5 Mart 2017 Pazar

BELKİ BİR GÜN UÇARIZ




Aylin Balboa

Kitabın ismi ne güzel değil mi? Yazanın ismi de ilginç ayrıca.

Ünlü Rocky Balboa gibi. Türkçe’de ona Rakı Binboğa da derler. Kitabı yazanın soyadı da öyle.

Yazar aramızdan biri, net dünyasında yani. Bu ilk kitabı şimdilik. Nette bir okur kitlesi de var.

Kitap kısa yazılar, öyküler, öykücükler halinde. Birbirinden bağımsız öyküler ancak genelde bir bütün oluşturur gibiler. Hepsi birlikte bir yaşam öyküsü oluşturuyor.

Kelime oyunları çok ve sevimli. Minik minik mizah var. Minik zeki buluşlar. Mizah dolu olmasına rağmen kitap bir hüzün tadı bırakıyor.

Keyif veren güncel bir dil.

Not:3/4


Arkadaşımız aynı zamanda blogger.


32 yorum:

  1. Uçar mıyız bir gün gökyüzünde? ^-^ Böyle bir imkanımız olsa keşkee *-* Ne güzel olurdu dimii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      ayy ben de isterim tabisi :)

      Sil
  2. Merhaba,

    Yazının başlığını okuyunca kendi kendime şöyle dedim:
    "Valla ne güzel olur!"

    Güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      valla bence dee :)

      Sil
  3. adı ilginç hakikaten okunabilir...

    YanıtlaSil
  4. aa yazarı çok duymuştum ama blogger olduğunu bilmiyordum, okumak istediklerim arasında, teşekkürler Deep'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      hoş yazmış okunur yanee :)

      Sil
  5. Aylin Balboa'yı Kafa dergisinden tanıyorum. Orada yazıyor şu an. Kitabının çıktığını duyamadım ama bundan önce blog yazarıydı. :) http://entel-dantel.blogspot.com.tr/ arada hala yazıyor olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar morghulis.

      ivit ivit dergilerden biliyom ben de. pek yazmıyor artık blogunda :)

      Sil
  6. Sen tavsiye ediyorsan tamamdır,okunur ;)

    YanıtlaSil
  7. Yaa kapağı da, adı da çok ilgi çekici zaten, konusu da ilgimi çekeceğe benziyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      ivit çeker sanıyoruum :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      ay sen de tatlı annesin amaaağğ :)

      Sil
  9. Listeme ekledim:)
    Tavsiye üzerine kitap almayı severim.
    Mutlu haftalar dilerim deepcim.

    YanıtlaSil
  10. Ya kesinlikle bu kitabın ismi neden bu kadar güzel? Uçmayı isteyen biri olarak çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  11. Kitap adı bile olsa bende uçmak havacılık ile ilgili çağrışım yapıyor. Konu o olmadığından aklıma gelen uçuş türlerini yazmayayım.

    Yazarın emeklerine sağlık :)
    Sana da tanıttığın için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ha haaaa haaaa :)

      Sil
  12. Herkes uçarsa; gökyüzü de kirlenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      hımmm senin bakış açıın hep denişik oluyo zatensii :)

      Sil
  13. önceden takip ederdim bu blogu.çok gülerdim.acıklı şeyleri bile komik anlatırdı.uzun zaman olmuş bakmayalı.
    yolu açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysan.

      ivit iyi yazıyor ivit senin gibii :)

      Sil
    2. yaaa deep,bak arada ben de şımarıyorum.yazdıklarımı anlıyorsun yaa(bazen anlaşılmıyor yaa).senin bu yumuşak ,sevgi dolu kalbin..ne diyebilirim ki.

      Sil
    3. aysan.

      ama iyi yazıyon ki gerçekten yani.

      Sil
  14. Maşallah, bloggerlərin kitab çıxarması çox mutlu edir məni. Gələcəyə dair bir ümid yaranır içimdə :) Blogu ziyarət etmək lazım. Təşəkkürlər Deepcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      pikiş ciciş umman :)

      Sil
  15. Ben duymamistim. Uzaklardan anca bu kadar yetisiyorum. Gidip bakayim bloguna 😊

    YanıtlaSil