1 Mayıs 2017 Pazartesi

BLOGLARDAN SEÇMELER



AKAN ZAMAN

Şiir deneme makale anı her şeyi yazan arkadaşımızın kısa şiirlerini sevdim en çok.


FULYA ERDOĞAN

Pek keyif verici yazılar yazan arkadaşımız bloguna misafir yazar da almaya başladı. İlk misafiri Her Telden Chef oldu. Ayrıca, Fulya'nın meydan okumasını da okuyun pek hoş.



HAYALLER ADASI

Yepisyeni arkadaşımız İrem, Küçük Çam adlı sevimli duygusal bir öykü yazmış. Ayrıca, bir mektuplaşma etkinliği başlatıyor blogçular arasında. Mektup yazmayı özleyenler katılsıın.


BALIN KOKUSU

Sevgili arkadaşımız uzun zamandır blog keşif etkinliği düzenliyor. Katılın siz de.


JD SEZER

Makaleler de yazan arkadaşımız blogçu arkadaşlarımızla röportajlar yapıyor. Yapmak isteyenler katılabilirler. Leyla Lavin, Eylül Annesi katıldılar.

http://jdsezer.blogspot.com.tr/

E-mail Adresi: sezer_jadde_26@hotmail.com

TUĞÇE YÜKSEL

Sevgili Tuğçe yurtdışından mektup arkadaşı nasıl bulduğunu anlatmış.


YENİLENME PROJESİ

Çocuklukta yaşadıkları evi anlatan yazısı bir harika. 


KELİMELERLE DANS

O da artık eski arkadaşlarımızdan oldu, hayatını öyle sevimli ve doğal anlatıyor ki. Hele bir önceki yazısında akraba nikahı telaşını anlatmıştı çok hoştu.


BİR LAHZANIN AKSİ

En yeni arkadaşlarımdaan ve pek sevimli ve ayrıca Kore sever yaniii. Dizileri yazıyor ne güzeel.


YÜRÜYEN BALIK

Son yazısında bize dedesini anlattı. Kıyamaaam çok etkileyicii.


ENGİN ERGİN

Her zaman olumlu yazılar yazan arkadaşımız son iki yazısında nefis yazmış. İlkinde bizlere teşekkür ediyor ve ikincisinde de bizlerin yazılarından ortak bir yazı yazmış. Ne güzel bir buluş.


BAHÇE PERİM

İmkansız aşkın tadı yeşil incir reçeli adlı bir öykü yazdı bayıldım bayıldım.


ÖNERİ MAKİNESİ

Her zaman iyi yazan arkadaşımızın sondan bir önceki yazısı Hakkımda Altı Gerçek çok çok iyiydi.


Hepsimize neşeli ve huzurlu bir hafta olsun.

44 yorum:

  1. Çok teşekkür canımcım, bana listende yer verdiğin için ^.^ vede güzel blogger arkadaşlarla tanışmamıza vesile olduğun için.

    YanıtlaSil
  2. İlk yorum benden olsun deeptone bu kadar aktif bir blog sayfanız olduğu için gurur duymalısın bana sorarsan eğer bende sizinle gurur duyuyorum ısrarlasamda Röportaj teklifimi kabul etmediniz ama ne yapalım elden birşey gelmez Yayın'da bahsettiğin bloggerlerle İrtibat'a geçmeyi düşünüyorum umarım etkileyici bir şekilde geri dönüş yaparlar herşey için teşekkür ediyorum benim Bloguma'da yer verdiğiniz için teşekkür ederim bir ricam olacak İrtibat için mail adresimide altına eklersen çok memnun olurum blog sayfamda mail adresim mevcut veya özele gelebilirsiniz deeptone hanımiyi yayınlar iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu çalışmanız gerçekten takdire şayan bir çalışma. Sürekli izliyorum sizi ve çok blog tanımış oldum sayenizde. Beni de listenize almanız benim için güzel bir sürpriz oldu. Çok teşekkür ederim ilginiz için. Başarılarınızın devamını diler hoşça ve mutluca kalın derim.

    YanıtlaSil
  4. Epeyce blog var yeni duyduğum. Ziyarette bulunma sırası şimdi galiba. Teşekkürler Derin.

