğunu öğrenen bir anne oğlu ile ilgilenirken bir de hamile kalır. İyi ve duygusal bir film. Annelik üzerine. Not:3/4

KÖY

The Village, 2004, A.B.D.

Bir köyde garip şeyler olmaktadır. Köyden kimse dışarı çıkmaz. Yandaki ormana kimse gitmez. Çünkü ormanda yaratıklar vardır. Ancak bir kız çıkmak ister ve düzen bozulur. Seyri hoş film. Not:3/4

KUSURSUZ FIRTINA

The Perfect Storm, 2000, A.B.D.

Bir balıkçı gemisinin fırtınada yaşadıkları. Gerçek olaydan uyarlama filmde bu gerçek olaydan alınma görüntüler de kullanılmış. Aksiyon sevenler için iyi. Buna benzer Koruyucu (The Guardian) da çok iyi. Not:3/4

KRAL VE BEN

The King and I, 1956, A.B.D.

Bir sinema klasiği. Müzikal, komik, tatlı. Bir öğretmen, Siyam kralının çocuklarına ders vermek için Bangkok’a gider. Kral ile öğretmen arasında çekişme olur. Kaçırılmazlardan. Not:3/4

YAĞMURDAN ÖNCE

Before the Rain

Milcho Manchevski, 1994, Makedonya

Bosna savaşı esnasında geçen üç öykü ve aralarında gizemli bir bağ var. Bir rahibin sakladığı bir kız, hamile bir kadın ve memleketine dönen bir fotoğrafçı. Üçü de savaşın etkilediği hayatlar yaşar. Müthiş bir başyapıt. Not:4/4

34 yorum:

  1. Gelsin senden filmler
    Bize de iyi izlemeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      hepsi iyi ama "yağmurdan önce" yi kaçırmayıın :)

      Sil
  2. 1 Film 1 Kitap 1 Şarkı serimde izleyip paylaşabileceğim filmlerden oldu bunlarda çook teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  3. "Köy" filmini izlemiştim taaa ne zaman hatırlamıyorum.:)) Hoşuma gitmişti izlerken.Diğer filmleri de not ettim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Kusursuz Fırtına filmini izledim. Sinemada. O zaman vaktim vardı :) Sanırım iki kez. Sonundan çok etkilendim.

    Kral ve Ben, Yul Bryneer filmi değil mi? Çok hoştu. Epeyce izledim. Yine izlenmeye değer. Farklı kültürlerin sevimli çatışması da vardı. Ben kadın öğretmeni çok sevmiştim :)))))))))))
    Kral ve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      kusursuz fırtına evet yaa ben de iki defa izledim nette yeni :) o film ivit. insanı mutlu eden film. öğretmen deborah kerr çok iyi ivit. ttalı eğlenceli film. vesaire vesaire vesaire de ünlü repliği filmin :)

      Sil
  5. "Yağmurdan önce" filmini birde, bir başka blogdaşımın önerisi olan "Ölümsüz aşk" filmini izleyim o zaman bu hafta sonu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berfin.

      ölümsüz aşk saool ben de aldım listeye sayende :)

      Sil
  6. "Yağmurdan önce" yi merak ettim. Yakın zamanda izleyeyim bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryada damla.

      çok iyi film yaa :)

      Sil
  7. Köyü izlemistim gerçekten iyiydi👍 yağmurdan önceyide kısa zamanda izlerim inşallah ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül annesi.

      köyü ben de iki kere izledim. yağmurdan önce ise mikemmel :)

      Sil
  8. İşte damak tadı diye buna denir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      iyi filmler oldu ivit :)

      Sil
  9. Güzel öneriler eline sağlık deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerem esena.

      yoktun ne zamandır :)

      Sil
  10. Köy ve Yağmurdan Önce, benim de favorimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aze.

      yağmurdan önce benim de favorim, köy de iyi yaaa :)

      Sil
  11. Before the rain'i izlemek istiyordum ama çok duygusaldır diye izlemedim , sence nasıl çok mu duygusal :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      yok değil izleyebilirsin kii :)

      Sil
  12. hepsini listeme ekledim çok yakında izliyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem armağan.

      heey ireeem sen blogundaki yorum kutunu değiştirmişsin. yorum yapamıyom yaaa haberin olsuun :)

      Sil
  13. Yağmurdan Önce filmine sinemada iki kez gitmiştim. Ne filmdi ama!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      90 lar o zaman de miiii :)

      Sil
  14. Kusursuz fırtına heyecanla izlemiştim. Kral ve ben de gerçekten çok güzel bir film.
    Diğerlerine bir bakacağım not alıyorum çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil