15 Nisan 2017 Cumartesi

SİNEDEBİYAT


Yayın hayatındaki en yeni edebiyat dergilerinden biri.

Başlıkta Sin, bir sözcük olarak Türkçe’de mezar, Arapça’da saadet, İngilizce’de günah anlamına geliyor diyor. Anlaşıldığı kadarıyla K.Maraş çıkışlı bir dergi.

Dergi, öykü ve şiirlerden oluşuyor. Başka yazın türleri yok. Sadece bu ikisi ve bu yönden de güzel olmuş. Sadece edebiyat yani.

Üçüncü sayılarında Ataol Behramoğlu ile keyifli bir şiir röportajı var.

Öyküler dikkat çekici, genel olarak gündelik yaşamın ayrıntıları işlenmiş.

Umarız bu dergimiz uzun soluklu olur.

22 yorum:

  1. Edebiyat için atılmış her adım çok sevindirici.
    Hiç duymamıştım bu dergiyi. Yine sayende öğrendik :) Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      dergiler bi tane yaaa :)

      Sil
  2. Ne çok dergi var bilmediğim:( Sin'i de bulmacalardan biliyorum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş 😊 memleketi mi görünce şaşırdım bir 😊😁yolu açık olsun inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Aaa duymamıştım ben bunu.Edebiyat soluklayan dergileri seviyorum.Umarım uzun soluklu olur.Tanıttığın için teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      o kadar çok dergi çıkıp kapanıyor ki bilemeyiz ki hepsisinii :)

      Sil
  5. Valla Deepcim nasıl keşfediyorsun bu dergileri, bravo:)

    YanıtlaSil
  6. Sin kelimesini ilk defa duydum anlamları ilginç.
    Umutsuzluk andırıyor ama sanki içindeki öykü ve şiirler hüzünlü mü ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ben de ingilizcesini biliyordum sadece :) yok ya normal öyküler de evet sin sözcüğü hüzün çağrıştırıyor diy mi :)

      Sil
  7. dergilerin nabzını nasıl böyle tutabiliyorsun bilmiyorum.
    Sin in ne kadar çok anlamı varmış meğer.Ben adına bakınca direk sinema-edebiyat falan mı acaba gibi tamamen düz mantıkla bir çıkarımda bulunmuştum.Hiç sin i ayrı düşünmek gelmedi aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      kitapçılarda hep en yeni ve bilinmeyen dergileri arayıp buluyorum işte :) sin ivit işte :)

      Sil
  8. Muhtemelen biliyorsundur ama kültür sanat dergisi olarak Kafka Okur'u da tavsiye ediyorum. Yeni takip ettiğim hoş edebiyat dergilerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      kafka okur iyi dergi evet. blogumda yanda dergiler başlığında var o da :)

      Sil
  9. Ben de dergi serisi yapayııııım ! *-* Dergi okumaya başladım sayılır. Beleşçi bir insan olduğum için bedavadan olanları severim hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      hihi bedavadan okumak daha iyi tabisii :)

      Sil
  10. Sinema/Edebiyat kırması bir dergi sandım, yooo hayaller siz geride kalın bazen gerçeklerin sizi ezmesine müsaade etmemem lazım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza mollaahmetoğlu.

      :) ay hayaller daha iyi yaa :)

      Sil