25 Kasım 2016 Cuma

LIE TO ME


Bana Yalan Söyle anlamına gelen dizide Amerikan sinemasının güçlü karakter oyuncusu ve en saygın oyuncularından Tim Roth başrolde inanılmaz iyi oynuyor. Hani izlerken insanın ağzı açık kalıyor ya öyle işte.

Roth, bir ekibin başında, dört kişilik bir ekip bu. Ekibin işi suçluların ve suçlu adaylarının yalanlarını saptamak. Yüzlerinden, gözlerinden ve beden dilinden insanların yalan söyleyebildiklerini anlıyor bu dört kişilik ekip.

Üç sezonluk dizi hep enerjik, heyecan hiç düşmüyor, tempo eski dizilerden 24’e benziyor. Her bölümde ekip bir iki olayı çözüyor. Olayların içine ekip de giriyor, ister istemez onlar da tehlikeli olayların içinde buluyorlar kendilerini.

Ekibin özel hayatını da izliyoruz bu arada. Kendilerinin hayatları da karıştıkları olaylar gibi iniş çıkışlı. Çözdükleri vakalar da ilginç zaten. Polisle, FBI ile ortak çalışıyorlar çoğu zaman, çünkü hepsi kriminal davalar.

Başlayıp aralıksız izlenecek dizilerden. Çok kendine özgü.

49 yorum:

  1. Ben çok sevdim bu diziyi:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hemen izleyeyim,tam benlikmiş bu dizi,sağol cınım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim,beden dilini okuma sempozyumları vardır,bir dümya paradır.Ahan da bedavadan ders sana,hem de izlemesi de zevkli.Sağol yavrucuğum.Bu tür bildiklerini paylaş böyle,yaşlı anacığın nasiplensin.😘

      Sil
    2. sevda şahin.

      piki anneciğim :)

      Sil
  3. Ya bu benim Sherlock'dan sonra en severek izlediğim dizilerdendir ♥

    YanıtlaSil
  4. bir kaç gün önce arkadaşım da önermişti bunu bana. şimdi yine karşıma çıkmışken bakayım biraz. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel de, ne zaman fırsat bulup seyredeceğiz bütün bunları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      ha haaa her şey bir arada olmaaaz hocam :)

      Sil
  6. Aaaa yazmışsın bile ne hızlısın deep ^^ Polisiye en sevdiğim tür benim bakarım ben buna bir ara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      günde bir sezon izlersen oluyo :)

      Sil
  7. Yalandan nefret ediyorum. İnsan pis işlere bulaştığı zaman elbette kendini kurtarmak için yalana vaşvuracak. En iyisi kötülüklere bulaşmadan yaşayabilmek.

    YanıtlaSil
  8. Adı na bakınca merak ettim. Söylüyorlar m peki yalan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      türkler kadar değil tabiii :)

      Sil
  9. Dizilerim arasına girdi buda😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenibir post.

      ne diziler var di miiii :)

      Sil
  10. Foster ile çok yakışıyorlar yaa :)

    YanıtlaSil
  11. İzleyeceğim bir ara tamamdır. ^_^

    YanıtlaSil
  12. Dizi izlemeye hala alışamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      o da olmayıversiin :)

      Sil
  13. deep seni bir mime davet ettim :) seversin seeeeennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilayda şen.

      tımıms şekerişkoo :)

      Sil
  14. Mentalist dizisini izliyordum. Bütün bölümleri tamamladık. Bunu sıraya koyabilirz.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim düşova.

      ah mentalist vah mentalist :)

      Sil
  15. Neredeymis özgürlük Savaşçısın ailesi :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgürlük savaşçısı.

      ayyyyyyy ciciii :)

      Sil
  16. Kesinlikle potansiyeli yüksek olan bir diziydi ama bazı şeyler yüzünden erkenden bitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      aaaa erken mi bitmiiş :)

      Sil
  17. Sevdiğim tarz :)
    Mentalist te 4.sezondayım Patrick Jane hayranı oldum :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir özellik keşke herkeste olsa o zaman kimse birbirine yalan söyleyemez değilmi deep :). Güzel bir diziye benziyor. Tavsiye için teşekkürler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehra ertuğrul.

      ay sen ne zaman dizi izlicen de mi yaa :)

      Sil
  19. Süper bir diziydi yaa. Bitince çok üzülmüştüm. Bir de acayip kafalara girmiştim, sanki bende o mimikleri çözecekmişim gibi :D

    YanıtlaSil
  20. İlk sezon Tim Roth'a alışmaya çalışarak gecti. Sinema filmlerinden tanımıyorum henüz. Kasıntı hallerine hasta oldum. Ama sonra fena alıştım. Şu an film çevirsede izlesem modundayim.
    Bir de filmin bir bölümü günlük hayatıma damga vurmustur. Ne zaman yerde çocuğumun oyuncaklarını gorsem, dizide oyuncaklara basıp merdivenden yuvarlanan anne gelir aklima:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      anladım :) tim roth çok iyi tabii :)

      Sil
  21. Teşekkürler paylaşım için Deep...

    YanıtlaSil
  22. kendime dizi arıyordum bakıyım bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alonenes nesli.

      ohooo bende ne diziler vaar :)

      Sil
  23. Hemen izleme planıma aldım :) teşkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      iyi dizi iyi gidiyo :)

      Sil
  24. ilgimi çekti ilk fırsatta izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavianne.

      nefis yaaa. shameless da kaçırmaaa :)

      Sil