8 Mayıs 2017 Pazartesi

BLOGLARDAN SEÇMELER 2


YELİZİN KEŞİFLERİ

Şirin Yeliz, bir blog keşif etkinliği düzenlediii.


KAHVE YANI

Eski arkadaşımız bir anneler günü çekilişi düzenledii.


EMİNE ÖZTÜRK

Tatliş arkadaşımız, kızımın cicileri takı çekilişi düzenliyooo.


YAZAR YILDIRIM

İkinci blogunu açan arkadaşımız bu blogunda ayet ve duaları anlatıcak.


BARIŞ DOĞAN

Barış en yeni arkadaşımız. 13 yaşında ve tatlı mı tatlı iyi mi iyi. Günlük yazıyor, dizi yazıyor, makale yazıyor, kitap yazmak istiyor, çok da kültürlü. Ve iyi bir blogçu olmak istiyor.


Hepimize iyi haftalaar.

19 yorum:

  1. 13 yaşında bir blogger var demek. Çok tatlııı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊😊😊😀😀☺☺☺

      Sil
  2. İlk olarak genç arkadaşımızı ziyaret ettim.Bravo sana Deep bu güzel buluşturmaların için ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yaa yeni bloglarla tanışmamıza sebep oluyorsun.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ya Barış çok tatlıııı 🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😀😀😊😊😊😊

      Sil
  5. Aaa! Sürpriz oldu benim için,valla hiç beklemiyodum..teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi güzel,hepsi hoş ama Barış çok daha hoş. Blog yolculuğunda başarılar dilerim diycem ama Deep bu minik koca kalemi paylaştıysa artık eli de hep üstünde olacak demektir. Barııış, çok şanslısın kuzucuk:DDD

    YanıtlaSil
  7. Senin sayende hep yeni ve cici bloglar keşfediyorum. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Takip etmediklerimi de aldım takibe :) Teşekkürler canım benim :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de 13 yaşındayım hemen uçuyorum bloglara :) Teşekkürler Deep ^_^

    YanıtlaSil
  10. yeni arkadaşlar gelmiş hoşgelmişler efendim :))

    YanıtlaSil
  11. blog aleminin en vefalı blogger ısın... biliyorsundur da yazmak da istedim... :) eski bloguma orum bırakmışsın.... yeni gördüm iyi mi! :(
    buraya sevgiler bırakıyor, arada gelip okuduğumu fısıldamak istiyorum...mutlu kal cici deeptone... ~♥~

    YanıtlaSil
  12. paylaşıma teşekkürler... keşke bloglarımız eski hareketli haline dönse.. çok özlüyorum o zamanları.

    YanıtlaSil
  13. 2'si hariç hepsi olan...Şimdi olmayanlara ziyaret zamanı :)

    YanıtlaSil
  14. tişkir ederim arkadaşlarıım :)

    YanıtlaSil
  15. 13 yaşında mı :)
    Çocukken neler yaptığımı düşündüm de aman yarebiiii :D

    YanıtlaSil