7 Mart 2017 Salı

KAPIDA


Güvenlikçi olunca her yere gönderirler. Altı gün mesai, nöbet, bir gün izin.

Kapıda, plaza çocuğu Berkcan’larla Beren’leri görürüm en çok. Onları görünce Bakırköy’de Cumhuriyet Meydanı’nda paten kaydığım günler gelir aklıma. Liseli ergenlik daha tatlıydı tabii.

Plazada kapı beklerken bir keresinde bir adamdan çok korkmuştum. Vuruyordum az daha adamı. Motorlu kurye idi adam. Geldi bana, şu paketi tutar mısın, dedi. Güvenlikçiden böyle şey mi istenir. Belki, kız oluşumdan güç aldı, kibar olurum diye düşündü herhal.

Sürdü, hızlıca gitti. Bacaklarım titredi, bomba sandım. Kanım çekildi, silaha doğru elim gitti, sonradan hemen geldi neyse ki adam. Dosya kutusuymuş. Dedim abi, sen mermiye kafa mı atmak istiyorsun? Birine bişi dicektim ondan gittim geldim dedi. Ya dedim abi, ağlattın beni anneme götür. O da aklınca espri yaptı, “anneme götür dedi, Hamdi beyin son teklifi 2 konserve ton balığı”.

Bu akşam şey yapayım kendime. Karides salatası. Turp, havuç, karidesleri kes, dilimle kızart, karıştır limonla. Jumbo karides olacak. Belki kızıma da yediririm. Kızım Chelsea. Jako papağanım. Beni en çok o sever. Anamdan bile kıskanır niyeyse. İşten gelince sesimi duyar çığırır. Benim uslu bambamım o. Fred Çakmaktaş’ın kızı var ya Bambam. Eve gidince panduflarımı giyip Çelsa ile sohbet ederim.

Bir de diyorum köpüş alayım, ismi Reks olsun.

36 yorum:

  1. nasıl bağlıyorsun konuyu, berkcanlardan, pakete, karides salatasından bambama:) pes diyorum ama okuyorum he, burdayım:) (göz döndürme ikonu)

    YanıtlaSil
  2. Kedi de al . Ama karides yedirme ;)

    YanıtlaSil
  3. Evet evet kedi alsana,bi soksan eve daha ayrılamazsın.Benim eşim güneşim hem tiksinirdi,hem korkardı kedilerden,annesi öyle öğretmiş.Şimdi Çapi yatağa gelmeden uyuyamaz.Hatta iki tane al,biri Sade olsun,biri Derin,kahve telvesini kutluyorum bu öneriden dolayı.Zor tabi güvenlikçi olunca,herkes sana güveniyo,sen de sana güveniyon,zor,çok zor 😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      hihi komikçiiii :)

      Sil
  4. Sen mermiye kafamı atmak istiyorsun 😁 köpüş ismi güzelmiş çok güzel olmuş yüreğine sağlık güzel insan 😊

    YanıtlaSil
  5. Güvenlikçi olmak zor zenaat azizim... Hırlısıyla ayrı, hırsızıyla ayrı uğraş, anlayışlısına ayrı, mankafalısına ayrı laf anlat. Neyse Chelsea var da stresini alır biraz. Ama reks de olmalı. Olmalı yani :D

    YanıtlaSil
  6. Yaaa çok çok güzeeel :) Nereden geliyor böyle harika öyküler aklına Deeeep ^_^

    YanıtlaSil
  7. Bir anda hekayəmi, gerçəkmi? - çaşdım qaldım. Chelsea falan... Xarici bir ədəbiyyat nümunəsimi?- deyə düşündüm. Allahdan yorumlara baxınca anladım deyəsən:)Yəni mənim üçün Sadə deyil, mürəkkəb bir yazı oldu :))) Kocccaman sevgilərrr♡♡

    YanıtlaSil
  8. Bambam erkekti. Kız olan Çakıl'dı.

    YanıtlaSil
  9. Güvenlikciye yakisti sanki reks olur yani deeps ama senden daha orjinal isimde çıkar bence 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      de mi amaa :)

      Sil
  10. Chelsea da Reks'i çok sevecektir mutlaka. Belki de o başka bir ad düşünecektir.Çocuklar da söz sahibi olmayı severler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      evet doğruuuu :)

      Sil
  11. Papağının bir resmini paylaşsana :) Mhabbet kuşunda çok tatlı ama instagramdan biliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Ya ben niye evde bir hayvanın sorumluluğunu alamıyorum. Tembelliğimden sanırım. Akvaryum temizlemek, kafes temizlemek ya da çıkıp dolaştırmak falan bana göre değil. Ama kızlarım için beslemem lazım.
    İmrendim sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      çok haklısın ki zor iş :)

      Sil
  13. Konu konuyu açmış gibi ne güzel okudum yaa. Bi de yorumları okuyunca kedi geçtiğinii gördümm,ah bende çok istiyorum bir kedim olmasını *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      alırsın ki bi ara :)

      Sil
  14. Uzun yazıları pek okuyamıyorum ama Deep seninkiler bu kadar kısa olup da bu kadar çok şeyden bahsediyorsun yaa aslında hem şaşırıyorum hem de şaşırmıyorum senden dolayı.

    YanıtlaSil
  15. Merak içinde okudum devamı gelmeli deep .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      hımmm olabiliir :)

      Sil
  16. Galiba bağla bahçeyle meşgul ki mevsim gereği Mandıra Filozofu yorum bırakacak zaman bulamamış.

    Oysa uğrayabilseydi ne diyeceğini biliyoruz hepimiz de;

    "Canlıların kendi doğal ortamlarından ve türdeşlerinden koparılıp onların kendilerine yaptıkları yuvalara hiç benzemeyen apartmanlarda çoğu kez insanların oyuncağı yerine konularak hapsedilmekerine K-A-R-Ş-I-Y-I-M!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      eveeet haklısııın :)

      Sil
  17. blogunuz izlemeye aldım sizide bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendini geliştir.

      hoşgeldiin aramızaaa :)

      Sil
  18. Korku panik öyle birşey ki ister kız ister erkek olsun çelik gibi gözüken insanın bile ayak bağını çözer :)
    Birde çok ağır gözüken insanların yumuşacık kalbi vardır yada kabadayı gözüken bir adam çok duygusal olabilir mesela hatta aslında hep öyle gülenden kork valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ha haa tamam korkarıız :)

      Sil