20 Nisan 2017 Perşembe

1 FİLM 1 ŞARKI 1 KİTAP


Yeni arkadaşlarımızdan Gizem sevimli bir etkinlik başlattı. Nisan ayı içinde izlediğimiz dinlediğimiz okuduklarımızdan en sevdiklerimiz.


Kendisi de La La Land ile Kaan Boşnak'ı seçmiş. Sayesinde Kaan Boşnak'ı keşfetmiş oldum, sağolsun.

1 Şarkı:

Nisan ayında en çok dinlediğim şarkılar, Shivarre'den Goodnight Moon ile Edwyn Collins'ten A Girl Like You oldu. Ayrıca, sevgili Öneri Makinesi'nin şarkıları için de teşekkür ederim.


Bir de sağolsun bugün Sibelynka'da gördüm ve dinlemeye başladım. John Mayer. Bayıldım. Bütün şarkıları iyi ve hatta dinlendirici. Şimdilik favorim Roll It On Home.


1 Film:

Bir dolu film izliyorum tabisi ama bence izlediklerim arasında ayın filmi bence çok eski bir filmdi. Piknik. Picnic. 1955 yapımı, başrollerde William Holden, Kim Novak. İkisi de mükemmel oyuncu. Ufak bir Amerikan kasabasına karizmatik bir adam gelir ve kasabadaki kadınların aklını karıştırır. Nefis film.

1 Kitap:

Bu ay okuduklarım arasında üç kitap favorim oldu. İki kızkardeşin hayatını anlatan Hayal adlı Türk romanı, uyuşturucu satıcısı olmaya çalışan bir oğlanın komik yaşamını anlatan Tanrı Hepimizden Nefret ediyor adlı Amerikan romanı ve başarısız bir fotoğrafçı kadının komik hayatını anlatan Kayıp Kuşak adlı Amerikan romanı.

Bu sevimli etkinliğe eski yeni bütün arkadaşlarım katılsın daaa biz de bişiler öğrenelim keşfedelim di mi amaaa.

46 yorum:

  1. Gayet yerinde olmuş bu etkinlik bence :) John Mayer harikaymış gerçekten oh miss... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      çok sevdim ben deee :)

      Sil
  2. Güzel etkinlikmiş. Nisanın sonlarına doğru ben de katılmak isterim.

    Şarkıları da dinleyeceğim birazdan, paylaştığın için teşekkürler Deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin.

      katıl ivit sen seversin bu tür etkinlikleri kii :)

      Sil
  3. Değişik etkinlikleri duydukça cevapları merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      evet de miii güzel oluyoor :)

      Sil
  4. Benim etkinliğin adı ancak bir kitap olur herhalde. Zira film ve müzik sıfır bende.

    YanıtlaSil
  5. Gördüğüm an o kadar mutlu oldum ki yazımın altına yazdığın Goodnight Moon şarkısını bir kaç gündür severek dinliyorum çok kısa zamanda filmi de izlicem mutlaka :)) Blog yazmanın en güzel yanı kesinlikle sevgi dolu insanlarla tanışmak iyiki sizi tanımışım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizem.

      eveeet sen de iyi ki bizimlesiin :)

      Sil
  6. Süper bir etkinlik olmuş, özellikle benim gibi bir film ve müzik delisi için :)
    Bu arada beğenmene çok sevindim Deep. Arada böyle sevdiğim müzikleri paylaşmak istiyorum bundan sonra da...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Müzik / Selda bağcan - dön gel birtanem ( hep dinlerim, ara ara )

    Film / Stajyer (2. Kez dün izledim )

    Kitap / Sarah Jio - Yağmur sonrası (yeni başladım )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      saool senin filmleri pek seviyom özellikleeee :)

      Sil
  8. Müzik: Farid Farjad(Bu aralar çok dinler oldum)
    Kitap: Çanakkale Mahşeri (Mehmet Niyazi)
    Film: Henüz izleyemedim.Nisan bitmeden belki izleyebilirim.
    Bunlarda benden olsun.:) Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. La La Land (Aşıklar şehri)ni izlemelisiniz..Ne olduğunu bilmek istiyorsanız " https://tr.wikipedia.org/wiki/A%C5%9F%C4%B1klar_%C5%9Eehri " buradaki kısa açıklamasını okuyun bence..Müthiş bi film.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      izledim filmi. okuycam tımams :)

      Sil
  10. Ne güzel etkinlik, bir sürü film öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe bağtır.

      di mi amaaa :)

      Sil
  11. güzel bir etkinlik olmuş, bir sürü kitap ve film önerisi alacağız ne güzel.....

    YanıtlaSil
  12. Canim bu muthis bir etkinlik katma degeri cok yuksek hazirlayan arkadasa da ayrica tesekkurler. Sen de ne guzel cevaplamissin iste ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      ivit demirşeker leydisi :)

      Sil
  13. Güzel bir etkinlik olmuş.Senin cevapların da dolu dolu olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      diyorsooaan :)

      Sil
  14. Görmüştüm gizemde ama yazıyı açmaya vakit yoktu senden öğrenmek varmış ne olduğunu: ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şapşik anne.

      ivit tatliş anneeesiiii :)

      Sil
  15. Bu tarz etkinliler güzel oluyor. Hem kendimizi sınıyoruz hm başkalarına fikir veriyoruz.

    YanıtlaSil
  16. Ben de teşekkür ederim :) <3.

    YanıtlaSil
  17. Muhteşem bir etkinlik! Hemen gideyim ben de yazayım. Bir sürü yeni müzik, film ve kitap öğrendim. Daha güzel ne olabilir?

    YanıtlaSil
  18. giysi kombini olur ya buda sanat kombini olmuş tarz valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      çok tarz yaparııım :)

      Sil
  19. Çok güzel❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Deepcim deepcim🎵 bugun instada cok sık sponsorlu kitap postlari gordum.aklima geldii hemen sana kostum geldim fistiiik💚❤ Sen de kitaplarini face de instada sponsorlu dondurseneee kizzz cok kisiye ulasirsin diye dusundum.iyi dusunmus muyum😂😂😂 mutlu keyifli haftasonlarin olsun deepciiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      sponsorlu hımmmm parayladır o yaaa. tık başına para alırlaar :)

      Sil
  21. İlginç bir bilgi vermek isterim:picnic filmi sinema tarihinde ilk defa 25.kare taktiğinin kullanıldığı film. Yani subliminal mesaj muhabbetinin babasıdır bu kült film. James Vicary, filmde saniyenin üçbinde birinde “Hungry? Eat Popcorn”, “Drink Coca Cola” yazılarına yer vermiş ama 25.karede. Dolayısıyla izleyici o reklamı göremiyor ama bilinç altına işliyor hiç beklenmedik anlarda. Filmin ardından patlamış mısır satışının yüzde elli, coca cola satışının da yüzde 18 arttığı tespit edilmiş. Başarılı denebilir o halde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      çok ilginç bilgiydi bu sağol yaaa pek severim böyle bilgilerii :)

      Sil
  22. Güzel bir etkinlikmiş ben de yapacaktım ama film kısmında takıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. loverk.

      :) heeey beşiktaşlııııı nabeeer :)

      Sil
  23. Ayy kizz fakirim mi diosuuun 😂😂 saka saka .. O oyle olmuyor toplam butceni sen belirliyorsun tatlim. Mesela 10 tl toplam butce giriyorsun sonra onu istersen gunluk 3 tl 2 tl ayarliyorsun gosterim basina aliyor ginluk 3 tl ile 1200 kisoye ulasiyorsun. Hesabindaki 10 tl bitince reklam duruyor. O sekilde minnak paralarla döndur sen reklamini .. Basit birsey canim bilenlere sor herkes yapiyor cok ta ucuz oyle bildigim gibi degil. Tabii parayi arttirdikca hedef kitle genisliyor. Bunu yap mutlaka fistiiik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      hımm aklımda olsun bakalım bi de onla mı uğraşcaaaaz yaaa :)

      Sil