20 Kasım 2016 Pazar

STRANGER THINGS


Tuhaf, garip, değişik şeyler anlamına gelebilecek dizi bir doğaüstü, bilimkurgu, korku dizisi, daha doğrusu gizemli dizilerden.

Biraz efsanevi X Files havası var, yani gerçek orada dışarda bir yerlerde, biraz da Jordskott havası, bir çocuk kaybolduğu için, biraz da Sense8, paranormal olaylardan dolayı. Baştan sona heyecanlı, esrarlı ve finali de çok iyi. İkinci sezonunu heyecanla bekletiyor.

İki de eski oyuncu var ünlülerden, Winona Ryder ve Matthew Modine. Dizinin konusu, müziği, atmosferi, her şeyi yerinde ve hatta sevimli de.

Hareketsiz bir kasabada bir çocuk kaybolur. Annesi de peşine düşer. Ancak çocuk hem çok uzakta hem de çok yakındadır. Çocuğa ulaşabilmek için farklı güçler gerekir, farklı yetenekler.

Dizi, klasik bir Dean R. Koontz romanı havasında. İzlemeye başlıyorsunuz, ne olduğunu bile anlayamadan dizi bitiyor, yani nefes almak bile zor, ideal dizi işte, dizinin içinde siz de bir kahraman oluyorsunuz.

Tam turşulu puding. Çok tatlı ama yüreğinizi ağzınıza getiriyor.

57 yorum:

  1. Blogumu açamıyorum ama yazıları okuyabiliyorum.Valla anlamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      anladım başka blogları okuyup yorumlayabiliyorsun ama kendi bloguna yazı yazamıyorsun. bir sorun vardır evet. sordun mu o arkadaşlarımıza, yanıt geldi mi?

      Sil
    2. Mesaj olarak sordum ama henüz bir cevap gelmedi.Anlamadım yani :(

      Sil
    3. daha mutlu yaşam.

      çözer o arkadaşlardan biri bugün yarın olur endişe etme.

      Sil
  2. bu turşulu pudingi merak ettim doğrusu :)

    http://hayatakarsidurmak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayata karşı durmak.

      oooo tekrar hoşgeldiin bekliyoduuum. turşulu puding ben de merak ediyom zateen :)

      Sil
    2. altyazılımı acaba ben pek sevmiyorum alt yazılı olanları öz Türkçe olmalı

      ayrıca yorumunu okudum çok teşekkür ederim zaman buldukça yazıyorum bazen 2 bölüm oluyor işte ara verince

      Sil
    3. hayata karşı durmak.

      dizilerin türkçe dublajı var mı diye bi kontrol etmen lazım yaa :) hikaye başarılar :)

      Sil
    4. sanırım yok çoğunun :)

      Sil
    5. hayata karşı durmak.

      bi bakıyım hiç türkçe izlemedim de kontrol ederim :)

      Sil
    6. hayata karşı durmak.

      http://hdfilmaz.com/stranger-things-1-sezon-turkce-dublaj-izle.html#

      dizi ararken şöyle yaz gugula: "stranger things türkçe dublaj izle" ve sonra çıkan sayfaları tek tek kontrol et tımams mı :)

      Sil
    7. tımams olduuuuu çok teşekkür ederim zahmet verdim efendim

      Sil
    8. hayata karşı durmak.

      olmadı ki zahmet :)

      Sil
  3. Deep ;)
    Sense 8 ah ne diziydi oooo
    Pek stranger things izlerken pek sense8 tadi alamadim belki ama Eleven bir başkaydı ona bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      ivit ivit çok tatlı oooo :)

      Sil
  4. Çıktığı gün neyin nesi, bir göz atayım deyip bir hafta dolmadan bitirdiğim dizi :D Ayrıca Winona Ryder'ın performansını ağzım açık izledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tayfun uzunhan.

      çok doğru oldu bu yorumuun :)

      Sil
  5. oğlum seyrediyor 8 bölümmüş galiba izleyeceğim ben de kesinlikle merak ettim..

    YanıtlaSil
  6. İki günde izleyip bitirmiştim, 2. sezonu bekliyorum. Sense8 i de seni okuyunca hatırladım. 2. sezona bakayım dedim 2017 deymiş :))) Bu ara favorim Chance. Hugh Laurie oynuyor ve yine harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe bağtır.

      chance izlemedim bi bakıyim :)

      Sil
  7. Varsa bir turşulu puding alabilir miyim? :D Tam benlik kafa yakan dizilerden şu okul temposundan kaçış olarak bakılabilir :*

    YanıtlaSil
  8. Güzelmiş, kafa dağıtmak için ideal akşamları..:)

    YanıtlaSil
  9. pek dizi sevmem ama paranormal olaylı filmleri severim.. izleyeceğim bakalım nasılmış..

    Kalemin dert görmesin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer.

      heey filmcimiz gelmiiş :)

      Sil
  10. Turşulu puding deyince aklıma direkt benim midesiz sarı fırtına geldi. Herşeyi üst üste yiyebilme becerisine sahip kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      iştahlı deseneee :)

      Sil
  11. Winona Ryder'ın olduu bir yapım nasıl mükemmel olmasın zaten? ve Mike'ın tatlışlığı, öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir o kadar farklı.

      ivit ivit :)

      Sil
  12. Yazmasan, dizi diye bir şeyler olduğunu hiç hatırlamayacağım. Teşekkürler bu yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      haberin oluyo işteeee :)

      Sil
  13. İlgimi çeken bir konusu var... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      iyi dizi vallası :)

      Sil
  14. Ya ne diziydi , bir gecede izledim bende , ikinci sezonu var sanıyordum ben ama daha yayınlanmamış nasıl bekliyicem bilmiyorum :D Hehehe arkadaşıma da zorla izlettim sonra son iki bölümü birlikte izledik , o korkar böyle şeylerden , bana kızdı niye korkunç şeyler izletiyorum diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      son bölüm korkunçtu amaa :)

      Sil
  15. Bu Winona Ryder Johnny Depp'in eski manitası değil mi yahu? kadro güzelmiş konuda ilgimi çekti. Vaktim olursa neden bakmayayım. güzel yazıydı ellerine sağlık Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye.

      iyi dizi izlee :)

      Sil
    2. Sen öyle diyosan listeye aldım canım. Teşekkürler:)

      Sil
    3. sümeyye kip.

      dizi istediğin zaman gel bana ben sölerim büssürüü :)

      Sil
    4. Tamam canım bit diziye Başlamak istediğinde öneri rehberim sensin artık. Anlaştık 👍 ;)

      Sil
  16. Yaa ben bu diziye başladım, iki üç bölüm izledim... Oyuncular mütüş, atmosfer süper, gizemli esrarlı olaylar filan ama ben o yaratığı gördüğüm an diziden soğudum. Hiç sevmiyorum böyle yaratıklı canavarlı korku şeylerini, korkutmuyor beni yani, gülesim geliyor. seveni çok ama, başarılı bir yapım.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde türker.

      korkmasan da izleyebilirsin kiii :)

      Sil
  17. Güzel bir diziye benziyor ama benim bunlar için hiç vaktim olmuyor deep 😔. Bu arada turşulu pudingi pek bi merak ettim, gerçekten 😄.

    YanıtlaSil
  18. İşte bana bunlarla gel :) Bu sefer benlik dizilerden birini tavsiye etmişsin ba-yıl-dım ! Deep sen ne kadar çok dizi biliyormuşsun ya maşallah dedim okurken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      her gece bir sezon bitiriyom yaaa :)

      Sil
  19. Bu aralar ismini çok sık duyduğum bir dizi iyice merak etmeye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      ooo benim blogda dizi çok istediğin zaman bi bak seçersin ki :)

      Sil
  20. muhteşemdi sezonu 3 günde bitirmiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alonenes nesli.

      ivit güzeldi tabii :)

      Sil
  21. Böyle esrarengiz seylwri severim ama vaktim yook.

    YanıtlaSil