3 Kasım 2016 Perşembe

FİLM SEÇKİSİ 8



EN MUTLU OLDUĞUM YER

Kağan Erturan, 2010, Türkiye

Bir yol filmi. Ege’de, Foça’da, İzmir’de geçiyor. Bir kız ile erkek, ani bir kararla yollara düşüyor ve kızın eskiden en mutlu olduğu yere gidiyorlar. Hoş film, Amerikan yol filmlerini andırıyor biraz. Not:3/4

İNSANLAR VE TAVUKLAR

Maend & Hons

Anders Thomas Jensen, 2015, Danimarka

Tuhaf filmlerin yönetmeninden yine Mads Mikkelsen’li bir film. İki kardeş ailelerini keşfe giderler. Aileleri şaşırtıcı derecede tuhaftır, tek bir normal insan bile yoktur, hepsi birer genetik harikasıdır. İlginç yönetmen, ilginç film. Adem’in Elması adlı filmini sevenler bunu da sevecektir. Not:3/4

ON EMİR

Ten Commandments, 1956, A.B.D.

Musa Peygamberin hayatı. Önemli ve etkileyici bir film. Bir Amerikan klasiği. Not:3/4

44 yorum:

  1. Harikaymis bunlar ya kiz arkadasimla gecensohbet ediiyorduk bakalm hangisine gideces

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozan urut.

      o sohbet sayfası senin mi yaaa :)

      Sil
  2. 10 emir güzeldi çok etkileyiciydi..

    YanıtlaSil
  3. Hiç izlemedim bunları :) Bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      on emiri izle bak :)

      Sil
  4. İzlemedim ama izleyesim var bunları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeyp.

      ay bende film çok yaaa seçersin arşivden de :)

      Sil
  5. On Emir izlemek istediğim filmlerden. Ilk fırsatta umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve tadında.

      izle güzel yaa :)

      Sil
  6. izlememiştim hiçbirini bakayım bu arada ben de yeni yazıma beklerin Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ümran tuncer.

      yeni yazın çok hoooş :)

      Sil
  7. En mutlu olduğum yer güzel filme benziyor. Yolculuk var hem de Ege' ye :) On emir güzel film zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      evet ya egeye yolda geçiyo :)

      Sil
  8. 10 Emir'i ben de çok beğenmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı rujlu blog.

      sevilmez miii :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. bir hayal kur.

      bi bak bakalım :)

      Sil
  10. Yaa Deep selam, işin düştü de geldin demezsen sana bir şey sorucam. Blogspotlara noluyor? Kumanda panelimde blogspot uzantılı paylaşımlar çıkmıyor. Kendi paylaşımım da gözükmüyor. Sen varsın, bir de birkaç blog. Diğerleri com uzantılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesli.

      bilmiyom hiç duymadım ama sorarız arkadaşlara yaaa :)

      Sil
  11. On Emir filmini görmüştüm. İnsanlar ve tavuklar merakımı gıdıklamadı desem yalan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      insanlar ve tavuklar filminin yönetmenini daha önce de yazmıştım. ilginç yönetmen, öğütlerim :)

      Sil
  12. İzlemedğim filmler 😰 İnsanlar ve tavuklar birde on emir çok ilgimi çekti izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızkardeşler arasında.

      ikisi de ilginç film ivit :)

      Sil
  13. on emir in kitabını alıp okuyamamıştım. sanırım filmini izlemek daha kolayıma gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      kitabı olduğunu bilmiyodum yaa :)

      Sil
  14. On Emir güzele benziyor da ben çok az film izliyorum ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esma tezgi.

      az izle iyi film izle bak izliyceğin zaman gel bana sor seçerim sana yaa :)

      Sil
  15. bu aralara hiç film izleyemesem de listedeki bütün filmleri merak ettim not alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa.

      bu aralar sen pek meşgul gibisin ayolcuum :)

      Sil
  16. yine orijinal filmleri bulmuşsun Deep'cim:)

    YanıtlaSil
  17. En mutlu olduğum yer ... beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      eveet sen sölemiştiin :)

      Sil
  18. On Emir'i izledim gibi geliyor hayal meyal ama tekrar izleyeyim en iyisi :D Bu arada neden 4 üzerinden notluyosun merak ettim nedensizce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde türker.

      dört üzerinden daha kolay oluyo yaaa, beş üzerinden verirsem kafam karışıyor. dört, başyapıt, üç, iyi, iki, idare eder, bir sıradan, o ise kötü :) bak yine beş imiş yaa :)

      Sil
  19. Evet en mutlu olduğum yer Egeyi konu alan daha bir çok film olsun böyle bence :)

    YanıtlaSil
  20. Ege de geçiyorsa izlenilir :D

    YanıtlaSil
  21. İnsanlar ve Tavuklar filmi izlenmeyi bekleyen filmlerimin arasında... Bugün Tyrannosaur'a başladım. Adam filmin başında köpeğini tekmeleyip öldürdü. Sonra üzüntüden dağıldı gitti. Bitmedi ama daha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      izlerim ben de onu tımıms :)

      Sil