19 Mart 2017 Pazar

LEGEND OF THE BLUE SEA


Romantik Kore dizilerinden.

Tarih de var efsane de aşk da. Ancak dizinin en hoş yanı romantizm kısmı. Tarihsel kısımları ve günümüzde geçen Mafya kısımları çok ilginç değil. Başroldekilerin uzun zamana yayılan aşkları ise çok tatlı.

Bir denizkızı bir çocuğu boğulmaktan kurtarır ve birbirlerine aşık olurlar ancak evlenemezler ve kız oğlanın hafızasını siler. İkisi yüzyıllar sonra yine karşılaşırlar ve yine aşık olurlar. Ancak yine aralarında engeller vardır.

Bu güzel dramda denizkızı ile kurtardığı soylu oğlanın aşkları mutlulukla izleniyor. Tarihsel kısımlar ve güncel aksiyon bölümleri hemen geçsin de konu ikisine gelsin istiyor izleyici. Denizkızı şehre gelsin ve oğlanla karşılaşsınlar, istiyor insan.

Fantastik aşk olarak izlenince pek keyifli. Diğer yan konular olmasa da olurmuş. Ancak oyuncular ve aralarındaki uyum iyi.

28 yorum:

  1. Lee Min Ho :3 İzledim ben bu diziyi ve çok keyifliydi ikisi arasındaki diyaloglar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe.

      bence de ikisi keyifliydi diğer kısımlar gereksizdii :)

      Sil
  2. Yarım bıraktım deep. 6. Bölümdeyim 1 haftadır merak edip açmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      ilk bölümler daha hoş zaten, sonra tekrar ediyor.

      Sil
  3. Kore dizilerini eskiden izlerdim.Ama bizim ufaklığın maceralarını izlemekten ona pek zaman kalmıyor.:)Eminim güzeldir.Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ay senin dizi daha güzeeel :)

      Sil
  4. Engelsiz olmuyor galiba böyle konular. Sınanmaları gerekir samimiyetlerinin diye düşünüyor sanırım senaristler :))

    İzlemek isterdim.Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      engel olunca daha tatlı oluyor demek kii :)

      Sil
  5. Ne güzel, kuzey filmlerinden üşüdükçe kore dizileriyle ısınmak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      evet valla çok güzel söylediiin ben de öyle düşünüyorum :)

      Sil
  6. Oh My Venus izlemiştim çok tatlıydı, müzikleri falan :)
    Yumuşacık, sıcacık öyle olsun hep :D Kore dizisi izlemek gelecek planlarım arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay.

      kore dizileri yumuşak masum tatlı saf yaa :) iyi planmış evet :)

      Sil
  7. Lee MinHo varsa kesin izlenir😄

    YanıtlaSil
  8. Kore dizileri fena sardı beni deep :) Vizeler olsun bitsin de kafamı bununla dağıtayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      ben de grimm ve moonlovers izlicem bakalım :)

      Sil
    2. Sen izle de beğenirsen bende izlerim :))

      Sil
  9. Güzelmiş konusu çok değişik. Kore dizileri güzel oluyor Deep televizyonlarda ki Türk dizilerinin de yarısı kore uyarlaması 😀.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehra ertuğrul.

      kore dizileri çok seviyom ben dee :)

      Sil
  10. İlk bölümünü izleyip devamını getirmemiştim. Çok aman aman gelmemişti ama şimdi senin yorumun yeniden bir heveslendirdi beni :D Tam yazın izlemelik aslında. Bakalım finallerde sağ çıkabilirsem... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde türker.

      evet yazın iyi gider bak iki başrol çok tatlı yaa :)

      Sil
  11. Deep ben tarihi kısmı daha çok sevdim hatta keşke tarihi daha fazla olsa keşke dedim , gerçi halen bitmedi boynu bükük bekliyor :D gianna jun çok eğlenceli kadın ben lee min ho sevemiyorum pek ama ona rağmen gianna jun için izlenir bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ben tarih kısımlarında sıkıldım ama romantikleri sevdiim. izlenir evet denizkızı çok tatlıııı yaa :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      evet iki başrol çok tatlıydııııı :)

      Sil
    2. Başroldeki oyuncu sevdiğim oyunculardan. :) Lee min ho'dan iyileri var şimdi

      Sil
    3. yürüyen balık.

      peki :)

      Sil