10 Mart 2017 Cuma

KADIN ŞİİRLERİ


Biricik blog arkadaşlarımızdan, zekası, aklı, hayalleri, rüyaları ile güzel yazılar yazan ve birkaç yıl önce de ilk romanını yazan arkadaşımız, bu Vincent Konağı adlı romanıyla bizleri şaşırmıştı.

Vincent Konağı, içinde korku, gerilim, gizem, büyü de olan bir fantastik roman idi. Fantezi roman. Fantazya. Roman esrarengiz bir tarzda devam ediyor ve sonunda ise hepimizi şaşırtıyordu. Yani romanın sonu başından bile daha iyiydi. Bu tür romanlarda son hep hafif kalır. Ama Vincent Konağında öyle olmuyor.

Sevgili Hale Nur Durmuş, yani bizim çingu Sessiz Gemi ya da Kavanozdaki Beyin, yazmaya devam ediyor. Bu kez de bir şiiri Kadın Şiirleri Yıllığında çıktı. Arkadaşımızı kutluyoruz, ayrıca, şiir, öykü, roman gibi türlerde birçok başarılı, bizleri mutlu eden eserler çıkarmasını bekliyoruz.

26 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      eveeet bence dee :)

      Sil
  2. Senin aracılığınla ben de kutluyorum Kavanozdaki Beyin'i. Başarıları hep sürsün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      işallah amin :)

      Sil
  3. Böyle yazmayı seven başarılı insanlar ne güzel bu arada blogsemti artık yayınlarımızı çıkarmayacakmış sevgili Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgen.

      evet yazsınlar de mii. :) semt artık teo'nun kişisel blogu oldu.

      Sil
  4. Çalışmalarını da,üreticiliğini de kutlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hale'nin geleceği parlak işte :)

      Sil
  5. Tebrikler :)

    Hiç yeteneğim yok şöyle elime alıp gösterebileceğim ; imrendim yahu ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      fotoğraf ve yemek yeteneklerin var ayolcuum :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      di mi amaaa :)

      Sil
  7. Aa okumuştum ben o kitabıı, çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      vincent di mi ivit şaaneydi :)

      Sil
  8. Deepsiii çingusuuu çakıltaşısıı yaaa ne güzel şeyler söylemişsin ne diyeceğimi bilemedim mutlu oldum çok çok iyi ki varsın ki amaaa iyi ki çingumsuuun :) bissürü bissürü kalp ^^
    Şey ne diyecegimi bilemiyorum gercekten yorum yapan arkadasları da okudum teşekkür ederim hepsisinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ay sensin iyi ki var olan çakıltaşı çinguuuuu :)

      Sil
  9. Tebrik ederim 🍀💐💚 vincent konagini alayim senin kitapla beraber deepcim.😍 Ayracin halloldu mu ki acaba? bilgin var mi canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      konak nefis roman valla. ayraç daha bilmiyorum sölerim sana ben :)

      Sil
    2. tamam canım ayracı beklemeye gerek yok ohalde ohalden çıkamadık bir türlü :D ay gece esprisi geldi birden :) tamam gizem mizem yok :) okuyunca anlaşılıyor felan dedin sanki ben de onu öyle mi anladım ki.neyse tamam anladım;) bende ;)

      Sil
    3. demirkadın demir.

      ha haaaa ohal :)

      Sil
  10. Blogger dünyasında henüz yeniyim ama böyle güzel haberler duymak, bu kişiler adına çok sevindiriyor beni. Kutlar başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      eveet ne güzel de mii :)

      Sil
  11. Mutluluğa doyamıyorum sayenizde sizler yazın hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ama sen de bizi mutlulukla dolduruyorsun kiiii akıllıım :)

      Sil