    Pembe göğü de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ederimmmmmm :)))

    YanıtlaSil
  6. Ayy!Beni de almışsın listeye çok mutlu oldum ^^ Sayende yeni bloggerlar keşfedeceğim :) Teşekkür ediyorum.Sevgiler💕

    YanıtlaSil
  7. Ayyy, biliyor musun kalbimde kelebekler uçtu. Yakında ben de senin gibi yapayım. Önce misafir olmayı planladığım bloglara yazıları hazırlamalıyım. Yaaa çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni arkadaşlar gelmiş aralarında sevdim dostlar da var hoş gelmişler 😁😊

    YanıtlaSil
  9. Valla çok mutlu olup biraz da utanıyorum güzel yorumlarından, çok teşekkürler ☺️☺️

    YanıtlaSil
  10. Deepp yine yer vermişsin banaa :) Bakıyorum diğer bloglaraa eğlenceli oluyor :))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel yeni bloglar keşfediyoruz sayende:) Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Koştum gittim Mektuplaşma etkinliğine DEEP, teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  13. Tanımadıklarım var deepcim gidip bi kapılarını çalmak lazım ;)

    YanıtlaSil
  14. Her zaman ki gibi yine harikasın. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Ne söylesem kii! Teşekkür ederimm Deep bana da yer vermişsin güzel bloğunda :) ^-^

    YanıtlaSil
  16. Merhaba! :)

    "Her zaman olumlu yazılar yazan..." diye başlamışsın. Aslında öyle değil. Blog paylaşımları, ben o ara nasılsam benzer şekilde oluyor. Mesela şimdi... Biri çıkıp da yazdığım blogu okuyor ve sonra da bloglarla ilgili listesinde ona yer veriyor. E haliyle olumlu oluyorum ve yansıyorum :) Teşekkür ederim.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  17. Tanimadiklarimi ziyarete gidecegim:)

    YanıtlaSil
  18. Hepimizce de bu yazı çok samimi değil mi? :) Güzel keşifler ve bol teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel bloglar tanimadigim çok blogger var .
    Dun amcamlardaydim göremedim bloğa cevap yazamadim sana kusura bakma .

    YanıtlaSil
  20. harika bloglar Deepcim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  21. teşekkürler, hemen arkadaşlara merhaba demeye gidiyorum....

    YanıtlaSil
  22. Bloglara bayıldım. Benim gibi yeni olanlar için güzel bir rehber ^^
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. Yine ve yeniden güzel bloglarrrr :)tesekkr ederiz deep savol 💕

    YanıtlaSil
  24. Çoğunu takip ediyordum zaten :) Sağ olasın canım benim :)

    YanıtlaSil
  25. Hepiciğine tekrardan baktım ne güzel yepyeni bloglar keşfediyorum sayende. Harikasın deep!! :))

    YanıtlaSil
  26. ayy senden böyle güzel şeyler duymak ne güzel. çok teşekkür ederim kıymetli sayfanda bana da yer verdiğin için. hatta ikinci kez yer verdiğin için...bu mutlulukla yepyeni bir yazı yazarım o zaman bennn:)

    YanıtlaSil
  27. Deep nasılsınız :)

    Sizi okumak yine keyif verdi ve paylaştığınız bloglardan hemen bir kaçını okudum bile. Blog hayatım bitse bile ara ara sizleri okumak güzel.

    YanıtlaSil
  28. ayyy valla bir tanesin deep kendimide gördüm çok mutlu oldum takip ettiklerimde var diğerlerine de ben uğrayayım hemen :)

    YanıtlaSil
  29. Deep ayracı yaptım kitabin arasına koydum belki fark etmeyecek ama birgün elbet bulacak onu

    YanıtlaSil
  30. Deep çoktandır uğrayamasam da biliyorum ki ne yazarsan yaz yine iyisini yazarsın.

    YanıtlaSil
  31. hemen ziyaret edilsin o halde :)

    YanıtlaSil
  32. Ben burada vardım en üstte, neden şimdi sildiniz?

    YanıtlaSil
  33. AKAN ZAMAN (gerçekten çok iyi şiirleri var.) başta gelmek üzere birçoğu yakın zamanda takip ettiğim bloglardı.:D Kesinlikle hepsi okunması şart bloglar hem okuru geliştiriyor hem de gülümsetiyor yazıları.:)

    YanıtlaSil
  34. tişkirler arkadaşlar. pek sevilen bir seçme yazısı oldu bu. yine yazacağım tabiki de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size bir soru sormuştum ?

      Sil
    2. danışman hocam.

      senin olduğun yazı onbeş gün önceydi. bu tür duyuruları yeni bir aya girdiğimizde siliyorum ki. ayda dört tane seçme yazıyorum. seni yazarım yine :)

      Sil
  35. Tamammmm olmayanlara yine ziyaret yolu göründü :) https://barisdogangunlukblog.blogspot.com.tr/ ben de bu blogu yeni keşfettim mesela :)

    YanıtlaSil
  36. Unutmadan 13 yaşındaymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      heey saool gittim barışaaa :)

      Sil
    2. Gördüm yorumlarını,okudum...sen de sağolllll :)

      Sil
    3. aaaaa yeşim :)))))))))

      Sil
  37. Teknoloji okumayı sevenleri bekleriz.
    -----------------
    Tekno Burger : Özgün teknoloji bloğu...
    http://teknoburger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil