8 Nisan 2017 Cumartesi

4 DUYURU



HER ÇOCUK AYRI BİR DÜNYA

Çocuk gelişimi ile ilgilenen sevgili tatlı arkadaşımız Betül ayrıca bir okul öncesi öğretmeni de olacak. Kendi de gelişmeyi seven arkadaşımız blogunda blogunla ilgili bir anket yaptı. Siz de katılıp düşüncenizi söylerseniz çok sevinecek.


DEĞMESİN YAĞLI BOYA

Değmesin Yağlı Boya da artık eskilerden oldu ve hepimizin sevdiklerindendir. Blogu da yorumları da iyidir, içtendir. Ayrıca blog ve tasarım sorunlarımızda da hepimize yardım eder. Şimdi de kişiye özel pano tasarımı yapıyor isteyene. İlgilenenler blogunu ziyaret edebilir.


BAHÇE PERİM

Bahçe Perim de artık eskilerden sayılır. O da gezi, sağlık, yemek, çaylar hakkında yazar. Bir süreliğine yoktu şimdi yine aramızda. Her şeyi yazsa da ben en çok annesi ve ailesini anlatmasını severim.


SARGİTA DER Kİ

Sargita tatlı şeker arkadaşlarımızdan. Face'den de izlerim ailesini. Son yazısı çok ilginç. Annesinin hiç duyulmamış hastalığını anlatıyor.


Hepimize iyi pazarlar.

22 yorum:

  1. Hepsine tek tek gittim üye olmadıklarımı takibe aldım. Ama çocukgelişim de ankete rastlayamadım. Bu duyarlı paylaşım için teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar 😊 mobilden görememis olabilirsiniz web sürümüne gecerek katilabilirsiniz 😊

      Sil
  2. DEĞMESİN YAĞLI BOYAYI severek takip ettiğim güzel bir yürektir kendisi :) yeni arkadaşlarımızı da ziyaret ederiz tabi ki hoşgelmişler

    YanıtlaSil
  3. Bahçe Perimi de takibe aldım :) Hepsini takipteyim artık :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar mutlu ettin, beni. Teşekkür ederim. :) <3

    YanıtlaSil
  5. Bir tek sargitadan haberin yokmuş. Gidip bi kapısını çalayım :) Teşekkürler deep kız 🙋🏻

    YanıtlaSil
  6. Bir ara sondaki arkadaşa bakmak lazım ❤❤

    YanıtlaSil
  7. Deep tone bu duyuruların da olmasaaa :)

    Bu arada ÇEKİLİŞİME ve bloglarıma beklerim...

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. İzlemiyor olduğumu izlemeye aldım. Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Deep bilgilendirdiğin için hepsi de güzel bloglar

    YanıtlaSil
  10. İlk ikisi tanıdığım və sevərək takip etdiyim bloqlar. Digərlərini də sayəndə tanıyacağıq inşallah.

    YanıtlaSil
  11. İçlerinden Değmesin'i biliyorum ve sıkın takipçisiyim. Paylaşımlarını çok seviyorum gerçekten. Diğerlerine de en kısa süre de uğrarım inş.

    YanıtlaSil
  12. tişkirler arkadaşlarım ilginiz için :)

    YanıtlaSil
  13. Değmesin Yağlı Boya keyifle takip ettiğim bloggerlardan birisi
    Hem kalemi hem görsel&tasarım zevki on numara

    YanıtlaSil
  14. Ayyy hepsını de takıp edıyormusum nasıl mutlu oldum analatamam, yenı kişileri beklıyoruz deep

    YanıtlaSil
  15. son iki bloğu bilmiyordum hemen ziyaret ediyorum tatlım.

    YanıtlaSil
  16. tişikkirlir şirinlir :)

    YanıtlaSil