13 Mart 2017 Pazartesi

HAZIR TEMA


Hazır Tema konusu biz blogçuları ilgilendiren bir konu. Birçok arkadaşımız blogunu hazır temalar yoluyla güzelleştirmek istiyor. Bizler blog yazıyoruz ama genel olarak çoğumuz blogumuzun temasını değiştiremiyoruz, bu konuda teknik bilgimiz yok.

Blogunu hazır olmayan temalarla değiştirmek isteyen de var elbette. Bu da ayrı bir teknik bilgi gerektiriyor. Bu daha zor, çünkü öğrenmek gerekiyor. Bizler kod yazmayı bilmiyoruz, sadece blog yazıyoruz. 

Ancak, bu hazır temaları kullanmak da olası. Belki biraz çalışmak ve öğrenmek gerekiyor. İnternette hepimiz, Google yoluyla hazır temaları bulabiliriz. Bu temaları uygulamak da zor değil, isteyenler için. 

Blogger hazır temalarını blogumuza uygulayabilmek için gerekli tüm aşamaları son haftalarda sevgili Sosyal Medya Kafe arkadaşımız blogunda resimli olarak anlattı. Beş yazı halinde tüm aşamaları bizlere sundu. Bunları izleyerek bizler de blogumuza yeni bir görünüm kazandırabiliriz.

Arkadaşımız ayrıca, takıldığımız konularda bizlere gönüllü olarak yardım ediyor. Bu temaları indirmek elbette ücretsiz. Yardımlar da öyle. Her aşamada bize yardım ediyor Sosyal Medya Kafe.

Altta onun blogundaki ilgili yazıların linkini veriyorum. Sizler de okuyabilir ve üzerinde çalışabilir ve arkadaşımıza aklınızdaki soruları sorabilirsiniz.






Bu linklerde indirme, yükleme, Türkçeleştirme, şablon düzenleme gibi bütün detaylar resimli olarak anlatılıyor.

Ayrıca, son günlerde çok sevgili arkadaşımız Deli Kızın Bohçası Derya, kendisi çalışarak bloguna bir hazır tema yükledi. Onunkini de görüp ona da sorularınızı sorabilirsiniz.


52 yorum:

  1. Tesekkürler canim bana da yer verdigin için. Biraz ilgilenip ugrasinca oluyor. Temel bazi seyleri ögrenmemiz lazim baskasi bizi kandirmasin diye.

    YanıtlaSil
  2. Çiğdemler çok güzel. Hangi ormandan ya da korudan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ay yazıda derya var ya o çekmiş ondan aldım, onun orası avusturya :)

      Sil
    2. Yakınlarda olsaydı hemen resimlerini çekmeye gidiyordum :)

      Avusturya'da kışın bulunmuştum. Çiçek değil soğuk vardı...

      Sil
    3. acemi demirci.

      ankara gibi he :)

      Sil
  3. Paylaşıma teşekkürler... mutlaka okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine öztürk.

      evet yaaa faydalı işteee :)

      Sil
  4. Hobaaa ne guzel bir paylasim😍😍😍

    YanıtlaSil
  5. ben lazım olanları google amcaya sormak suretiyle düzenlemiştim hala da tam memnun değilim görüntüden bir gün tekrar cesaret edip bu siteden yardım alırım artık baya detaylı anlatmış teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme projesi.

      evet al tabisi ki yardıım :)

      Sil
  6. Sürekli hazır tema kullanan ve sıkıldıkça değiştiren biri olarak söyleyebilirim ki bu bilgiler can kurtarır can! Birkaç ipucu ile hiç bilmiyorum dediğimiz şeyi yapabilir hale gelebiliriz.

    YanıtlaSil
  7. Ya tabi hazır temalar çok çok güzel ama ben pek güvenemiyorum maalesef.Virüsten falan korkuyorum açıkcası deep❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simli.

      virüs bak sosyal medya kafeye sorsanaa :)

      Sil
  8. Bende yakaladım.bi tane işte oldu olmadı idare ediorm deeps :) cahillik zor zanaat evladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      olsun güzel seninkiiiii :)

      Sil
  9. Kır çiçekleri yüzünü göstermeye başladı değil mi? Ne güzel.

    YanıtlaSil
  10. Tema demeyın bana ya zaten zor yazıyorum bır de tema degıstırecek enerjım yok kı.... Kaldım ben ılkel teknolojıde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize her yer okul.

      ha haaa ya seninki güzel ki düşünmee :)

      Sil
  11. Bu alemde hiç dedikodu,nifak,itiş kakış,çekememezlik olmasa keşke.Ama işte,insanın olduğu her yerde var.Sosyal Medya Cafe en güzel cevabı bilgilerini ve emeğini koşulsuz paylaşarak veriyor,yazmıştı daha önce bunu yapacağını ve yaptı.Bize de helal olsun demek kalıyor👏👏👏👏

    YanıtlaSil
  12. Ben de değiştirmek istiyorum ama gözümde büyüyor. Bir ara çok sorun yaşamıştım. Cesaretim kırıldı açıkçası:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      bence de karışık bişi yaa :)

      Sil
  13. yaa bilmiyorum da hazır temalar bana duygusuz geliyor))
    ki ben de bir ara kullandım. ne kadar basit o kadar samimi gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tehlikeli tuval.

      sade iyidiiir :)

      Sil
  14. ben de blmiyorum bir arkadaşıma hazırlattım kendi yaptığım hiç güzel olmamıştı tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      şimdiki güzel seniin :)

      Sil
  15. Blog yazarı olarak bilinmesi gereken ufak tefek kodlar var. Sık sık tema değiştirenler veya uzun zamandır blog yazanlar bilir. En azından nasıl türkçleştirileceğini ve eklentiler ekleneceğini bildin mi kimseye muhtaç olmazsın. Bu bilgiler ile bilmeyenlerde temasını düzenleyebilir. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğuş.

      eveeet doğru tabisi :)

      Sil
  16. Bloggerlar adına paylaşımların için teşekkür ederim :)
    Takıldığınız,yapamadığınız hangi bölümse yorum yazdığınızda birebir yardımcı oluyorum.
    Bir çok bayan arkadaşımız Blogger hazır temalar yüzünden kandırıldı.Bazı kişiler kişiye özel tasarlıyorum diyerek 250 TL -300 TL gibi fiyatlar ödediler.Maillerini çalanlar,kullananlar oldu.Bu anlatımları adım adım takip edip uyguladıklarında kendileri değiştirebilecek,ben de elimden gelen yardımı yapmaya çalışcağım.
    Deep senin paylaşımcı yüreğini seviyoruz 😇

    YanıtlaSil
  17. Ya ben de sürekli tema değiştirenlerdeyim hatta daha geçen gün baştan aşağı değiştirdim ama yine de böyle köklü bir değişim yapabilecek kadar kodlarla uğraşmaya üşeniyorum galiba biraz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      evet değiştiriyon sen yazılar küçük olmuş di mi şimdiii :)

      Sil
  18. Bende bloğu ilk açtığımda baya araştırmış kendimce bişeyler yapmıştım. Çok bloğumun şekliyle oynamak istemiyorum ona bişey olur korkusuyla ;)
    En güzeli sürekli aktif olmak ve bolca yazı yazmak değil mi Deepcim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklu hayat.

      eveet yazmak tabisiii en önceee sona da yorum yanıtlamak bi de zaman oldukça blog okumak ve yorumlamak. şekil bence de pek önemli sayılmaz :)

      Sil
  19. Bir kişi yaptıysa herkes yapabilir.O zaman biz de Deryayı örnek almalıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ebeeet iştee :)

      Sil
  20. Hepsini de okudum. Sıra uygulamaya geldi. Yakında inşallah :)
    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      hadi işallah yaparsııın :)

      Sil
  21. Çok faydalı bir paylaşım Deep. Ben de bir dönem şablonlara vakit harcamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      karışık işler yaa :)

      Sil
  22. temamı Sinem yapmıştı , değiştirmeye kıyamam .:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      kıymaaaa, kıyma çok paalııı :)

      Sil